quote:Het staat al op de Frontpage, maar toch als het toegestaan is wil ik hier nog even een topic aan wijden.
Dodelijke schietpartij na ruzie om dobbelspelEen ruzie naar aanleiding van een dobbelspel heeft in de nacht van zaterdag op zondag geleid tot een dodelijke schietpartij. Een 35-jarige man kwam om het leven en een 34-jarige vrouw raakte zwaargewond toen een speler met een pistool om zich heen begon te schieten.
Zaterdagavond was een groep van tien á vijftien familieleden en vrienden bij elkaar gekomen in een café in de Zuid Oosterstraat in Tilburg. Een deel van de groep begon een dobbelspel. Kort voor middernacht ontstond een ruzie, waarop één van de spelers een pistool trok en de 35-jarige man neerschoot. Ook de vrouw, die dicht bij het slachtoffer zat, raakt gewond. De man overleed later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.
De schutter is nog voortvluchtig.
Vrijdag 19 september Buschauffeur neergestoken
Maandag 6 oktober steekpartij station
Zaterdag 11 oktober dodelijke schietpartij
En niet te vergeten het omkomen van Bart Raaijmakers bij de steekpartij op 19 juli.
Het blijft doorgaan, en doorgaan lieve God mag het nou een keer echt stoppen? In zo korte tijd.. oké het gebeurd overal, het is niet helemaal tegen te houden maar toch woon jij wel eventjes in dat stadje waar het door blijft gaan.
Ik vind het gewoon erg dat we bekend staan momenteel als crimineelste stad van Nederland, en dan daarbij er in zon korte tijd steekpartijen blijven voorkomen. Mogen wij burgers zien dat er aan gewerkt wordt, er veranderingen plaatsen, goede straffen etc etc Kunnen wij met zn allen zorgen dat het mindert en dat wij niet meer negatief aan de top staan..
quote:Dat was in Amsterdam. Niet in Tilburg
Op zondag 12 oktober 2003 23:01 schreef Famas het volgende:
je vergeet die vrouw die in amsterdam dood is geschopt door personeel van een supermarkt
Ik zou ook niet graag neergestoken worden voor de 300 euro kleingeld die ik op zak heb, ik kan hem geen ongelijk geven.
Het is overigens niet alleen daar hoor. Gisteren kreeg ik allerlei dreigementen naar mijn hoofd toen ik in Zwolle tegen een paar jongens zei dat ik vond dat ze een mooie auto (Maxda Xedos-9 2.5 V6) hadden.
Fucking onaangepaste lui
En al waren ze straalbezopen. Laat je pistool (waarom heb je dat ding eigenlijk?) dan thuis.
quote:Gossie
Op zondag 12 oktober 2003 23:03 schreef existenz het volgende:
Uit onderzoek is idd gebleken dat Tilburg relatief crimineler is
TILBURG (ANP) - De Tilburgse politie heeft zondag in Rotterdam een 24-jarige Tilburger aangehouden. De man wordt verdacht van betrokkenheid bij een dodelijke schietpartij in een café aan de Zuid Oosterstraat in Tilburg op zondag. Een 35-jarige Tilburger kwam hierdoor om het leven.
Aanleiding voor de schietpartij is volgens de politie een ruzie tijdens het dobbelen. De 35-jarige Tilburger raakte zwaargewond en overleed later in het ziekenhuis. Een 34-jarige Tilburgse vrouw werd in het ziekenhuis opgenomen met een schotwond. Zij is buiten levensgevaar.
De schutter is volgens de politie een bekende van het slachtoffer. In het café had zich zaterdagavond een groep van tien tot vijftien vrienden, familieleden en kennissen verzameld. Het is volgens een woordvoerder van de politie nog niet duidelijk waarover exact ruzie is ontstaan. De verdachte wordt in de loop van deze week voorgeleid aan de rechter-commissaris in Breda.
De bezoekers van het café aan de Zuid Oosterstraat zorgen volgens buurtbewoners geregeld voor overlast. De gemeente Tilburg onderzoekt of het maatregelen tegen het café kan nemen.
Geactualiseerd om 14.48 uur
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 08:27 schreef Ulx het volgende:[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |