quote:mwoah, klinkt geinig
Op donderdag 22 januari 2004 09:48 schreef Smots het volgende:
zou een film als Buttgereit's Nekromantik ook op deze filmavond passen?
Overigens moet de Captain America film weer eens op tv komen, die heb ik vroeger ooit eens opgenomen van de bbc en een tijdje op videoband gehad.
die was ook niet zo goed geloof ik
quote:Buttgereit is de naam van de maker!
Op donderdag 22 januari 2004 09:51 schreef MikeyMo het volgende:[..]
mwoah, klinkt geinig
Overigens moet de Captain America film weer eens op tv komen, die heb ik vroeger ooit eens opgenomen van de bbc en een tijdje op videoband gehad.
die was ook niet zo goed geloof ik
De film heet gewoon 'Nekromantik'
quote:dat snap ik ook wel, alleen het blijft een genige naam
Op donderdag 22 januari 2004 11:34 schreef Smots het volgende:[..]
Buttgereit is de naam van de maker!
De film heet gewoon 'Nekromantik'
quote:Ik vond deze zelf nog wel meevallen. Hij is wel leuk zelfs. Maarja, dat komt voornamelijk door de kleding die Pamela aanheeft plus dat ik hem het eerst zag op mijn verjaardagsfeest met vriendjes toen ik 13 werd. Toch wel geile film, vooral begin
Op donderdag 22 januari 2004 08:09 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]heb zojuist de torrent van deze legendarische film gedownload. Zal hem vannacht even aanzetten. Ik heb hem ooit eens gezien heeeel lang geleden en volgens mij had hij me niet verveeld. eens kijken of ik hem nog steeds zo leuk vindt.
quote:Heb ze allebei zoals je kan zien, maar ik vond ze totaal niet lollig...
Op donderdag 22 januari 2004 09:48 schreef Smots het volgende:
zou een film als Buttgereit's Nekromantik ook op deze filmavond passen?
Vond er zelfs geen zak aan...
Beroemde tv film over een kerel die een pc koopt ( we spreken 1983 of zo) er champagne over morst en plotseling heeft de computer een eigen wil, en kan de stereo bedienen, deuren dicht doen en verliefd worden op z'n vriendin, de computer wordt natuurlijk jaloers en gaat vervelend doen...
Best een geinig stuk camp
quote:tja, lollig zijn ze niet echt nee.
Op donderdag 22 januari 2004 17:18 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Heb ze allebei zoals je kan zien, maar ik vond ze totaal niet lollig...
Vond er zelfs geen zak aan...
quote:Denk ook dat Blasted_Billy MikeyMo er niet tegen kan...
Op donderdag 22 januari 2004 17:52 schreef Smots het volgende:[..]
tja, lollig zijn ze niet echt nee.
quote:ik kan veel hebben
Op donderdag 22 januari 2004 17:57 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Denk ook dat Blasted_Billy MikeyMo er niet tegen kan...
quote:Meesterlijk!
Op vrijdag 23 januari 2004 00:53 schreef kinky_queen het volgende:
ik heb hem ook maar weer eens gekekenHet blijft een draak...
dit soort films zijnzo apart: als je ze kijkt zijn ze sosm tenenkrommend, en moeilijk door te komen. Maarna afloop is het gewoon zo leuk om recensies e.d. erover op te zoeken en te lezen waardoor je toch een beetje verliefd wordt op die film
quote:ooit een stukje van gezien, die film is heel slecht ja.... past dus wel op het avondje
Op zondag 25 januari 2004 00:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zit net naar Return of the Texas Chainsaw Massacre te kijken. Wat ziet die Leatherface er toch zielig uit......
quote:en je vind die film absoluut
Op zondag 25 januari 2004 00:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zit net naar Return of the Texas Chainsaw Massacre te kijken. Wat ziet die Leatherface er toch zielig uit......
quote:En dan heb je part II waarschijnlijk niet eens gezien!? Dat vind ik mischien wel een van de slechtste films die ik ooit gezien heb!!!
Op zondag 25 januari 2004 01:10 schreef StefanP het volgende:
Wishmaster is ook net afgelopen. Gelukkig maar... pff, wat een baggerfilm. En dan niet in de positieve zin. Een bagger-baggerfilm dus
ik heb trouwens eergisteren bad taste gezien wat een coole film!
En meet the feebles is nog aan 't downloaden, maar tot nu toe bevalt 'ie me goed
quote:Nee hoor, in de videotheek vind je ander soort bagger
Op zondag 25 januari 2004 11:05 schreef Brammie1 het volgende:
ff tussendoor, jullie halen al die baggerfilms gewoon in de videotheek?
jammer dat er weinig te vinden zijn op kazaa
Ik volg dit soort films al jaren, ik denk vanaf '87 of zo, het is een kwestie van goed zoeken: tv kijken, rommelmarkten aflopen op zoek naar oude video's, online retailers bekijken, boeken lezen als bv "the psychotronic video guide" en tegenwoordig bepaalde sites bekijken als www.badmovies.org , www.bmoviecentral.com , www.b-movie.com, www.somethingweird.com , www.ohthehumanity.com , www.stomptokyo.com , www.agonybooth.com of www.bmonster.com (al is het alleen maar om inspiratie op te doen) en alles in de gaten te houden wat er te downloaden valt op dit gebied bij dat ene ezeltje of dingen TO RENT...
Verder heb ik deze tip voor je.
Succes met zoeken!
* en veel sterkte met kijken...
quote:hehe allemaal van die baggerfilms die denken het niveau wat omhoog te krikken door er flink wat bloot in te gooien
Op zondag 25 januari 2004 11:27 schreef kinky_queen het volgende:Verder heb ik deze tip voor je.
quote:Nee er is een programma genaamd bittorrent wat geloof ik niet genoemd mag worden, of toch ook weer wel, maar je mag er niet over lullen ofzo en dan heb je een website wat steevast omschreven wordt als suprnova wat achter een .org adres zit en daarop veschijnen zo nu en dan die crap films. Daar haal ik ze dus vandaan. Anders zou je bij de kleine buurtvideotheek eens naar binnen moeten stappen en het met ze op een dealtje gooien; dat je van plan bent hele stapels video's te huren (of te kopen van ze) voor een euro die toch nooit verhuurd worden. Verdienen zij toch nog wat aan die meuk en jij ziet voor een euro p/stuk tonnen aan crap
Op zondag 25 januari 2004 11:05 schreef Brammie1 het volgende:
ff tussendoor, jullie halen al die baggerfilms gewoon in de videotheek?
jammer dat er weinig te vinden zijn op kazaa
quote:die heb ik dus laatst gezien in categorie bagger
Op woensdag 28 januari 2004 06:11 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag deel 5 gekeken, helemaal niet zo slecht is als men beweert. Maar ja, dat komt enkel omdat in een van de laatste scenes wordt onthuld dat Jason nog steeds dood is en iemand anders zich achter het hockeymasker bevond. Daar is men pissig over want men wilde jason en nou bleek er iemand anders achter het hockeymasker te zitten... so what?!Tieners, - psychopaat met hockeymasker - leuke moorden
Ik ben tevreden
wel jammer dat er soms flinke plotgaten inzaten.................................
Niet voor ieders smaak natuurlijk maar als je enigszins een idioot gevoel voor humor hebt of een TROMA liefhebber bent is dit verplichte kost!
quote:looks bad in a good way
Op donderdag 29 januari 2004 17:54 schreef kinky_queen het volgende:
RABID GRANNIES 2e XNiet voor ieders smaak natuurlijk
maar als je enigszins een idioot gevoel voor humor hebt of een TROMA liefhebber bent is dit verplichte kost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |