abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:52:17 #1
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_1366445
Tja..misschien ben ik een oude lul aan het worden maar al die rap nummers die ik hoor en zie op tv..tjongejonge..ik krijg me daar een parij kippevel van en dat is niet vanwege het feit dat ik het zo goed vind.

P.S.
Ik vind trouwens dat 80% van de top 40 gevuld is met minder prettige (druk ik mezelf netjes uit muziek. Maar nogmaals, dit kan aan de leeftijd liggen.

Wat is jullie menig hierover ??

als in goochelaar
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:55:30 #2
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1366471
Top 40 is kut, dat weet toch iedereen...
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:56:33 #3
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1366478
alle Top 40 kut ? dacht het niet

er is best goede muziek tussen alleen verrekte weinig

koop Korn ofzo

World domination is my middle name.
pi_1366484
ik ben een groooote rap liefhebber... ik luister alleen maar rap eigenlijk en als ik uitga dan vind ik het wel leuk om trance/house te horen... ik kan niet precies uitleggen wat ik er zo mooi aan vind... de beats de lyrics alles eigenlijk... en het is gewoon ideale dans muziek... als je een vet rap nummer keihard aanzet en je voelt die beat door je lichaam trillen, dat is gewoon vet... en je hebt het denk ik over de rap muziek die in de top 40 staat... nou de helft daarvan vind ik ook gigantische kutzooi hoor... je moet gewoon es een keer echte rap muziek downloaden ofzo... ik geef je een voorbeeld van een van m'n favo nummers en dan wil ik wel horen wat je DAAR van vind...

'Mobb Deep - Where Ya Heart At'

dit is echt een hele mooie... kijk maar wat je doet...

ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_1366506
Ik ben een groot liefhebber van P. Diddy
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1366515
O,O,daar gaan we weer...maar deze keer zelfs een mix! Tussen de onderwerpen commerciele muziek is bagger en hiphop is klote.....blaat....

Ik vind rap soms te wel te pruimen,maar hoef het niet te horen.Top40,ach ja,daar is sinds een aantal jaren een leuke uitvinding voor:de cd speler.

woensdag 8 augustus 2001 @ 15:12:41 #7
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_1366655
<----

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  woensdag 8 augustus 2001 @ 15:17:17 #8
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_1366704
quote:
[b]is een van m'n favo nummers en dan wil ik wel horen wat je DAAR van vind...

Ik zal het nummer zeker eens gaan luisteren. Ik sta open voor alles wat dat betreft. Bedankt voor de tip en I will let you know.
als in goochelaar
  woensdag 8 augustus 2001 @ 15:27:20 #9
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_1366801
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:52 schreef Goochie het volgende:
Wat is jullie menig hierover ??
Mijn mening en die van anderen over dit onderwerp is ongetwijfeld terug te vinden in tientallen andere topics op dit forum...
pi_1366972
Op zich heb ik een hekel aan dat soort nummers.. Weinig origineel en saai.. Maar laatst hoorde ik het nummer Miss California.. Vind ik toch wel een aardige beat hebben..
  woensdag 8 augustus 2001 @ 15:52:39 #11
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1367090
Hiphop/rap bloedt dood. De beats zijn zo verschrikkelijk saai en niet vernieuwend, vreselijk.
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 8 augustus 2001 @ 15:53:13 #12
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_1367101
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:58 schreef MuadDib het volgende:
Ik ben een groot liefhebber van P. Diddy

Toegegeven, hij heeft werkelijk een fantastische nieuwe naam aangenomen!

Geef mij Lil Bow Wow maar, echt, die knul gaat het maken. Heb je interesse om aandelen Lil Bow Wow te kopen, neem dan even contact met mij op! Een investering in de toekomst!

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_1367276
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:57 schreef Buddha_Monk het volgende:
ik ben een groooote rap liefhebber... ik luister alleen maar rap eigenlijk en als ik uitga dan vind ik het wel leuk om trance/house te horen... ik kan niet precies uitleggen wat ik er zo mooi aan vind... de beats de lyrics alles eigenlijk... en het is gewoon ideale dans muziek... als je een vet rap nummer keihard aanzet en je voelt die beat door je lichaam trillen, dat is gewoon vet... en je hebt het denk ik over de rap muziek die in de top 40 staat... nou de helft daarvan vind ik ook gigantische kutzooi hoor... je moet gewoon es een keer echte rap muziek downloaden ofzo... ik geef je een voorbeeld van een van m'n favo nummers en dan wil ik wel horen wat je DAAR van vind...

Dat had ik geschreven kunnen hebben..

Als je niet van rauwe hiphop houdt, kan ik je Bone Thugs-n-Harmony erg aanraden. Soort soul-rap ofzow. Probeer 'Notorious BIG & Bone Thugs-n-Harmony - Notorious Thugs' eens..

pi_1367277
Toch wel heel raar.. Ik was op vakantie in Duitsland en daar leeft de metal/punk/rock etc scene veel meer .. Ze hebben zelfs een aparte TV zender met alleen maar alternatieve muziek en ook een radiokanaal trouwens.. Nou Nederland weer
  woensdag 8 augustus 2001 @ 16:51:14 #15
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1367654
Op zich vind ik sommige rap echt wel goed te beluisteren (vooral als er een beetje goede en originele beat inzit), alleen de 'ghetto's, guns and bitches'-variant vind ik meestal na vijf minuten ook niet leuk meer. Helaas is dát nou juist de rapstijl die het populairst is.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1367947
Cypress Hill, en daar houdt het voor mij op wat betreft rapmuziek...
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1367986
Vroeger was hiphop nog heel fris en vernieuwend bezig, de laatste (10 ofzo) jaren zit daar flink de klad in. komt omdat het puur een image-verkoop artikel is geworden en met muziek vrij weinig meer te maken heeft. als iemand met wat ho's op zijn schoot in een vette limosine en wat goud in zijn bek zijn smurrie aan de man kan brengen is 't al goed. neemt niet weg dat er afntoe wel iets leuks word gemaakt
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_1368007
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 17:57 schreef kamagurka het volgende:
Vroeger was hiphop nog heel fris en vernieuwend bezig, de laatste (10 ofzo) jaren zit daar flink de klad in. komt omdat het puur een image-verkoop artikel is geworden en met muziek vrij weinig meer te maken heeft. als iemand met wat ho's op zijn schoot in een vette limosine en wat goud in zijn bek zijn smurrie aan de man kan brengen is 't al goed. neemt niet weg dat er afntoe wel iets leuks word gemaakt
hier heb je het dus over een klein gedeelte van de hip-hop/rap wereld, jammer dat dat gedeelte nu het populairst is
pi_1368033
luisterde vroeger alleen maar rap en hiphop..nu vind ik het veeeel en veeel minder..beetje ikke ben de man en jij bent de bitch, triest dat gozers van 35 jaar ofzo beetje scheel lopen plus stoer doen met silicoon meiden die er staan puur om de geld

en dan die kleine JD, oooo wat haat ik hem..

maar ja, luister nog steeds af en toe dit muziek, vandaar mijn supertip voor iedereen die van goeie BEATS houd :

Digable Planets - Cool Like Dat

pi_1368089
veel top40 nummer zuigen zwaar aars...

ben het btw helemaal eens met Johnny Blaze

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1368594
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 18:10 schreef SYCO het volgende:
luisterde vroeger alleen maar rap en hiphop..nu vind ik het veeeel en veeel minder..beetje ikke ben de man en jij bent de bitch, triest dat gozers van 35 jaar ofzo beetje scheel lopen plus stoer doen met silicoon meiden die er staan puur om de geld
dan luister je echt naar de verkeerde nummers
  woensdag 8 augustus 2001 @ 20:47:44 #22
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1369131
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 18:10 schreef SYCO het volgende:
Digable Planets - Cool Like Dat
Yep! Alletwee de Digable cd's zijn erg goed, vind ik. Rebirth of Slick/Cool like Dat was zelfs ooit nog een top 40-hitje, maar zéker een vet nummer.
pi_1369375
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 19:38 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

dan luister je echt naar de verkeerde nummers

lees reactie van Zanderr..hoezo ik luister verkeerde nummers
pi_1369612
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 21:28 schreef SYCO het volgende:

[..]

lees reactie van Zanderr..hoezo ik luister verkeerde nummers

het sloeg ook meer op dit stukje
quote:
nu vind ik het veeeel en veeel minder..beetje ikke ben de man en jij bent de bitch, triest dat gozers van 35 jaar ofzo beetje scheel lopen plus stoer doen met silicoon meiden die er staan puur om de geld
Die digable planets klinkt overigens wel goed.
  donderdag 9 augustus 2001 @ 16:13:00 #25
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1375204
Kent iemand trouwens die lp van Quasimoto Die knakker klinkt alsof hij eerst een bus helium heeft leeggezogen, maar de beats op die plaat zijn echt *vet*, allemaal oude jazz/funk-samples. En welke obscure rap klinkt nog meer zo? (de extreem bekende shit ken ik wel...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')