quote:Welkom , als je tevreden ben met mijn leke mening.
Op maandag 12 januari 2004 18:07 schreef Novastar het volgende:[..]
Ik moest nog aan klikken dat ik naar andere sites wil posten. Vandaar dat het niet lukte.
ik vind de pose wel mooi , maar zou bij het handen in de haredn een iets gekwelderde uitdrukking zien.
En de achtergornd is wat saai maar day heb ik ook steeds , ik weet ook niet hoe dit op te lossen,
En nog een opmerking naar een ieder , dit is een *beoordeel mijn foto*, ik zie maar weinig echt beoordelingen, waarom is dat? , ik ben ook pas nieuw hier , heb twee fotos geplaatst en verwachte dus commentaren waar ik wat van zou kunnen leren . Maar 1 reactie met het had scherper gekund.
en zo gaat het bij het meerdendeel van de fotos hier , sommige krijgen helemaal geen commentaar,
Best jammer
quote:thanks. Ik ben nog maar net begonnen met fotografie en alle op en aan merkingen zijn voor mij van harte welkom.
Op maandag 12 januari 2004 18:16 schreef Ymke het volgende:[..]
Welkom , als je tevreden ben met mijn leke mening.
quote:
Op maandag 12 januari 2004 18:41 schreef Novastar het volgende:
[afbeelding]En deze??
Ik laat het technisch commentaar aan een ander over
quote:ik vindt m een beetje alternatief overkomen...
Op maandag 12 januari 2004 18:41 schreef Novastar het volgende:
[afbeelding]En deze??
quote:wat bedoel je precies met alternatief overkomen? En hoe zou het dan anders kunnen, TIPS??
Op maandag 12 januari 2004 19:29 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
ik vindt m een beetje alternatief overkomen...
opzicht mooi genomen!
maar ik vindt het niet plezierig om erna te kijken (maar dat kan aan het model liggen)
quote:misschien andere belichting.. haar haren zijn nu een zwarte vlek.. misschien zodat je ook echt haren ziet en iets verder af zodat je een leuke achtergrond erin past.
Op maandag 12 januari 2004 19:54 schreef Novastar het volgende:[..]
wat bedoel je precies met alternatief overkomen? En hoe zou het dan anders kunnen, TIPS??
nix bewerkt behalve een rand er om heen
Disney doet er alles aan om je daar geld voor te vragen
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:38 schreef Magistic het volgende:
Mooie foto's, maar ik zou oppassen met dat Disney lettertype...Disney doet er alles aan om je daar geld voor te vragen
quote:zoals je eerder kon lezen is de foto niet bewerkt. Gewoon lichtmeting op wit papiertje en de kleuren werden nog meer herfstiger. Foto is trouwens begin december genomen.
Op woensdag 14 januari 2004 22:13 schreef knuppelhout het volgende:
mooie foto's. het lijkt alsof die eerste niet helemaal scherp is op de achterste rij bomen. Mooie kleur, die bladeren op de grond! bewerkt?
quote:overheen gelezen, sorry. t blijven mooie kleuren! ( het had gekund dat je de kleurbalans iets had aangepast, vandaar mn vraag) Heb je die eerste gecropt of met in-cam panorama? En... welke cam gebruik je?
Op woensdag 14 januari 2004 22:15 schreef thiamat het volgende:[..]
zoals je eerder kon lezen is de foto niet bewerkt. Gewoon lichtmeting op wit papiertje en de kleuren werden nog meer herfstiger. Foto is trouwens begin december genomen.
quote:gecropped, en ik gebruik een Canon Powershot A60... ben aan het sparen voor euh zo'n voorzetstuk (hoe heet dat ding ook weer) waar ik een filter of lens op kan zetten. Dan wil ik als eerste een polarisatie-filter. Ja het lijkt een prikkie(35 euro totaal ofzo) maar ben ook nog ff voor wat anders aan het spare en kan momenteel moeilijk aan werk komen('kben 16 he).
Op woensdag 14 januari 2004 22:19 schreef knuppelhout het volgende:[..]
overheen gelezen, sorry. t blijven mooie kleuren! ( het had gekund dat je de kleurbalans iets had aangepast, vandaar mn vraag) Heb je die eerste gecropt of met in-cam panorama? En... welke cam gebruik je?
edit: Zie net dak dezelfde digicam heb als jij !! hij is goed he
edit 2: verdomd je hebt net een andere camera in je zinnetje gezet...
[Dit bericht is gewijzigd door thiamat op 14-01-2004 22:34]
quote:ik heb m een paar weken geleden aan mn ouders verpatst. Wilde een grotere zoom en de 3 MP is ook niet vervelend.
Op woensdag 14 januari 2004 22:26 schreef thiamat het volgende:[..]
gecropped, en ik gebruik een Canon Powershot A60... ben aan het sparen voor euh zo'n voorzetstuk (hoe heet dat ding ook weer) waar ik een filter of lens op kan zetten. Dan wil ik als eerste een polarisatie-filter. Ja het lijkt een prikkie(35 euro totaal ofzo) maar ben ook nog ff voor wat anders aan het spare en kan momenteel moeilijk aan werk komen('kben 16 he).
edit: Zie net dak dezelfde digicam heb als jij !!
hij is goed he
edit 2: verdomd je hebt net een andere camera in je zinnetje gezet...
vandaar mijn vraag: WAAROM maakt canon als enige grote speler op de markt geen cams met een grote (>6x) zoom? als canon een a70 met 10x zoom had, wist ik het wel hoor!
quote:Tsjah, dat weet ik eigenlijk niet:P Maar ik denk dat Canon zich nu voornamelijk richt op de digitale SLR-camera's, waarmee je zo ver kan zoooooomen als je wilt
Op donderdag 15 januari 2004 02:48 schreef knuppelhout het volgende:
vandaar mijn vraag: WAAROM maakt canon als enige grote speler op de markt geen cams met een grote (>6x) zoom? als canon een a70 met 10x zoom had, wist ik het wel hoor!
Offtopic: KLIK
quote:ze zijn niet bewerkt op de computer, door met witbalans(op de camera!!!) te gaan spelen kun je met de camera ook mooie resultaten bereiken. Ik probeer er nog ff zo veel mogelijk uit te halen keb nog geen filters of wat.
Op donderdag 15 januari 2004 13:54 schreef dane het volgende:
Ontopic: Mooie foto's. Lijkt net alsof ze wel bewerkt zijn door die fel rode zonsondergan/opgang en die fel rode bladeren. Mooi gedaan met je canon A60... i'm lovin' itOfftopic: KLIK
Zelf ben ik erg tevreden met deze foto, maar ik zou graag eens van "leken" op het gebied van parachutespringen horen wat ze aan te merken hebben op deze foto als foto.
Gemaakt met een Digital Rebel (300D) met een Sigma EX 15mm F2.8 FishEye lens.
Iwan
quote:De schuine strepen in de lucht vind ik wel mooi(alleen ik denk niet dat je zelf daaraan gedacht hebt??)
Op donderdag 15 januari 2004 14:49 schreef iwanvdschoor het volgende:
[afbeelding]Zelf ben ik erg tevreden met deze foto, maar ik zou graag eens van "leken" op het gebied van parachutespringen horen wat ze aan te merken hebben op deze foto als foto.
Gemaakt met een Digital Rebel (300D) met een Sigma EX 15mm F2.8 FishEye lens.
Iwan
commentaar?
quote:Ik vind je horizon scheef
Op donderdag 15 januari 2004 15:56 schreef Kindred_Spirits het volgende:
zonet reed ik lang een wei in de buurt en zag dat de zon mooi door de wolken brak.. snel ff naar huis geraced, digicam gepakt, terug geraced en dit is het resultaat.. weet niet welke v/d 2 ik mooier vindt..
quote:Beetje vakantiekiekje gehalte
Op donderdag 15 januari 2004 18:05 schreef Re het volgende:
ik ben door mijn 2000 Thailand foto's aan het gaan, wat een kolere werkcommentaar?
Wat vinden jullie van de resultaten?
[Dit bericht is gewijzigd door Ellard op 15-01-2004 18:23]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |