abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2004 @ 18:16:15 #226
79550 Ymke
your ghost
pi_16192487
quote:
Op maandag 12 januari 2004 18:07 schreef Novastar het volgende:

[..]

Ik moest nog aan klikken dat ik naar andere sites wil posten. Vandaar dat het niet lukte.

Welkom , als je tevreden ben met mijn leke mening.

ik vind de pose wel mooi , maar zou bij het handen in de haredn een iets gekwelderde uitdrukking zien.
En de achtergornd is wat saai maar day heb ik ook steeds , ik weet ook niet hoe dit op te lossen,

En nog een opmerking naar een ieder , dit is een *beoordeel mijn foto*, ik zie maar weinig echt beoordelingen, waarom is dat? , ik ben ook pas nieuw hier , heb twee fotos geplaatst en verwachte dus commentaren waar ik wat van zou kunnen leren . Maar 1 reactie met het had scherper gekund.

en zo gaat het bij het meerdendeel van de fotos hier , sommige krijgen helemaal geen commentaar,

Best jammer

How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_16192674
quote:
Op maandag 12 januari 2004 18:16 schreef Ymke het volgende:

[..]

Welkom , als je tevreden ben met mijn leke mening.

thanks. Ik ben nog maar net begonnen met fotografie en alle op en aan merkingen zijn voor mij van harte welkom.
  maandag 12 januari 2004 @ 18:23:15 #228
79550 Ymke
your ghost
pi_16192703
Ik ben ook nog maar dus net bezig hoor
pi_16192834

En deze??

maandag 12 januari 2004 @ 18:42:49 #230
79550 Ymke
your ghost
pi_16192868
quote:
Op maandag 12 januari 2004 18:41 schreef Novastar het volgende:
[afbeelding]

En deze??

Die spat van het scherm af . leuk!!!!!

Ik laat het technisch commentaar aan een ander over

maandag 12 januari 2004 @ 19:29:32 #231
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_16194196
quote:
Op maandag 12 januari 2004 18:41 schreef Novastar het volgende:
[afbeelding]

En deze??

ik vindt m een beetje alternatief overkomen...
opzicht mooi genomen!
maar ik vindt het niet plezierig om erna te kijken (maar dat kan aan het model liggen)
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_16194870
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:29 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

ik vindt m een beetje alternatief overkomen...
opzicht mooi genomen!
maar ik vindt het niet plezierig om erna te kijken (maar dat kan aan het model liggen)

wat bedoel je precies met alternatief overkomen? En hoe zou het dan anders kunnen, TIPS??
  maandag 12 januari 2004 @ 20:03:07 #233
65470 Kindred_Spirits
pi_16195120
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:54 schreef Novastar het volgende:

[..]

wat bedoel je precies met alternatief overkomen? En hoe zou het dan anders kunnen, TIPS??

misschien andere belichting.. haar haren zijn nu een zwarte vlek.. misschien zodat je ook echt haren ziet en iets verder af zodat je een leuke achtergrond erin past.
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_16264919
Ik weet dat er heel wat op de komende foto's is aan te merken(hoogspanningskabels enz.) maar goed beoordeel ze maar ff kritisch:

nix bewerkt behalve een rand er om heen

Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  woensdag 14 januari 2004 @ 21:38:29 #235
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_16265349
Mooie foto's, maar ik zou oppassen met dat Disney lettertype...

Disney doet er alles aan om je daar geld voor te vragen

Narcist
pi_16265716
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:38 schreef Magistic het volgende:
Mooie foto's, maar ik zou oppassen met dat Disney lettertype...

Disney doet er alles aan om je daar geld voor te vragen

serieus??? .. ach ze zitten heus niet met speurhonden achter me aan???
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_16266447
mooie foto's. het lijkt alsof die eerste niet helemaal scherp is op de achterste rij bomen. Mooie kleur, die bladeren op de grond! bewerkt?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_16266512
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:13 schreef knuppelhout het volgende:
mooie foto's. het lijkt alsof die eerste niet helemaal scherp is op de achterste rij bomen. Mooie kleur, die bladeren op de grond! bewerkt?
zoals je eerder kon lezen is de foto niet bewerkt. Gewoon lichtmeting op wit papiertje en de kleuren werden nog meer herfstiger. Foto is trouwens begin december genomen.
pi_16266671
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:15 schreef thiamat het volgende:

[..]

zoals je eerder kon lezen is de foto niet bewerkt. Gewoon lichtmeting op wit papiertje en de kleuren werden nog meer herfstiger. Foto is trouwens begin december genomen.

overheen gelezen, sorry. t blijven mooie kleuren! ( het had gekund dat je de kleurbalans iets had aangepast, vandaar mn vraag) Heb je die eerste gecropt of met in-cam panorama? En... welke cam gebruik je?
pi_16266908
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:19 schreef knuppelhout het volgende:

[..]

overheen gelezen, sorry. t blijven mooie kleuren! ( het had gekund dat je de kleurbalans iets had aangepast, vandaar mn vraag) Heb je die eerste gecropt of met in-cam panorama? En... welke cam gebruik je?

gecropped, en ik gebruik een Canon Powershot A60... ben aan het sparen voor euh zo'n voorzetstuk (hoe heet dat ding ook weer) waar ik een filter of lens op kan zetten. Dan wil ik als eerste een polarisatie-filter. Ja het lijkt een prikkie(35 euro totaal ofzo) maar ben ook nog ff voor wat anders aan het spare en kan momenteel moeilijk aan werk komen('kben 16 he).

edit: Zie net dak dezelfde digicam heb als jij !! hij is goed he
edit 2: verdomd je hebt net een andere camera in je zinnetje gezet...

[Dit bericht is gewijzigd door thiamat op 14-01-2004 22:34]

pi_16274716
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:26 schreef thiamat het volgende:

[..]

gecropped, en ik gebruik een Canon Powershot A60... ben aan het sparen voor euh zo'n voorzetstuk (hoe heet dat ding ook weer) waar ik een filter of lens op kan zetten. Dan wil ik als eerste een polarisatie-filter. Ja het lijkt een prikkie(35 euro totaal ofzo) maar ben ook nog ff voor wat anders aan het spare en kan momenteel moeilijk aan werk komen('kben 16 he).

edit: Zie net dak dezelfde digicam heb als jij !! hij is goed he
edit 2: verdomd je hebt net een andere camera in je zinnetje gezet...

ik heb m een paar weken geleden aan mn ouders verpatst. Wilde een grotere zoom en de 3 MP is ook niet vervelend.
Toch blijft de canon prettiger qua bediening

vandaar mijn vraag: WAAROM maakt canon als enige grote speler op de markt geen cams met een grote (>6x) zoom? als canon een a70 met 10x zoom had, wist ik het wel hoor!

donderdag 15 januari 2004 @ 10:52:51 #242
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_16278019
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 02:48 schreef knuppelhout het volgende:
vandaar mijn vraag: WAAROM maakt canon als enige grote speler op de markt geen cams met een grote (>6x) zoom? als canon een a70 met 10x zoom had, wist ik het wel hoor!
Tsjah, dat weet ik eigenlijk niet:P Maar ik denk dat Canon zich nu voornamelijk richt op de digitale SLR-camera's, waarmee je zo ver kan zoooooomen als je wilt (of hoe dik je portomonnee is )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_16282858
Ontopic: Mooie foto's. Lijkt net alsof ze wel bewerkt zijn door die fel rode zonsondergan/opgang en die fel rode bladeren. Mooi gedaan met je canon A60... i'm lovin' it

Offtopic: KLIK

Beter één appel in de hand dan hoge bomen.
pi_16284012
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:54 schreef dane het volgende:
Ontopic: Mooie foto's. Lijkt net alsof ze wel bewerkt zijn door die fel rode zonsondergan/opgang en die fel rode bladeren. Mooi gedaan met je canon A60... i'm lovin' it

Offtopic: KLIK

ze zijn niet bewerkt op de computer, door met witbalans(op de camera!!!) te gaan spelen kun je met de camera ook mooie resultaten bereiken. Ik probeer er nog ff zo veel mogelijk uit te halen keb nog geen filters of wat.
pi_16284256

Zelf ben ik erg tevreden met deze foto, maar ik zou graag eens van "leken" op het gebied van parachutespringen horen wat ze aan te merken hebben op deze foto als foto.

Gemaakt met een Digital Rebel (300D) met een Sigma EX 15mm F2.8 FishEye lens.

Iwan

pi_16284512
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:49 schreef iwanvdschoor het volgende:
[afbeelding]

Zelf ben ik erg tevreden met deze foto, maar ik zou graag eens van "leken" op het gebied van parachutespringen horen wat ze aan te merken hebben op deze foto als foto.

Gemaakt met een Digital Rebel (300D) met een Sigma EX 15mm F2.8 FishEye lens.

Iwan

De schuine strepen in de lucht vind ik wel mooi(alleen ik denk niet dat je zelf daaraan gedacht hebt??)
Tis verder ook een leuke/mooie actiefoto, maar hij wordt denk ik nog mooier wanneer je het vliegtuig iets meer naar links/rechts-boven had 'gezet' en de mensen die eruit kwamen meer over het scherm naar rechtsonder vielen...Maarja das mijn visie daarop
  donderdag 15 januari 2004 @ 15:56:36 #247
65470 Kindred_Spirits
pi_16286255
zonet reed ik lang een wei in de buurt en zag dat de zon mooi door de wolken brak.. snel ff naar huis geraced, digicam gepakt, terug geraced en dit is het resultaat.. weet niet welke v/d 2 ik mooier vindt..

donderdag 15 januari 2004 @ 18:05:22 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_16290467
ik ben door mijn 2000 Thailand foto's aan het gaan, wat een kolere werk

commentaar?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:10:44 #249
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16290645
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:56 schreef Kindred_Spirits het volgende:
zonet reed ik lang een wei in de buurt en zag dat de zon mooi door de wolken brak.. snel ff naar huis geraced, digicam gepakt, terug geraced en dit is het resultaat.. weet niet welke v/d 2 ik mooier vindt..

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind je horizon scheef .
En verder vind ik je 1e wat beter, maar mist die nog steeds een onderwerp. Wat meer van die sprietjes op de voorgrond zodat je door de sprietjes die wolken zou zien zou al een stuk helpen denk ik .
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:05 schreef Re het volgende:
ik ben door mijn 2000 Thailand foto's aan het gaan, wat een kolere werk

[afbeelding]

commentaar?

Beetje vakantiekiekje gehalte . Wel leuke actiefoto, maar fototechnisch niet echt superb. Wat overigens erg lastig is met vuur, om dat verantwoord op de foto te krijgen. Wat gebeurde er eigenlijk precies als ik mag vragen? Het lijkt wel of de kok wil flamberen, maar de hele keuken in vlammen doet opgaan .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16291042
Een vriendinnetje van me had 'haar eerste rolletje'volgeschoten en we hebben ze gisteren afgedrukt.

Wat vinden jullie van de resultaten?

[Dit bericht is gewijzigd door Ellard op 15-01-2004 18:23]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')