abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16094617
Ik heb een minera spiraaltje in laten zetten,zo'n drie jaar geleden.
Dit kwam omdat ik na de geboorte van mijn zoon,constant bleef bloeden(dit duurde drie jaar) ,HET WAREN DE HORMONEN.
Sinds ik het spiraaltje heb ,ben ik helemaal van het bloeden af,
en daar ben ik heel blij mee.
Maar nu willen mijn man en ik nog een kindje ,en is mijn vraag.

Begint het bloeden dan weer opnieuw?
Wie heeft dit meegemaakt of weet dit ?

De huisarts weet het niet,dus daar heb ik niks aan.
Ik heb ook gekeken,op de minera site,maar daar kan ik niks vinden.

pi_16094729
weet je arts het niet lastig dan.....weet hij ook neit ergens waar je het wel kan vragen... of opzoeken??
pi_16096569
De vraag die ik heb gesteld,dat heb ik gedaan ,omdat de huisarts het niet weet.En toen toen dacht ik dat de huisarts dom was,maar uw antwoord is nog veel dommer.
pi_16115381
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:49 schreef black-panther het volgende:
De vraag die ik heb gesteld,dat heb ik gedaan ,omdat de huisarts het niet weet.En toen toen dacht ik dat de huisarts dom was,maar uw antwoord is nog veel dommer.
lekker lief
pi_16132167
Tis toch MIRENA?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_16132231
Loopt lekker dit topique

Maareh... Ik denk dat het helemaal aan jou ligt of je gaat bloeden. Ja toch? Denk niet dat er 1 universeel antwoord is. Ieder mens is anders... Dus gewoon een kind maken, baren en dan dat ding er weer in.

...
  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:39:05 #7
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_16134833
bel eens met een Rutger stichting, die plaatsen per dag meer vaker een Mirena spiralen dan een huis arts in zijn hele carriere. Ze zullen er vast wel wat vanaf weten.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:43:25 #8
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16134957
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:39 schreef Gumtree het volgende:
bel eens met een Rutger stichting, die plaatsen per dag meer vaker een Mirena spiralen dan een huis arts in zijn hele carriere. Ze zullen er vast wel wat vanaf weten.
Met mirena kan geen enkele arts of andere deskundige je iets 100% garanderen. Bijwerkingen zijn echt heel persoonlijk.
En wat dan nog dat je weer gaat bloeden. Weet je meteen wanneer je zwanger bent!
Ik denk persoonlijk dat het gaat stoppen omdat je hormoonhuishouding nu enige tijd gestabiliseerd is.

Succes met nueken
(Kon het niet laten, sorry)

Proud Powerpauper
pi_16135208
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 17:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Tis toch MIRENA?
Maak jij nooit een typfout ???????
pi_16135335
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:43 schreef Nuek het volgende:

Met mirena kan geen enkele arts of andere deskundige je iets 100% garanderen. Bijwerkingen zijn echt heel persoonlijk.
En wat dan nog dat je weer gaat bloeden. Weet je meteen wanneer je zwanger bent!
Ik denk persoonlijk dat het gaat stoppen omdat je hormoonhuishouding nu enige tijd gestabiliseerd is.

Succes met nueken
(Kon het niet laten, sorry)

Je zegt :WAT DAN NOG DAT JE WEER GAAT BLOEDEN.
Ik heb drie jaar lang elke dag gebloed ELKE DAG HOOR!!!!!!
Ik wens het niemand toe.De laatste zin,over de hormoonhuishouding,daar heb ik iets aan.

[Dit bericht is gewijzigd door black-panther op 10-01-2004 20:08]

zaterdag 10 januari 2004 @ 20:08:45 #11
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_16135709
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:55 schreef black-panther het volgende:

[..]

Ik heb drie jaar lang elke dag gebloed ELKE DAG HOOR!!!!!!

Dat kan best heel traumatisch zijn maar echt, je krijgt nuttigere antwoorden als je niet terug gaat schreeuwen tegen iedereen die je vraag beantwoord.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_16135813
Waarom vraag je niet wat info aan een gyneacoloog?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_16861192
Ik ben 19 en net van de pil afgestapt omdat ik daarvan veel minder zin van sex mee kreeg, en er niet vrolijker van werd, maar nu zoek ik een alternatief. Ben alleen bang dat ik van die hormonen in de Mirena (wel 5x minder dan de gewone pil) weer deze bijwerkingen krijg. En het koperspiraaltje lijkt me ook niet gezellig, door de ergere bloedingen en meer pijn bij de menstruatie!

Heeft iemand ervaring hiermee???

Liesbeth

woensdag 4 februari 2004 @ 10:38:22 #14
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_16873304
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:19 schreef liespret het volgende:
Ik ben 19 en net van de pil afgestapt omdat ik daarvan veel minder zin van sex mee kreeg, en er niet vrolijker van werd, maar nu zoek ik een alternatief. Ben alleen bang dat ik van die hormonen in de Mirena (wel 5x minder dan de gewone pil) weer deze bijwerkingen krijg. En het koperspiraaltje lijkt me ook niet gezellig, door de ergere bloedingen en meer pijn bij de menstruatie!

Heeft iemand ervaring hiermee???

Liesbeth

Mm, misschien dat mijn ervaring je helpt bij je keuze, maar de werking is natuurlijk per vrouw verschillend.
Ik heb sinds november het mirena spiraaltje laten zetten, en ik kan je zeggen, dat ik sinds die tijd veel (maar dan echt veel meer als in:ben elke dag geil )zin heb in sex. Mijn vriend word er gek van
En die invloed op je libido komt vaak door de hormonen die je binnenkrijgt, en aangezien die met het mirena spiraaltje veel minder zijn dan met de pil..tja, tel uit je winst

Misschien kun je ook even hier kijken voor andere ervaringen van foksters. Aanverwante topics zijn ook:
mirena, voor, tijdens en na het plaatsen
mirena of koperspiraal
mirena onder verdoving plaatsen
mirena (dit topic komt uit het archief, is dus al wat ouder.)

Suc6 met je keuze in ieder geval.

Carpe Diem, Memento Mori
pi_16936208
hoi..
Ik heb ervaring met de mirena. Ik had ook (te) veel last van bloedinge bijna 3 jr geleden is er bij mij een mirena geplaatst. ( de eerste 3 mnd bleef ik toch vloeien, na plaatsing..) maar: daarna, en tot een half jaar geleden was ik totaal bloedingsvrij. (dat is bij ong 70% van de mirena gebruikers het geval, las ik ergens..) Je lichaam wordt in een soort "sluimer-zwangesrschapsstaat"gebracht.."t voordeel van de mirena is echter, dat je..in tegenstelling tot de pil, na het verwijderen, (mits alles mogelijk en haalbaar, en oke is..is natuurlijk altijd afwachten..dat besef ik terdege...) zwanger kunt raken..( bij stoppen met de pil kan dat natuurlijk ook wel gebeuren..maar wordt niet aangeraden dordat de hormoonhuishouding nog niet gestabiliseerd is, pil moet "ff uitwerken.."...
Enfin..ik heb t spiraalje 6 mnd geleden laten verwijderen. ( reden is niet terzake doende..) ben niet zwanger geworden...en ik heb nu weer mn oude..niet altijd even prettige cycles terug.(dus ik denk er over na om weer een mirena te laten plaatsen...)
Ik hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt.
Liefs. Faye.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')