quote:Iemand?
Op zaterdag 10 januari 2004 17:09 schreef j0rrit het volgende:
Wie weet hoe het eerste stukje nummer heet dat wordt gebruikt in de Trance Energy radio reclame?
quote:Nog maar een keer proberen.......
Op vrijdag 9 januari 2004 18:56 schreef padvijnder het volgende:
Nu DJ Marcel mijn zoektocht naar Renée et Gaston heeft beeïndigd probeer ik maar meteen mijn volgende:Het is een nummer uit de periode '95 -'98. In de videoclip zie een een gozer met een ringbaardje en met een zwarte ster rond zijn oog geschminkt. Die gozer zingt (met een beetje een zouteloze kermisstem) de diepzinnige tekst: "Come On".
Iemand een idee?
Weet iemand wat iik bedoel?
quote:Deze vraag is inmiddels een record aan het vestigen maar het is Gary Jules - Mad World, origineel van Tears for Fears
Op zondag 11 januari 2004 12:38 schreef SpuitElf het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gisteren op de radio hoorde, heel rustig, met de tekst (die ik opving): I find it kind of funny / find it it kind of sad / the dreams in which I'm dying are the best I've ever had / ...Weet iemand wat iik bedoel?
[Dit bericht is gewijzigd door yogidrink op 11-01-2004 13:40]
dit was erin.
yet anaother sweet animals
and thats its better the film
i will better the film , for the good of the film
im excited, im blessid ,a girl with my drink
it was giant i think, i so good im so pink,
i like you when im trough , im black im blue,
i will hit you.....for what i do.
de tekst zal niet helemaal kloppen denk ik.
Weet iemand welk liedje dit is?
Er zijn verschillende cowboy-achtige samples te horen, en samples als "the boy is crazy","psycho-somatic", enz...
anyone?
quote:Dit lijkt me een duidelijk geval van:
Op zondag 11 januari 2004 14:52 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik zoek de titel en uitvoerende van een plaat van een paar jaar geleden. 't Is een beetje instrumentaal hip-hop achtig, met samples, scratches e.d.Er zijn verschillende cowboy-achtige samples te horen, en samples als "the boy is crazy","psycho-somatic", enz...
anyone?
Of niet?
ik ben op zoek naar de naam van een nummer met de volgende tekst erin: I see you when i get there...
Het heeft een seventies sound.
En nee, ik ben niet op zoek naar dat nummer van Coolio. Het is een bekend nummer, maar ik kan niet op de naam komen.. Wie helpt mij?
quote:Gezongen door Lou Rawls.
Op zondag 11 januari 2004 15:05 schreef odb het volgende:
see you when i get there
quote:Lou Rawls
Hallo,ik ben op zoek naar de naam van een nummer met de volgende tekst erin: I see you when i get there...
quote:Bedoel je Lou Rawls - SeeYou When I Get There ?
Hallo,ik ben op zoek naar de naam van een nummer met de volgende tekst erin: I see you when i get there...
Het heeft een seventies sound.
En nee, ik ben niet op zoek naar dat nummer van Coolio. Het is een bekend nummer, maar ik kan niet op de naam komen.. Wie helpt mij?
en de lui die in die flat zitten zijn een beetje maf
quote:klopt! bedankt
Op zondag 11 januari 2004 14:59 schreef padvijnder het volgende:[..]
Dit lijkt me een duidelijk geval van:
The Avalanches - Frontier Psychiatrist?Of niet?
quote:misschien enige toelichting over het nummer zelf?
Op zondag 11 januari 2004 17:40 schreef YoGi_Berra het volgende:
Ik zoek dat nummer van die duitse band, dat ze zeg maar in een hofje staan van een flat en gaan spelen, later dan vliegen ze allemaal...en de lui die in die flat zitten zijn een beetje maf
Ik zoek nog een remix van 'Shined On Me' van Praise Cats, en een trance/hardhouse nummer...
wordt vaak in de peppermill bij DJ Kicken gedraaid..
iemand?
quote:Liquido - Narcotic misschien?
Ik zoek dat nummer van die duitse band, dat ze zeg maar in een hofje staan van een flat en gaan spelen, later dan vliegen ze allemaal...en de lui die in die flat zitten zijn een beetje maf
quote:Volgens mij bedoel je Liquido met Narcotic.
quote:nog ff weer onder de aandacht brengen
Op zondag 11 januari 2004 01:31 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben al een hele tijd zonder resultaat op zoek naar het nummer 's Nachts van Skik. Dit nummer werd gespeeld tijdens de uitvaartdienst van een van mijn beste vrienden. Heeft iemand het toevallig in zijn collectie of weet je waar ik het wel zou kunnen vinden???Thanx!
quote:die staat op hun derde album, met het lampje.
Op zondag 11 januari 2004 19:03 schreef twentemeisje het volgende:[..]
nog ff weer onder de aandacht brengen
![]()
quote:Ok, nog één poging.
Op vrijdag 9 januari 2004 18:56 schreef padvijnder het volgende:
Nu DJ Marcel mijn zoektocht naar Renée et Gaston heeft beeïndigd probeer ik maar meteen mijn volgende:Het is een nummer uit de periode '95 -'98. In de videoclip zie een een gozer met een ringbaardje en met een zwarte ster rond zijn oog geschminkt. Die gozer zingt (met een beetje een zouteloze kermisstem) de diepzinnige tekst: "Come On".
Iemand een idee?
quote:Op 25th Anniversary: Live in Amsterdam (2003) staat Rosanna. Dat zal 'm wel zijn dan.
Op zondag 11 januari 2004 19:22 schreef DJ_Vamp het volgende:
Ik zoek een CD, van Toto met het nr. Rosanna maar dan de Live versie uit A'dam. (drums Simon Phillips i.p.v. Jeff Porcaro)
Ik heb de CD's Seventh One en IV, en op IV staat wel Rosanna maar niet de Live versie die in A'dam is opgenomen tijdens concert!
quote:
Op zondag 11 januari 2004 13:47 schreef yogidrink het volgende:
Dit zag ik in de film van CKY.
ze zongen dit in de auto.dit was erin.
yet anaother sweet animals
and thats its better the film
i will better the film , for the good of the film
im excited, im blessid ,a girl with my drink
it was giant i think, i so good im so pink,
i like you when im trough , im black im blue,
i will hit you.....for what i do.de tekst zal niet helemaal kloppen denk ik.
Weet iemand welk liedje dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |