NIEUWRECHTS WIL ELEKTRONISCHE ENKELBAND VOOR ASIELZOEKERS EN OPGEPAKTE ILLEGALEN IN ROTTERDAM
Illegalen aan de band
In Rotterdam zijn enorme aantallen illegalen, waardoor de stad het afvoerputje is van Nederland wat betreft asielzoekers en illegalen.
In Rotterdam gaan stemmen op, onder andere die van wethouder van der Tak, om illegalen en uitgeprocedeerde asielzoekers in leegstaande asielzoekerscentra te plaatsen. Het alleen plaatsen van illegalen in asielzoekerscentra is natuurlijk geen waarborg is voor hun uiteindelijke vertrek uit Nederland, wat het doel moet zijn van alle acties van de overheid.
In sommige Amerikaanse grensstaten wordt een enkelbandje al gebruikt om illegalen op te kunnen sporen. Ook kan door dit systeem de opsporing en lokalisering van uitgeprocedeerde asielzoekers vergemakkelijkt worden. Ook in België en het Verenigd Koninkrijk worden de mogelijkheden bestudeerd om asielzoekers en illegalen door middel van een niet-verwijderbaar enkelbandje onder elektronisch toezicht te stellen.
Een dergelijke maatregel zal een afschrikeffect zal hebben, waardoor de toestroom van illegalen en asielzoekers naar Rotterdam zal verminderen. Ook is het een discreet systeem, waardoor er geen sprake is van stigmatisering van illegalen
Michiel Smit, de fractieleider van NieuwRechts in de Rotterdamse gemeenteraad, zal een initiatiefvoorstel indienen om in de Algemeen Plaatselijke Verordening op te nemen dat in Rotterdam woonachtige asielzoekers en in Rotterdam opgepakte illegalen kunnen worden uitgerust met een enkelbandje, opdat ze goed te traceren zijn indien ze zijn uitgeprocedeerd en moeten worden uitgezet.
Ik vind dit een uitstekend idee!!!!!!!!
opgepakte illegalen zet je het land uit en allochtonen criminelen zet je het gevang in (net als vergelijkbare autochtone specimens ) ten eerste kost zon enkelband bakken met geld, en voorkom je er geen misdaden mee.
maarre mensen hoeven niet zo`n armband om, maar dan moeten ze wel terug vanwaar ze vandaan komen. Ze worden dus niet gedwongen.
quote:Ook dat ja.
Op woensdag 12 november 2003 11:20 schreef Kos het volgende:
Kop op nou... het zijn geen koeien die je kan oormerken...
.
Wat is dit voor een BS, gaan we terug naar 1937?
[edit] Wel gele enkelbandern dan
[Dit bericht is gewijzigd door trekdrop op 12-11-2003 11:27]
quote:Straks moet je met een ster rondlopen
Op woensdag 12 november 2003 11:25 schreef trekdrop het volgende:
En, komt er ook een tegenhanger voor de autochtone medelanders die niet op het rechte pad zijn?Wat is dit voor een BS, gaan we terug naar 1937?
Ik bedoel als over een jaar of 15 hun land op oorde is, dan hebben ze 15 jaar bij ons mogen logeren, die mensen zijn ons juist dankbaar en zullen begrijpen waarom wij die armbanden willen hebben omdat er veel mensen misbruik maken van de goeie mensen die wel echt problemen in hun thuisland hebben en het liefst zo snel mogelijk naar hun eigenland terug willen, maar simpel weg niet kunnen omdat ze dan vermoord worden.
quote:Wat een lachwekkende reactie.
Op woensdag 12 november 2003 11:26 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Straks moet je met een ster rondlopen
quote:Verplicht jij je gasten (logies) ook altijd om metalen banden te dragen
Op woensdag 12 november 2003 11:27 schreef JohnDope het volgende:Ik bedoel als over een jaar of 15 hun land op oorde is, dan hebben ze 15 jaar bij ons mogen logeren, die mensen zijn ons juist dankbaar en zullen begrijpen waarom wij die armbanden willen hebben omdat er veel mensen misbruik maken van de goeie mensen die wel echt problemen in hun thuisland hebben en het liefst zo snel mogelijk naar hun eigenland terug willen, maar simpel weg niet kunnen omdat ze dan vermoord worden.
quote:Niks met fasisme te maken? Je gaat mensen bewust selecteren op land van herkomst! En die merken om ze te kunnen tracken / tracen, het is de nazi ideologie van de bovenste plank!
Op woensdag 12 november 2003 11:27 schreef JohnDope het volgende:
Nee ik vind het een perfect idee, heeft niks met facisme te maken!!!!
-snip-
quote:Wat een zorgwekkende reactie.
Op woensdag 12 november 2003 11:27 schreef PROTAGONIST het volgende:[..]
Wat een lachwekkende reactie.
Als jij dat een lachwekkende reactie vind, dan begin ik me wel zorgen te maken.
quote:Asielzoekers en illegalen zijn geen gasten.......
Op woensdag 12 november 2003 11:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Verplicht jij je gasten (logies) ook altijd om metalen banden te dragen
quote:Verklaar, ga er op in en voer een discussie!
Op woensdag 12 november 2003 11:27 schreef PROTAGONIST het volgende:[..]
Wat een lachwekkende reactie.
belachelijk
quote:Het probleem is dat je meteen bestempeld wordt. Het is toch niet erg netjes om mensen geforceerd bestempeld rond te laten lopen?
Op woensdag 12 november 2003 11:27 schreef JohnDope het volgende:
-goed punt-
quote:JD zegt van wel.
Op woensdag 12 november 2003 11:29 schreef PROTAGONIST het volgende:[..]
Asielzoekers en illegalen zijn geen gasten.......
quote:Op dat soort ongefundeerde disproportionele reacties ga ik niet reageren.
Op woensdag 12 november 2003 11:29 schreef trekdrop het volgende:[..]
Verklaar, ga er op in en voer een discussie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |