abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14374133
quote:
Maurice de Hond (1947)
Maurice de Hond studeerde sociale geografie in Amsterdam. Na een korte periode als wetenschappelijk medewerker was hij 15 jaar actief als onderzoeker, eerst samen met Hedy d'Ancona en daarna bij Inter/View. Vanaf 1976 is hij in de media actief geweest op het terrein van verkiezingsonderzoek.
In 1984 werd hij assistent van Anton Dreesmann, waarbij hij onder andere het project Micro Computer Club Nederland opzette en directeur was van Headstart in de Verenigde Staten. Bij de beursgang van Inter/View in 1986 werd hij voorzitter van de raad van commissarissen. Dat heeft hij tot 1999 gedaan. Na vier jaar (1991-1995) te hebben gewerkt bij ITT Gouden Gids op het terrein van marketing en business development was hij drie jaar CIO bij Wegener Arcade. Daarbij was hij onder meer verantwoordelijk voor de interne IT en de internetactiviteiten. Van 1998 tot en met 2001 was hij CEO van Newconomy.
Op dit moment is hij verantwoordelijk voor het actualiteitenonderzoek van SBS Stem van Nederland.
Website Maurice de Hond

Wat hebben mensen toch tegen Maurice de Hond?

dinsdag 4 november 2003 @ 14:06:37 #2
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_14374210
Kijk eens naar z'n hoofd.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_14374232
Zelfs na dat fiasco van Newconomy praat hij nog altijd alsof hij alles weet, echt een zelfingenomen wannabee.
pi_14374244

pi_14374245
nou kop op maurice, wat maakt het nou uit wat anderen van je vinden?
btw leuk dat je ook op fok zit
pi_14374285
Ik ben kattenliefhebber..
pi_14374295
Afgezien van zijn opzichtige falen bij Newconomy en zijn immer foute voorspellingen heb ik werkelijk niets tegen Maurice de Hond.
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:10:40 #8
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14374348
Ik mis één ding in je profiel: Maurice de Hond is een prominent PvdA-lid.

Dat gegeven en zijn vaak naar links hellende objectieve opiniepeilingen maken hem verdacht van stemmingmakerij in mijn ogen.

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_14374367
Zijn uitkomsten klopen ook nooit
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_14374399
zijn enquetes zijn slecht.
pi_14374402
Ik heb niets tegen Maurice, ik heb alleen wel wat tegen mensen die zijn 'onderzoeken' voor de waarheid aannemen
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_14374454
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:07 schreef Im-PulzZ het volgende:
nou kop op maurice, wat maakt het nou uit wat anderen van je vinden?
btw leuk dat je ook op fok zit
Maurice publiceert gewoon onderzoeken en verwoordt wat de mensen vinden. NIPO doet dat ook, INTOMART ook, maar dat zijn anonieme bedrijven, Maurice is een persoon. Veel makkelijker om op te schieten. Het lijkt wel net als eerder op de dag met McDonalds, ook als je er geen flikker vanaf weet trap je gewoon lekker mee met de meute. "O is iedereen tegen McDonalds/Maurice de Hond/whatever? O ik moet ook meetellen. Jaaaaa nou wat een hufter toch he, die Maurice."

Beetje jammer allemaal....

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:18:40 #13
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_14374608
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
"O is iedereen tegen McDonalds/Maurice de Hond/whatever? O ik moet ook meetellen. Jaaaaa nou wat een hufter toch he, die Maurice."

Nee, hij heeft overduidelijk HEEL HARD gefaald met newconomy. Toch blijven mensen in hem geloven. Ik geloof liever in sinterklaas.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_14374616
Die beurse rotkop van hem
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_14374657
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:10 schreef Herostratos het volgende:
Ik mis één ding in je profiel: Maurice de Hond is een prominent PvdA-lid.

Hij is geen PVDA-lid, laat staan prominent.

quote:
Dat gegeven en zijn vaak naar links hellende objectieve opiniepeilingen maken hem verdacht van stemmingmakerij in mijn ogen.
Zijn opiniepeilingen hangen niet standaard naar links over, maar je moet je wel afvragen wat voor waarde je kunt hechten aan de kwaliteit ervan. Er is al zovaak aangetoond dat hij de plank misgesslagen heeft dat ik me afvraag waarom hij zowieso nog aandacht krijgt in de media.

Afgelopen week nog bv dat FNV-onderzoek en een onderzoek naar winkeliers en protectiegeld (Winkeliers betalen criminelen protectiegeld).

pi_14374723
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Maurice publiceert gewoon onderzoeken en verwoordt wat de mensen vinden. NIPO doet dat ook, INTOMART ook, maar dat zijn anonieme bedrijven, Maurice is een persoon. Veel makkelijker om op te schieten. Het lijkt wel net als eerder op de dag met McDonalds, ook als je er geen flikker vanaf weet trap je gewoon lekker mee met de meute. "O is iedereen tegen McDonalds/Maurice de Hond/whatever? O ik moet ook meetellen. Jaaaaa nou wat een hufter toch he, die Maurice."

Lol, heb je weleens de suggestieve vraagstelling van hem gezien. Hoe kan je dan nog beweren dat hij zijn beroep goed doet ...
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_14374733
zijn achternaam.
tis gewoon een hond
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_14374743
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:18 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Nee, hij heeft overduidelijk HEEL HARD gefaald met newconomy. Toch blijven mensen in hem geloven. Ik geloof liever in sinterklaas.

Okee. Dat is in ieder geval een beter argument dan
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:18 schreef Steve-O het volgende:
Die beurse rotkop van hem
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:24:15 #19
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_14374803
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Dat is in ieder geval een beter argument dan
Maar niet minder waar.
deed het licht uit
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:28:42 #20
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14374937
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:20 schreef Substitute het volgende:

Hij is geen PVDA-lid, laat staan prominent.

Volgens mij en google wel, waarom niet volgens jou?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_14412717
LOL @ reacties

Zou de uitdrukking "printen hond" van hem vandaan komen?

pi_14486257
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:58 schreef pberends het volgende:
LOL @ reacties

Zou de uitdrukking "printen hond" van hem vandaan komen?

Waar is die uitdrukking in gebruik dan? Of heb jij je nest puppen "LaserJet", "DeskJet", "OfficeJet", "Lexmark" en "Epson" genoemd?
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2003 @ 20:56:16 #23
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_14489364
hij kan niet voetballen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 8 november 2003 @ 21:20:47 #24
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_14489992
Sommige mensen hebben iets tegen hem omdat hij Joods is
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
pi_14490001
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:20 schreef trekpop het volgende:
Sommige mensen hebben iets tegen hem omdat hij Joods is
O is hij Joods? Weet ik veel. Boeit dat wat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')