Begint het bloeden dan weer opnieuw?
Wie heeft dit meegemaakt of weet dit ?
De huisarts weet het niet,dus daar heb ik niks aan.
Ik heb ook gekeken,op de minera site,maar daar kan ik niks vinden.
quote:lekker lief
Op vrijdag 9 januari 2004 11:49 schreef black-panther het volgende:
De vraag die ik heb gesteld,dat heb ik gedaan ,omdat de huisarts het niet weet.En toen toen dacht ik dat de huisarts dom was,maar uw antwoord is nog veel dommer.
Maareh... Ik denk dat het helemaal aan jou ligt of je gaat bloeden. Ja toch? Denk niet dat er 1 universeel antwoord is. Ieder mens is anders... Dus gewoon een kind maken, baren en dan dat ding er weer in.
quote:Met mirena kan geen enkele arts of andere deskundige je iets 100% garanderen. Bijwerkingen zijn echt heel persoonlijk.
Op zaterdag 10 januari 2004 19:39 schreef Gumtree het volgende:
bel eens met een Rutger stichting, die plaatsen per dag meer vaker een Mirena spiralen dan een huis arts in zijn hele carriere. Ze zullen er vast wel wat vanaf weten.
Succes met nueken
(Kon het niet laten, sorry)
quote:Maak jij nooit een typfout ???????
Op zaterdag 10 januari 2004 17:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Tis toch MIRENA?
quote:Je zegt :WAT DAN NOG DAT JE WEER GAAT BLOEDEN.
Op zaterdag 10 januari 2004 19:43 schreef Nuek het volgende:Met mirena kan geen enkele arts of andere deskundige je iets 100% garanderen. Bijwerkingen zijn echt heel persoonlijk.
En wat dan nog dat je weer gaat bloeden. Weet je meteen wanneer je zwanger bent!
Ik denk persoonlijk dat het gaat stoppen omdat je hormoonhuishouding nu enige tijd gestabiliseerd is.Succes met nueken
(Kon het niet laten, sorry)
[Dit bericht is gewijzigd door black-panther op 10-01-2004 20:08]
quote:Dat kan best heel traumatisch zijn maar echt, je krijgt nuttigere antwoorden als je niet terug gaat schreeuwen tegen iedereen die je vraag beantwoord.
Op zaterdag 10 januari 2004 19:55 schreef black-panther het volgende:[..]
Ik heb drie jaar lang elke dag gebloed ELKE DAG HOOR!!!!!!
Heeft iemand ervaring hiermee???
Liesbeth
quote:Mm, misschien dat mijn ervaring je helpt bij je keuze, maar de werking is natuurlijk per vrouw verschillend.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:19 schreef liespret het volgende:
Ik ben 19 en net van de pil afgestapt omdat ik daarvan veel minder zin van sex mee kreeg, en er niet vrolijker van werd, maar nu zoek ik een alternatief. Ben alleen bang dat ik van die hormonen in de Mirena (wel 5x minder dan de gewone pil) weer deze bijwerkingen krijg. En het koperspiraaltje lijkt me ook niet gezellig, door de ergere bloedingen en meer pijn bij de menstruatie!Heeft iemand ervaring hiermee???
Liesbeth
Misschien kun je ook even hier kijken voor andere ervaringen van foksters. Aanverwante topics zijn ook:
mirena, voor, tijdens en na het plaatsen
mirena of koperspiraal
mirena onder verdoving plaatsen
mirena (dit topic komt uit het archief, is dus al wat ouder.)
Suc6 met je keuze in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |