quote:Gelukkig geen Brainpower die vorig jaar een zielige vertoning maakte
Genomineerden MTV awards bekend
MTV heeft de nominaties bekendgemaakt voor de 10de editie van de MTV Europe Music Awards, die op 6 november worden uitgereikt in het Schotse Edinburgh. Justin Timberlake's succes het afgelopen jaar is niet onopgemerkt voorbij gegaan. De zanger werd vijf maal genomineerd en is daarmee de grootste kanshebber. Ook Christina Aguilera, die tevens een deel van de presentatie van de show op zich neemt, maakt een goede kans. Zij is vier keer genomineerd.
Het duo The White Stripes heeft tevens vier nominaties in de wacht gesleept, voor Beste Album ('Elephant'), Beste Rockband, Beste Groep en Beste Video. Zanger Robbie Williams moet het met drie nominaties doen (Beste Mannelijke Zanger, Beste Popzanger en Beste Album ('Escapology'). Ook Evanescence, hiphopsensatie 50 Cent en dance artiest Sean Paul doen een gooi naar een award in drie categories.Voor muzikaal talent van eigen bodem heeft MTV een speciale award in het leven geroepen. Het is inmiddels de vierde keer dat de prijs voor beste Nederlandse act wordt uitgereikt. Ditmaal zijn Beef, Bløf, Junkie XL, Kane en Tiësto de genomineerden. Kane is voor de vierde keer op een rij genomineerd, twee keer nam de band de award in ontvangst. Vorig jaar was Brainpower de gelukkige winnaar.
Via de website van MTV kan het Nederlandse publiek stemmen op haar favoriete artiest. Tijdens de uitreiking treden in ieder geval Beyoncé, Kylie Minogue, The Chemical Brothers,The Flaming Lips en Travis live op. De volledige line-up is echter nog niet bekend, dus er komen nog een aantal namen bij. Perry Farell en Dave Navarro van de legendarische band Jane's Addiction uit Los Angeles zijn naast Aquilera verantwoordelijk voor de presentatie van de MTV awards.
quote:Indd. dat was echt goedkoop!.
Op maandag 13 oktober 2003 14:10 schreef Arinna het volgende:
Het is sowieso zielig als je voor een lege zaal je prijs in ontvangst moet nemen en dan moet doen alsof je voor een menigte juichende lui staat...
Maar jah aan de andere kant is brainpower ook een enorme eikel, dus dat scheelt.
Best Song
Beyoncé feat. Jay-Z - Crazy In Love
Christina Aguilera - Beautiful
Evanescence - Bring Me To Life
Justin Timberlake - Cry Me A River
Sean Paul - Get Busy
Best Female
Beyoncé
Christina Aguilera
Kylie Minogue
Madonna
Pink
Best Male
Craig David
Eminem
Justin Timberlake
Robbie Williams
Sean Paul
Best Hip Hop
50 Cent
Eminem
Jay-Z
Missy Elliott
Nelly
Best New Act
50 Cent
Evanescence
Good Charlotte
Justin Timberlake
Sean Paul
Best R&B
Ashanti
Beyoncé
Craig David
Jennifer Lopez
Mary J Blige
Best Album
50 Cent - Get Rich Or Die Tryin
Christina Aguilera - Stripped
Justin Timberlake - Justified
Robbie Williams - Escapology
The White Stripes Elephant
Best Dance
Junior Senior
Moby
Panjabi MC
Paul Oakenfold
The Chemical Brothers
Best Rock
Good Charlotte
Linkin Park
Metallica
Red Hot Chili Peppers
The White Stripes
Best Pop
Christina Aguilera
Justin Timberlake
Kylie Minogue
Pink
Robbie Williams
Best Video
Missy Elliott - Work It
Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
Sigur Rós - Untitled 1
The White Stripes - Seven Nation Army
Unkle - An Eye For An Eye
Best Dutch Act
Beef
Bløf
Junkie XL
Kane
Tiesto
The Web Award
www.goldfrapp.co.uk
www.juniorsenior.com
www.madonna.com
www.marilynmanson.com
www.qotsa.com
Alle genomineerden op een rijtje.
Dat de White Stripes er maar veel mogen winnen .
quote:ben benieuwd
Op maandag 13 oktober 2003 14:54 schreef Avani het volgende:
Christina Aguilera presenteert het dit jaar
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 14:10 schreef Arinna het volgende:
Het is sowieso zielig als je voor een lege zaal je prijs in ontvangst moet nemen en dan moet doen alsof je voor een menigte juichende lui staat...
quote:BrainPower: "..and I want to big it up to...."
The Darkness and White Stripes to perform at MTV Europe AwardsThe Darkness and The White Stripes are to perform live at the MTV Europe Music Awards 2003.
They will join previously announced performers Beyoncé, Dido, Kylie Minogue, Pink, Sean Paul, The Chemical Brothers, The Flaming Lips and Travis.
MTV has also announced that Britney Spears, Kelly Osbourne and Huey Morgan of the Fun Lovin' Criminals will be among the presenters of the 10th annual awards.
Previously announced presenters include Justin Timberlake, Chingy, Chad Hugo, Laurence Fishburne, Ludacris, Naomi Campbell, Perry Farrell & Dave Navarro, Pharrell Williams, Sharleen Spiteri and Shirley Manson.
The awards are to be hosted by Christina Aguilera at the Ocean Terminal Arena in Leith, Edinburgh on November 6.
More performers and presenters have still to be announced for the awards which will be broadcast to a potential worldwide audience of more than a billion people.
The Whitestripes
The Darkness
Pink
Dido
Kylie Minogue
Sean Paul
Chemical Brothers & Flaming Lips
Beyonce
Travis
Presentatoren:
Britney Spears
Kelly Osbourne
Huey Morgan
JustinTimberlake
Pharell Williams & Chad Hugo
Naomi Campbell
Ludacris
Chingy
Sharleen Spiteri
Shirley Manson
Dave Navarro
quote:Poll: Best Group
Op dinsdag 30 september 2003 14:50 schreef theofiel172 het volgende:
De European Music Awards van MTV zijn weer op komst en gisteravond zijn de genomineerden aangekondigd:Ik heb er polls van gemaakt: stemmen maarrrrr
Poll: Best Song
Poll: Best Female
Poll: Best Male
Poll: Best Hip Hop
Poll: Best New Act
Poll: Best R&B
Poll: Best Album
Poll: Best Dance
Poll: Best Rock
Poll: Best Pop
Poll: Best Video
Poll: Best Dutch Act
Poll: Web Award
Justin Timberlake: 5 nominaties
Coldplay: 4 nominaties
The White Stripes: 4 nominaties
Christina Aguilera: 4 nominaties
Evanescence: 3 nominaties
Sean Paul: 3 nominaties
Beyoncé: 3 nominaties
De show vindt plaats in Edinburgh (Schotland) op 6 november aanstaande. De host is Christina Aguilera, en die heeft 4 nominaties (anders kwam ze niet )
MTV European Music Awards 2002
Tussenstanden:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Best Female
Poll: Best Hip Hop
Poll: Best Rock
Poll: Best Dutch Act
quote:Neej, je moet een stel overgewaardeerde sjakies als Blof en Kane er hebben staan
Op maandag 13 oktober 2003 14:08 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Gelukkig geen Brainpower die vorig jaar een zielige vertoning maakte
Brainpower is tenminste nog een alom gerespecteerde artiest. (geen id waarom eigenlijk ) Ook in het buitenland bedoel ik dan. Maar dan weer niet bij het grote publiek...
Verder is het toch altijd een schaamteloos slechte vertoning
Of je ze nu goed vindt of niet, dit heeft niets meer met rock te maken. Totaal verkeerde categorie.
Als Belg moet ik zeggen dat ik van de Nederlandse artiesten alleen Junkie XL echt ken. Kane wordt in de Belgische pers soms wel vernoemd, maar dan wel altijd met het woord k*tgroep in dezelfde zin. Junkie XL wordt hier dan wel weer gerespecteerd. Tiesto maakt het soort lawaai dat niets met muziek te maken heeft. Van die andere 2 heb ik nog nooit gehoord.
[Dit bericht is gewijzigd door SaintOfKillers op 01-11-2003 20:03]
quote:Hopelijk zenden ze de audities uit
Search on for pop ceremony 'screamers'Organisers of the MTV Europe Awards 2003 are holding auditions for "screamers" to attend the event next week.
They aim to recruit 500 of the loudest music lovers to vocalise their appreciation of the star-studded ceremony, which is being held in Edinburgh on Thursday.
The lucky winners will join the likes of Beyonce, Kylie Minogue and The White Stripes at the celebrity event, which takes place at the Ocean Terminal complex in Leith.
The auditions are being held at Princes Street Gardens in the city centre of the Scottish capital.
Hundreds of pop-mad teenagers are screaming themselves hoarse in a bid to get their hands on a coveted ticket to the exclusive event.
Among the other famous names set to appear at the awards ceremony are Pink, Sean Paul, The Darkness and Travis.
The Chemical Brothers and the Flaming Lips are also due to play live at a special free concert in Princes Street Gardens to coincide with the main event.
Ik hoop iig dat ze het een keer herhalen, ik kan het niet zien...
quote:Ongetwijfeld
Op zaterdag 1 november 2003 22:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik hoop iig dat ze het een keer herhalen, ik kan het niet zien...
quote:Sleth heeft een tijdje in de US gewoont dus die kan zich wel goed verstaanbaar maken. In tegenstelling tot Katja
Op maandag 3 november 2003 19:34 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Hoorde vandaag dat Seth Kamphuis samen met Kelly Osbourne op de rode loper alle sterren gaan interviewen enzo. Best cool dat ze daar een nederlandse vj voor gevraagt hebben.
quote:Liever Blof dan brainpower...
Op zaterdag 1 november 2003 18:21 schreef Komakie het volgende:[..]
Neej, je moet een stel overgewaardeerde sjakies als Blof en Kane er hebben staan
Brainpower is tenminste nog een alom gerespecteerde artiest. (geen id waarom eigenlijk
) Ook in het buitenland bedoel ik dan. Maar dan weer niet bij het grote publiek...
quote:Ja vast voor MTV Nederland. kdenk dat MTV Europe dat weer andere vj`s laat doen
Op maandag 3 november 2003 19:34 schreef xxsaskiaxx het volgende:
. Best cool dat ze daar een nederlandse vj voor gevraagt hebben.
Best Group: Coldplay
Best Song: Justin Timberlake - Cry Me A River
Best Female: Kylie Minogue
Best Male: Eminem
Best HipHop: Eminem
Best New Act: Evanescence
Best R&B: Beyonce
Best Album: Robbie Williams - Escapology
Best Dance: Moby
Best Rock: White Stripes
Best Pop: Robbie Williams
Best Video: White Stripes - Seven Nation Army
Best Dutch Act: Junkie XL
Best Web Award: www.madonna.com
quote:Nee, hij gaat het doen voor heel Europa! Ik denk ook niet dat Kelly Osbourne intresse zou hebben als ze voor mtv nederland moest gaan presenteren.
Op maandag 3 november 2003 22:16 schreef Timo20 het volgende:[..]
Ja vast voor MTV Nederland. kdenk dat MTV Europe dat weer andere vj`s laat doen
Best Group
The White Stripes
Best Song
Christina Aguilera - Beautiful
Best Female
Pink
Best Male
Robbie Williams
Best Hip Hop
Best New Act
Evanescence
Best R&B
ik snap de vraag niet
Best Album
The White Stripes Elephant
Best Dance
The Chemical Brothers
Best Rock
The White Stripes
Best Pop
Pink
Best Video
The White Stripes - Seven Nation Army
Best Dutch Act
quote:Seth is wel oke
BUSSUM - De Nederlandse MTV-presentator Seth Kamphuijs presenteert donderdag samen met zangeres Kelly Osbourne de Countdown Show van de MTV Europe Music Awards 2003. Dat heeft de muziekzender maandag bekendgemaakt.MTV reikt de belangrijke Europese muziekprijzen uit in het Schotse Edinburgh. Kamphuijs en Osbourne interviewen de sterren op de rode loper, tijdens hun aankomst bij de prijsuitreiking. De show is vanaf 19.30 uur live te zien op MTV, voorafgaand aan de uitreiking om 21.00 uur.
Sterren die hun opwachting maken in Edinburgh, zijn onder anderen Beyoncé, Justin Timberlake, Kylie Minogue, Britney Spears, Pink, The Black Eyed Peas en Sean Paul. De Amerikaanse zangeres Christina Aguilera presenteert het evenement.
Het is de tiende keer dat de MTV Europe Music Awards worden uitgereikt. Grootste kanshebber is Justin Timberlake die in vijf categorieën nominaties heeft. Hij wordt op de voet gevolgd door Christina Aguilera en The White Stripes (ieder vier nominaties).
Robbie Williams, Evanescence, 50 Cent en Sean Paul zijn ieder drie keer genomineerd. In de categorie Best Dutch Act strijden Beef, Blof, Junkie XL, Kane en Tiësto om de eer. Kijkers kunnen via de internetsite van MTV stemmen op hun favoriete artiesten.
quote:true
Op maandag 3 november 2003 22:54 schreef xxsaskiaxx het volgende:[..]
Nee, hij gaat het doen voor heel Europa! Ik denk ook niet dat Kelly Osbourne intresse zou hebben als ze voor mtv nederland moest gaan presenteren.
quote:Seth is verre van oke
Op maandag 3 november 2003 23:12 schreef schatje het volgende:
Kamphuijs presenteert 'voorprogramma' MTV Awards:
[..]Seth is wel oke
.
quote:
Bron: Kane.nlWe willen iedereen wederom bedanken voor het stemmen voor de MTV-awards. Bedankt voor t sms-sen. Jammer dat ze deze x voor sms-verkeer zijn gegaan. Internet-stemmen zijn een stuk klantvriendelijker. In ieder geval zijn we het dit jaar 'weer' niet geworden... Wie wel? Geloof me, ik weet het niet. Laat het Tiesto zijn dan maar. Hij heeft het verdiend.
quote:Ik wis het allang
Op woensdag 5 november 2003 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, als alle genomineerden die het niet zijn geworden zo'n bericht op hun site zette weten we het zo.
Op 6 november gaat het dak er af in Edinburgh. Denk je iets te missen? Wij denken van niet, want alles wat je op televisie niet ziet, hoor je op de radio! Backstage, interviews, grappen en grollen... Giel houdt je de hele avond op de hoogte.
Donderdag avond tussen 18:00 en 23:00 uur onderbreekt hij meerdere malen de programma´s om jou een update te geven van hoe het er aan toe gaat achter de schermen vij de MTV Europe Music Awards 2003.
Vrijdag 7 november hoor je in Hard&Giel nog even de leukste fragmenten terug, luisteren dus!
Van hoe laat tot hoe laat?
quote:Volgens het icoontje op MTV (TV) is het nog 3 uur en 50 minuten... do the math
Op donderdag 6 november 2003 14:58 schreef EminemRulezz het volgende:
Wanneer zijn de mtv awards en hoe laat begint het ?Van hoe laat tot hoe laat?
edit: nog 3 uur en 47 minuten......
Enne ik ga zeker kijken want KRAFTWERK gaat optreden
quote:Dat hoop ik eigenlijk wel. Dan gebeurd er nog wat
Op donderdag 6 november 2003 17:26 schreef Linz het volgende:
pink en christina hebben toch ruzie? misschien dat daar nog opmerkingen over gemaakt zullen worden..hehe...of een confrontatie wellicht..!
Heidi Klum zag er vorige show ook erg "huba huba" uit, alleen jammer dat ze haar vader mee had genomen
De MTV Music Awards worden pas vanavond uitgereikt, maar nu is al bekend geworden dat DJ Tiësto de award krijgt voor de beste Nederlandse act. Dit verklapte hij 'per ongeluk' op Radio 538. Ook vertelde Thijs Verwest dat hij voortaan als Tiësto door het leven gaat en niet meer als dj Tiësto. Deze revolutionaire naamswijziging heeft hij doorgevoerd omdat hij meer doet en kan dan alleen maar plaatjes draaien. Tiësto produceert namelijk zelf ook platen en heeft zijn eigen platenlabel.
De dj kan niet in Edingburgh aanwezig zijn om zijn prijs in ontvangst te nemen.
Het is toch al een bijzondere week voor Tiësto. Eerder ontving de muzikant de Dutch DJ Award en werd hij opnieuw verkozen tot beste dj van de wereld.
quote:Daar erger ik me idd ook al aan, bij de VMA's is het iets minder maar bij de EMA's is het altijd zo slordig
Op donderdag 6 november 2003 20:00 schreef Duiveltja het volgende:
erg slordige regie
Oooh Andre 3000
quote:Kelly Osbourne niet
Op donderdag 6 november 2003 20:12 schreef Duiveltja het volgende:
De interviewers zijn ook altijd asskissers
Mark Owen is lief
quote:Nee die niet nee.
Op donderdag 6 november 2003 20:14 schreef Scandalous het volgende:[..]
Kelly Osbourne niet
![]()
![]()
Mark Owen is lief
![]()
Ik doel ff op die gast met die dooie marmot op zijn hoofd.
Dat aziatisch wijf dat je altijd bij de US versie ziet, zit ook altijd 10 meter in de reten van de sterren
quote:
Best Hip Hop
50 Cent
Eminem
Jay-Z
Missy Elliott
Nelly
quote:Als iedereen zo denkt als jij wel ja
Op donderdag 6 november 2003 20:32 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Lekker veilige boel daar trouwens, die Christina kunnen ze zo neersteken.
quote:Klopt, het is de Alfa tent, afkomstig uit Alkmaar...
Op donderdag 6 november 2003 18:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik ben heel benieuwd. Giel Beelen had erover dat de show plaats zal vinden in een tent die ook op Lowlands staat. Lijkt me best koud daar in het hoge noorden....
quote:Vind jij het daar zo veilig dan? Het publiek staat echt heel erg dicht op de artiesten.
Op donderdag 6 november 2003 20:38 schreef RoK het volgende:[..]
Als iedereen zo denkt als jij wel ja
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 06-11-2003 20:41]
quote:Is dat nu op radio ofzo?
Op donderdag 6 november 2003 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god Giel staat nu bij Justin - T en hij (Justin) wordt nu geïnterviewd door Kelly Osbourne, wat een gegil zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |