quote:Zoek dat zelf maar uit Sherlock, ze heeft er iig meer.
Op vrijdag 19 december 2003 17:54 schreef Sidekick het volgende:Maar qua totaal aantal posts is ze ook veel vooruit?
quote:Ik dacht dat dat wel goed qua idee was, maar dat er veel twijfel bestond over de effectiviteit?
Inmiddels heeft de regering volgens de SER een paar stappen in de goede richting genomen, zoals het instellen van het innovatieplatform onder leiding van premier Balkenende. Het platform trekt 185 miljoen euro uit voor maatregelen om bedrijven aan te zetten tot slimmer produceren.
quote:Ik ben bezig.
Op vrijdag 19 december 2003 17:55 schreef Herostratos het volgende:[..]
Zoek dat zelf maar uit Sherlock, ze heeft er iig meer.
Aantal mogelijke users op dit moment: 28.
*gaat door met zoektocht*
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 17:53 schreef Herostratos het volgende:[..]
Wie kopt de pbagger reactie even in? Dit is zo ongeveer pberends favoriete onderwerp en nou mag hij niet reageren!
![]()
![]()
quote:Hier mag het dus nog wel
Op vrijdag 19 december 2003 17:41 schreef Kozzmic het volgende:
Zeg, ik heb weinig behoefte aan een 2e pberends in serieuze topics.
Dus houd pbagger hier of in ONZ, svp...
quote:In dit topic, met mate uiteraard...
Op vrijdag 19 december 2003 17:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
[..]Hier mag het dus nog wel
quote:185 miljoen euro lijkt mij ook erg weinig om meteen effectief te zijn, misschien is het een voorschot op een groter beleid hiermee
Op vrijdag 19 december 2003 17:56 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik dacht dat dat wel goed qua idee was, maar dat er veel twijfel bestond over de effectiviteit?
Dierenbescherming generaliseert jacht
Is arm zijn je eigen schuld
Is arm zijn je eigen schuld?
"Keer het Tij" kneuzen!
quote:Daarom vroeg ie ook om hem in te koppen.
Op vrijdag 19 december 2003 17:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
[..]Hier mag het dus nog wel
Maar pbagger heeft ook wel eens een goede reactie: Hirsi Ali roept toorn Kamer over zich af
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 17:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Ben op de terugreis naar huis gebeld, mag opkomen voor een laatste gesprek in Januari
Gaat ineens wel rap, das al een derde gesprek in de laatste fase de komende 6 weken.
quote:Geef nog eens een hit, ik ben niet zo goed met de goden.
Op vrijdag 19 december 2003 17:48 schreef Herostratos het volgende:[..]
Pfff.. basisvorming... zoekt en gij zult vinden vriend
quote:Eigenlijk zou je op zo'n forum mensen moeten hebben die zo'n topic kunnen verplaatsen naar het juiste subforum. Of denk ik nu heel gek?
Op vrijdag 19 december 2003 18:03 schreef Kozzmic het volgende:
Hmmz, de politieke discussies vonden vandaag allemaal elders plaats...Dierenbescherming generaliseert jacht
"Keer het Tij" kneuzen!
Nog 22 mogelijke kandidaten
quote:Is "schatje" moderator??
Op vrijdag 19 december 2003 18:03 schreef Kozzmic het volgende:
Hmmz, de politieke discussies vonden vandaag allemaal elders plaats...Dierenbescherming generaliseert jacht
"Keer het Tij" kneuzen!
quote:Soms is het beter iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
Op vrijdag 19 december 2003 18:04 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Geef nog eens een hit, ik ben niet zo goed met de goden.
quote:Wat een goed idee en laten we deze mensen dan ook de mogelijkheid geven om offtopic reacties te editten en slotjes te zetten op onzintopics !!
Op vrijdag 19 december 2003 18:04 schreef Sidekick het volgende:Eigenlijk zou je op zo'n forum mensen moeten hebben die zo'n topic kunnen verplaatsen naar het juiste subforum. Of denk ik nu heel gek?
Alleen nog een naam verzinnen... iets in de trend van slotjesgestapo?
quote:
quote:tijdelijk, voor dat idols gedoe als het goed is
Op vrijdag 19 december 2003 18:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Is "schatje" moderator??
OMG!
quote:Ik vind het een typische Du_ke/Sidekick-reaktie....
Op vrijdag 19 december 2003 18:03 schreef Sidekick het volgende:[..]
Daarom vroeg ie ook om hem in te koppen.
Maar pbagger heeft ook wel eens een goede reactie: Hirsi Ali roept toorn Kamer over zich af
quote:Ik heb die Keer het Tij-discussie dichtgegooid met een verzoek die discussie opnieuw te openen in POL. Maar ja, vervolgens opent SCH die armoede-discussie in GC, die volgens mij gewoon hier hoort. Geen beste beurt van hem, ik had juist een opmerking achter de schermen gemaakt over een mogelijke unban op korte termijn.
Op vrijdag 19 december 2003 18:04 schreef Sidekick het volgende:[..]
Eigenlijk zou je op zo'n forum mensen moeten hebben die zo'n topic kunnen verplaatsen naar het juiste subforum. Of denk ik nu heel gek?
Die discussie in F&F zie ik net pas, en om nu een topic na 150 reacties nog eens een keertje te gaan verplaatsen zie ik niet helemaal zitten.
quote:Gelukkig, het zou de domste aktie ooit zijn op fok! om haar te behouden als mod.
Op vrijdag 19 december 2003 18:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
tijdelijk, voor dat idols gedoe als het goed is
quote:Als Idols afgelopen is dan volgt ze mij op als POL-mod.
Op vrijdag 19 december 2003 18:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Gelukkig, het zou de domste aktie ooit zijn op fok! om haar te behouden als mod.
Je kan alleen niet zo goed zien dat het Zalm is die op de avatar van pbagger een jointje rookt.
quote:Dat zal de dag zijn dat ik vertrek!
Op vrijdag 19 december 2003 18:12 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Als Idols afgelopen is dan volgt ze mij op als POL-mod.
quote:En pberends mij.
Op vrijdag 19 december 2003 18:12 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Als Idols afgelopen is dan volgt ze mij op als POL-mod.
quote:Dat zal de dag zijn dat ik verder ga op fok!
Op vrijdag 19 december 2003 18:13 schreef sizzler het volgende:[..]
En pberends mij.
¡ Later, en adios !
quote:Robert Jensen heeft ergens een prachtige reactie op het aanstellen van schatje als mod, maar ik kan hem niet vinden zonder fatsoenlijke search
Op vrijdag 19 december 2003 18:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:Gelukkig, het zou de domste aktie ooit zijn op fok! om haar te behouden als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |