Vraagje trouwens, wat is de achtergrondmuziek de eerste paar minuten in het nr. Dat klassieke stukje, ik weet zeker dat ik het ergens van ken. Dat bombastische....weet iemand dat?
quote:een of ander starwars sampletje?
Op zondag 25 januari 2004 16:37 schreef BlackSheep het volgende:
Echt geweldig die reactie van Brainpower.....normaal vind ik hem niks, maar dit doet hij toch wel heel sterkVraagje trouwens, wat is de achtergrondmuziek de eerste paar minuten in het nr. Dat klassieke stukje, ik weet zeker dat ik het ergens van ken. Dat bombastische....weet iemand dat?
quote:Volgens mij zegt ie Fock VoorRondes
Op zaterdag 24 januari 2004 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik dacht even dat hij "fok forum" zei bij 2:06 min.
Hijs zei iig "fok" (fuck) en daarna iets van "forom"
Wat zegt ie daar nou werkelijk??
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:50 schreef SHE het volgende:ik vind ze allebei gay...zeker die brainpower, met die verdachte grote neger![]()
quote:Daar dacht ik ook al aan ja
Op zondag 25 januari 2004 16:41 schreef Jerommeke.nl het volgende:[..]
een of ander starwars sampletje?
quote:Dat is het ook
Op zondag 25 januari 2004 16:51 schreef BlackSheep het volgende:[..]
Daar dacht ik ook al aan ja
quote:is er leuk in verwerkt ja..
Op zondag 25 januari 2004 16:53 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Dat is het ook
.
Brain Rullezzzz
quote:yup
Op zondag 25 januari 2004 16:41 schreef Jerommeke.nl het volgende:
een of ander starwars sampletje?
quote:die link doet et niet meer? naar de mp3
Op zondag 25 januari 2004 17:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
yup
Tristan gaat Extince helpen
"geef nou maar toe dat je een aangebrande tosti bent,
hey brain ze zoeken nog een rapper voor de jostiband!"
"jezus wat genant, je zit te janken, o wat erg!,
het dringt niet tot je door, die vrouwen houden niet van Dwerg!"
http://www.flitzz.com/flitzzontwikkel/website/haagsemark/haagsemark/Tristan-rappergezocht.mp3
quote:klinkt wel leuk...maar ook een beetje goedkoop om jezelf te promoten in een ruzie waar je niets mee te maken hebt, Extince kan zichzelf prima verdedigen daar ben ik van overtuigd en daar is geen bemoeienis voor nodig door een rappertje die leuke grappen kan maken....
Op zondag 25 januari 2004 17:48 schreef RjD2 het volgende:
hehehe, check dit dan
2.Tristan Engelbert van Bevervoorde - Rapper gezocht (brainpower diss).mp3Tristan gaat Extince helpen
hey brain ze zoeken nog een rapper voor de jostiband!""jezus wat genant, je zit te janken, o wat erg!,
het dringt niet tot je door, die vrouwen houden niet van Dwerg!"http://www.flitzz.com/flitzzontwikkel/website/haagsemark/haagsemark/Tristan-rappergezocht.mp3
quote:Hij is goooooeeeeeddddddd!!!!
Op zaterdag 24 januari 2004 01:06 schreef noplayer het volgende:
iedereen heeft natuurlijk op het nieuwe album 2e jeugd van Extince de diss gehoord tegen Brainpower..."Doorgaan" nou...Brainpower gaat door en komt met een antwoord...en laat in ruim 8 minuten niets over van meneer de Exter-o-naldus
> Brainpower VS Extince
>
Extince is een 0 naast de Brainpower!
quote:Erg goedkoop nummertje..
Op zondag 25 januari 2004 17:48 schreef RjD2 het volgende:
hehehe, check dit dan
2.Tristan Engelbert van Bevervoorde - Rapper gezocht (brainpower diss).mp3Tristan gaat Extince helpen
hey brain ze zoeken nog een rapper voor de jostiband!""jezus wat genant, je zit te janken, o wat erg!,
het dringt niet tot je door, die vrouwen houden niet van Dwerg!"http://www.flitzz.com/flitzzontwikkel/website/haagsemark/haagsemark/Tristan-rappergezocht.mp3
quote:denk toch dat dit een geintje is
Op zondag 25 januari 2004 17:59 schreef noplayer het volgende:[..]
klinkt wel leuk...maar ook een beetje goedkoop om jezelf te promoten in een ruzie waar je niets mee te maken hebt, Extince kan zichzelf prima verdedigen daar ben ik van overtuigd en daar is geen bemoeienis voor nodig door een rappertje die leuke grappen kan maken....
mensen die nog een scooter nodig hebben , zie V&A Beta ark
quote:Heheh, deze is eigenlijk leuker dan die andere diss tegen Brainpower.
Op zondag 25 januari 2004 18:11 schreef Beathoven het volgende:
http://www.flitzz.com/flitzzontwikkel/website/haagsemark/haagsemark/bierplaat.mp3parodie op dansplaat
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 25-01-2004 18:15]
quote:Als ik het hier zelf had geplaatst was het neppe promotie (aangezien die site van mij is).
Op zaterdag 24 januari 2004 11:54 schreef noplayer het volgende:[..]
GELUL
deze track is oud...van de Single "De avonturen van de Exter-o-naldus" en deze track heet "Zeg 't je nu" uit 2001
neppe promotie voor de whatisup website??
quote:ik denk ook niet dat veel mensen die track zullen waarderen, verder is die 1 minuut 27 ook niet echt indrukwekkend...download die "Bierplaat" maar niet, geen reet aan...leuker om Emcee's te beluisteren die Nederhop serieus nemen en niet hun best doen te komen op een goed verkopende Breezer-Apres-Ski-Hut cd met een gestolen flow en een 'ik ben de leukste thuis' attitude
Op zondag 25 januari 2004 18:08 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Erg goedkoop nummertje..
Weinig orginele uitspraken (over die dwerg bijvoorbeeld)..
Verder van die uitspraken die je bij iedere rapper kan gebruiken.
Kortom een slap antwoord van een groep die er niks mee te maken heeft. Ik vraag me af of Extince er blij mee is
quote:Excuses, promotie voor een website in constructie vond ik ook onlogisch.
Op zondag 25 januari 2004 18:16 schreef silenzer het volgende:[..]
Als ik het hier zelf had geplaatst was het neppe promotie (aangezien die site van mij is).
Maar ik weet niet wat die link hier doet en wie hem deeplinkt, want ik heb die track ff online geflikkerd voor wat mensen die oude battles van extince wilde horen, hoe diegene die post erbij komt dat het een nieuwe reactie zou zijn is mij een raadsel
quote:Denk ook niet dat het serieus bedoeld is...
Op zondag 25 januari 2004 19:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
totaal kansloze track van die Tristan, daar hoef je niet eens op te antwoorden
quote:Maar hij is wel beter dan "Doorgaan" dus wint Brain deze ronde, sim-pel
Op zondag 25 januari 2004 19:31 schreef Lieeu het volgende:
AHUM! Nounuonou vette distrack van brainpower hoor...1 minuut intro, 2 minuten refrein en 2 outro...en 3 minuten diss waarin hij aangeeft een kiddie cash-in mediahoer te zijn ('we konden samen cash maken', 'de kinderen van tegenwoordig weten niet wie die extibnce is maar weten zeker wat brainiac shit is')
quote:zet die 2 tracks aan in een zaal en kijk waarop het publiek het wildst reageerd...
Op zondag 25 januari 2004 19:40 schreef Lieeu het volgende:
Hmmm vind ik niet. Dorgaan was niet geweldig (slappe beat, WTF dat refrein '('Djooorjgaan vooral djoorjgaajn')) maar had tenminste 4.nogwat minuten inhoud.Zing beide tracks a-capella en die van extince wint. Die van brainpower lijkt alleen heel wat door dat starwars orkest op de achtergrond. Maar t gaat om de inhoud en niet om de opsmuk. Eerder 1-0 voor extince dus...
Brainpower heeft hiermee het meeste publiek gewonnen vriend, zo gaat dat tijdens een battle we gaan niet letten op de algemeen beschaafde nederlandse inhoud, btw Extince heeft 3 jaar de tijd gehad om het te verzinnen en Brain dropt het antwoord een week na de 2e jeugd release.
[Dit bericht is gewijzigd door noplayer op 25-01-2004 20:23]
quote:maar daarentegen zorgt hij ervoor door "die kids weten niet wie die extince is maar weten zeker wat brainiac shit is'' te zeggen dat z'n publiek toch niet echt serieus genomen kan worden.
Op zondag 25 januari 2004 20:22 schreef XiChico het volgende:
Ik vind dat Brainpower hier gewonnen heeft! Wel leuk stukje: "Hiphop is meer dan, je weet toch"
Iemand een link?
Die van Brain is sterk... Star Wars sampletje is funny...Geeft de track wat volheid...
quote:De text van Brain is dubbel zo hard als die van Extince, zelfs acapella wint die van Brain. En beide heren zijn live nou niet zo geweldig, maar ik geef Brain meer kansen in een live battle. Ex heeft een grote fout begaan en lijkt nu verslagen te zijn, de kans dat hij hier snel een passend antwoord op heeft is volgens mij erg klein.
Op zondag 25 januari 2004 19:40 schreef Lieeu het volgende:
Hmmm vind ik niet. Dorgaan was niet geweldig (slappe beat, WTF dat refrein '('Djooorjgaan vooral djoorjgaajn')) maar had tenminste 4.nogwat minuten inhoud.Zing beide tracks a-capella en die van extince wint. Die van brainpower lijkt alleen heel wat door dat starwars orkest op de achtergrond. Maar t gaat om de inhoud en niet om de opsmuk. Eerder 1-0 voor extince dus...
Maar beide heren staan binnenkort op de achtergrond. Terilekst, Spacekees, VSOP, BRAAF en Opgezwolle hebben betere beats en betere rhyms
quote:http://3voor12.vpro.nl/3voor12/luisterpaal/luisterpaalalbum.shtml?10617791+16079566
Op zondag 25 januari 2004 20:37 schreef JAYD het volgende:
Heb die Ex nog nergens "goed" kunnen beluisteren...Iemand een link?
Die van Brain is sterk... Star Wars sampletje is funny...Geeft de track wat volheid...
quote:
Ik zal je laten voelen wat een MC-extinct is
Uitgestorven, ja, als een mammoet, echt dit is
een Extince-diss...
errug gemaakt...
quote:MERCI
Op zondag 25 januari 2004 20:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/luisterpaal/luisterpaalalbum.shtml?10617791+16079566
quote:Wie daagt wie nou uit dan?
Op zondag 25 januari 2004 21:05 schreef MikeyMo het volgende:
mjah, Brain heeft wel een grote mond over het taalgebruik van Extince, maar zit hij bij hoogopgeleiden aan tafel dan is hij volstrekt keurig in zijn taalgebruik, dure woorden e.d.
Maar zodra hij ff stoer moet doen voor z'n publiek genruikt hij enkel dope playertaal from da streeterrug gemaakt...
beetje slecht van extince...
quote:Heb geen zin om een hele andere discussie aan te wakkeren, maar dat is slechts jouw standpunt. Ik ben het daar niet mee eens, Opgezwolle daar misschien van uitgesloten.
Op zondag 25 januari 2004 20:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar beide heren staan binnenkort op de achtergrond. Terilekst, Spacekees, VSOP, BRAAF en Opgezwolle hebben betere beats en betere rhyms
quote:Open er anders ff een topic over dan
Op zondag 25 januari 2004 21:29 schreef MaartenHG het volgende:Heb geen zin om een hele andere discussie aan te wakkeren, maar dat is slechts jouw standpunt. Ik ben het daar niet mee eens, Opgezwolle daar misschien van uitgesloten.
quote:Nee, heb geen zin in een welles-nietes discussie over of Extince en Brainpower door zulke gasten voorbij gestreefd gaan worden. Ik denk van niet, jij denkt van wel. Dat ze groter gaan worden is overigens ongetwijfeld een feit.
Op zondag 25 januari 2004 21:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Open er anders ff een topic over dan
quote:Live heb ik t niet over...dan is brainpower beter. Maar Extince vindt ik vele male beter, tenminste niet zo'n 'vette dope flow lyrics blasten, heel die joint rocken dope shit hiephoi ik zit bij MTV Raw' muziek...
De text van Brain is dubbel zo hard als die van Extince, zelfs acapella wint die van Brain. En beide heren zijn live nou niet zo geweldig, maar ik geef Brain meer kansen in een live battle. Ex heeft een grote fout begaan en lijkt nu verslagen te zijn, de kans dat hij hier snel een passend antwoord op heeft is volgens mij erg klein.
Brainpower is de britney van de rap vind ik..
quote:Dat zijn eerder Def Rhymz en de Schijfruiters. Het 1e album van Brain was zeer behoorlijk. En MTV Raw, tja, het is tenminste weer een hiphop programma op de Nederlandse TV, vaak is de muziek niet mijn ding, maar hij doet er tenminste nog wat aan om het te promoten, anders hadden we alleen maar 50 Cent en Nelly, nu komt er zo af en toe nog iets aardigs voorbij
Op zondag 25 januari 2004 21:47 schreef Lieeu het volgende:Brainpower is de britney van de rap vind ik..
quote:Nee dat zijn de Chipz van de hiphop
Dat zijn eerder Def Rhymz en de Schijfruiters
Al moest ik om 'Achte Hep Hap' best wel lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |