quote:66,6666% aan mij gericht en 33,33333% aan FF om precies te zijn zie ik
Op woensdag 4 februari 2004 23:28 schreef JaWi het volgende:[..]
Het zal mij wat verrotten wat jij overdag doet.
De spaarzame vrije tijd die je hebt mod je, allemaal leuk en aardig.
Maar, deze vraag was meer aan jogy gericht
quote:Je verraadt jezelf
Op woensdag 4 februari 2004 23:30 schreef jogy het volgende:[..]
66,6666% aan mij gericht en 33,33333% aan FF om precies te zijn zie ik
.
33,3333 % is toe te wijzen aan de dis-creativiteit van FF om uitleg te geven over een slotje.
quote:De eerste was een lemming, en de tweede ook.
Op woensdag 4 februari 2004 23:32 schreef JaWi het volgende:
50% van de 66,666 % verneuk jij door naar IED te schoppen.
De overige 50% verander je de titel, nou vooruit
Dus tel uit je winst!
quote:Ik ben niet boos, enkel hevig geėmotioneerd.
Op woensdag 4 februari 2004 23:35 schreef jogy het volgende:[..]
De eerste was een lemming, en de tweede ook.
En nog 2 trieste lemmings at that, ookal waren ze geen lemmings zou het ook al twijfelachtig zijn dat ze open bleven, nu zijn ze allebij nog open.Dus tel uit je winst!
Ik vind het meer dat je je eigen falen niet onder ogen kan zien.
Het is er een uit de categorie
quote:Je valt in herhaling.
Op woensdag 4 februari 2004 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
Nogmaals: ik ben moe. Ik heb de hele dag gewerkt. Ik heb geen zin in feedback. Dus: ga weg.
Weer zo'n topic door een of andere eikel met een kleurtje ge-opend. Wat is dat toch dat jullie eikeltjes niet met de users meedoen maar vooral NA een slotje ineens beginnen te postten ???
Leer toch godverdomme eens dat jullie het forum in goede banen moeten leiden en NIET met elkaar moeten ouwehoeren terwijl andere niet mee kunnen doen FUCKERS
Postten na een slotje is al van beneden Berney niveau maar een topic openen en gelijk op slot gooien is al helemaal te triest voor een tweaker. (Slarioux heb ik dat ook al eens zien doen trouwens)
infantiel gedrag
quote:Ja furby.
Op donderdag 5 februari 2004 02:18 schreef Furby het volgende:
InsomaniacWeer zo'n topic door een of andere eikel met een kleurtje ge-opend. Wat is dat toch dat jullie eikeltjes niet met de users meedoen maar vooral NA een slotje ineens beginnen te postten ???
Leer toch godverdomme eens dat jullie het forum in goede banen moeten leiden en NIET met elkaar moeten ouwehoeren terwijl andere niet mee kunnen doen FUCKERS
Postten na een slotje is al van beneden Berney niveau maar een topic openen en gelijk op slot gooien is al helemaal te triest voor een tweaker. (Slarioux heb ik dat ook al eens zien doen trouwens)
infantiel gedrag
Geen haan die er naar kraait behalve jij
Typisch.
quote:Ik sliep toen.
Op donderdag 5 februari 2004 02:43 schreef Knut het volgende:Geen haan die er naar kraait behalve jij
Typisch.
quote:Vaker doen!
Op donderdag 5 februari 2004 14:12 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ik sliep toen.
quote:Zeg, Ik ben PP niet!
Op donderdag 5 februari 2004 14:21 schreef Knut het volgende:[..]
Vaker doen!
quote:Grappen maken kan jij beter aan anderen overlaten.
Op donderdag 5 februari 2004 02:43 schreef Knut het volgende:Ik open voor de grap
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:17 schreef Furby het volgende:[..]
Grappen maken kan jij beter aan anderen overlaten.
quote:Ik!
Op donderdag 5 februari 2004 18:26 schreef Romek het volgende:
Modjes zeg eens eerlijk....Wie van jullie plast nog in bed...??
quote:Ik kan het hier niet over hebben.
Op donderdag 5 februari 2004 18:31 schreef Romek het volgende:
(is jij een undercover mod?)
quote:morgen
Op donderdag 5 februari 2004 23:32 schreef FlyingFox het volgende:
Wanneer rot jij eens op!?
wat loop je zo te zeuren snap ik niet. tegen anderen doe je niet zo kut. pak een bier man.
Is het ook, maar ik vind de sluitreden gewoonweg vaag en onredelijk, dus hierbij zet ik het erbij in het moderatieforum en geduld is een schone zaak, maar in dit geval vind ik dat een slap argument. Je zit lekker te dollen in een 'crew' topic en ondertussen laat je je 'klanten' staan. Staat je netjes!
quote:En zolang dit mijn hobby blijft denk ik dat het aan mij om te bepalen wanneer ik met "zeikende klanten" in discussie ga of wanneer ik lol heb.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:30 schreef Hepyro het volgende:
Geduld is een schone zaak
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 06-02-2004 00:26]
Is het ook, maar ik vind de sluitreden gewoonweg vaag en onredelijk, dus hierbij zet ik het erbij in het moderatieforum en geduld is een schone zaak, maar in dit geval vind ik dat een slap argument. Je zit lekker te dollen in een 'crew' topic en ondertussen laat je je 'klanten' staan. Staat je netjes!
quote:ik wil gewoon vriendelijk vragen wat de reden van jouw sluitpost was. Het is mij namelijk niet echt duidelijk en daarom vraag ik het je bij deze. En wat je net als antwoord gaf is niet een antwoord op mijn vraag nl. waarom je dat topic heb dichtgegooid..
Op vrijdag 6 februari 2004 00:33 schreef Knut het volgende:
En zolang dit mijn hobby blijft denk ik dat het aan mij om te bepalen wanneer ik met "zeikende klanten" in discussie ga of wanneer ik lol heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |