Gisteren zag ik het moment weer dankzij Jane die nog steeds gewoon zes banden met optredens heeft bewaard.
Erg leuk om te zien.
Wat weet jij nog van Live Aid?
quote:niets.
Op maandag 18 juni 2001 16:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik was buiten aan het spelen.
quote:* MuadDib is jaloers!!!!!!
Gisteren zag ik het moment weer dankzij Jane die nog steeds gewoon zes banden met optredens heeft bewaard.
quote:Op zich was dat zonde, maar wel mooi dat je hoorde dat Wembley het massaal van hem overnam. Kippenvel!
Op maandag 18 juni 2001 16:04 schreef MuadDib het volgende:
en dat Paul McCartney zong zonder dat er geluid was!
En wat ik me er dus van herinner is dat ik tot in de vroege uurtjes naast de videorecorder heb gezeten om het allemaal op te nemen. Geweldig om af en toe nog eens wat van terug te zien.
Wat wel irritant was, was dat op de Nederlandse tv, er steeds teruggeschakeld werd naar de studio in Hilversum waar Boudewijn Buch, Hanneke Kappen en nog iemand commentaar leverden. Ik heb dan ook steeds zitten schakelen tussen de BRT en Nederland.
quote:Jaaaaa dat was inderdaad heel irritant.
Op maandag 18 juni 2001 16:21 schreef Jane het volgende:
Wat wel irritant was, was dat op de Nederlandse tv, er steeds teruggeschakeld werd naar de studio in Hilversum waar Boudewijn Buch, Hanneke Kappen en nog iemand commentaar leverden.
En trad Phil Collins niet in beide plaatsen een keer op?
* MuadDib weet behalve Wembley de andere plek niet meer.
quote:San Fransisco
Op maandag 18 juni 2001 16:24 schreef MuadDib het volgende:[..]
Jaaaaa dat was inderdaad heel irritant.
En trad Phil Collins niet in beide plaatsen een keer op?
* MuadDib weet behalve Wembley de andere plek niet meer.
P.S. Ik vind Madonna tegenwoordig een stuk beter dan toen hoor!
de lijst met mensen die zongen:
Dan Aykroyd
Harry Belafonte
Lindsey Buckingham
Kim Carnes
Ray Charles
Bob Dylan
Sheila E.
Bob Geldof
Hall and Oates
James Ingram
Jackie Jackson
LaToya Jackson
Marlon Jackson
Michael Jackson
Randy Jackson
Tito Jackson
Al Jarreau
Waylon Jennings
Billy Joel
Cyndi Lauper
Huey Lewis and the News
Kenny Logins
Bette Midler
Willie Nelson
Jeffery Osborne
Steve Perry
The Pointer Sisters
Lionel Richie
Smokey Robinson
Kenny Rogers
Diana Ross
Paul Simon
Bruce Springsteen
Tina Turner
Dionne Warwick
Stevie Wonder
Quincy Jones
- Producer
ik hoop van wel!
Terwijl die daar toch behoorlijk het publiek wakker heeft gerammeld
Enneh, Queen was toppie, maar dat schijnt de hele wereld te vinden.
Heeft The Who daar ook niet gespeeld? Dat heb ik toen niet gezien...
Wie *wel* ?
Nederland had als bijdrage aan Live-AID een optreden van BB King
's nachts tijdens Robert Plant viel ik in slaap.
Ergens aan het begin ene Adam Ant in zwart leren pakkie en rooie schoenen. Johny & The Destroyers idd waren een eyeopener (nog nooit van gehoord), Bette Middler die Madonna aankondigde: "hier is een dame die zich aan d'r BH bandjes omhoog heeft getrokken, maar ze soms ook heeft laten vallen". Oja, Smith & Jones die in Wembley verkleed als Bobbies komen klagen "dat de buren geklaagd hebben dat het geluid te hard stond".
Helaas het Howard Jones concert (plus een aantal anderen) gemist omdat pa & ma LOgical vonden dat een stukje fietsen onder de koperen ploert gezonder was. Tegen de avond gezien dat Sting bij de Dire Straits zijn "I want my MTV" net niet helemaal niet haalde
Voor andere herinneringen moet IllOgical gaan graven in playlists e.d. Oja, Phil Collins had toen nog haar
quote:Was dat concert het concert waarbij Nelson Mandela opkwam en een oorvedovende ovatie van ongeveer een kwartier kreeg? Dat vond ik een zeer indrukwekkend moment.
Op maandag 18 juni 2001 16:44 schreef SunChaser het volgende:
Ik herinner me ook dat het Nelson Mandela concert jaren later bij lange na niet kon tippen aan Live Aid
quote:Dat 't niet echt mijn soort muziek was in die tijd...
Live Aid misschien wel op DVDquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:19 schreef Jane het volgende:
Ik weet dat er nog een ander topic over moet zijn, maar dit is het enige topic dat ik met de Google search kan vinden over Live Aid, dus dan hier maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |