quote:Ben ik het helemaal mee eens. Ik vind gangster rap ook heel anders dan vrolijke Rnb met een beetje rap, maar inderdaad overeenkomsten zijn groter dan de verschillen. Namelijk ritme etc.
Op woensdag 8 oktober 2003 10:37 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
Oh, het wordt nog verder opgesplitst. En Woerdense elastic techno is een afgeleide van de Utrecht stretchy techno-school, of niet?
Zo kun je voor iedere band wel een apart genre gaan opnoemen, maar fuck it, ik gooi de prodigy gewoon op een hoop met Faithless, en Cygnus X mag daar ook bij, net als Gigi d'agostino. Niet dat ik het allemaal even goed vind, maar de overeenkomsten zijn gewoon veel groter dan de verschillen.
Ik heb trouwens 'pop' gestemd omdat dat het dichtst bij mijn algemene muzieksmaak zit.
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 08-10-2003 11:27]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 08-10-2003 11:34]
quote:Op het randje
Op woensdag 8 oktober 2003 11:16 schreef ranja het volgende:[..]
leeftijd: 17. dan mag dat nog/hoort dat nog zo
Jij hebt "alle genres" gestemd neem ik aan?
quote:Alle genres staat naast top 40. dus niet. zoals ik al zei, ik heb Pop gestemd. Eigenlijk is dat bijna hetzelfde als 'alle genres'
Op woensdag 8 oktober 2003 11:23 schreef HomoUniversalis het volgende:Jij hebt "alle genres" gestemd neem ik aan?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 08-10-2003 11:35]
quote:De speeltuin is de andere kant op, onderbouw je mening maar met iets. Iets anders dan "
Op woensdag 8 oktober 2003 11:26 schreef Thunk het volgende:[..]
-edit:-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 08-10-2003 11:33]
Ik neem aan dat Hardcore hie rook opnder valt?
quote:Hardstyle is de nieuwerwetse versie van hardcore
Op woensdag 8 oktober 2003 11:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Trance/Hardstyle/Techno/etc.Ik neem aan dat Hardcore hie rook opnder valt?
quote:Mwah, Hardstyle is meer een uitvloeisel van Hardcore!
Op woensdag 8 oktober 2003 11:39 schreef NeMe het volgende:Hardstyle is de nieuwerwetse versie van hardcore
quote:ben ik het niet mee eens, het is een slap aftreksel van hardcore
Op woensdag 8 oktober 2003 11:39 schreef NeMe het volgende:[..]
Hardstyle is de nieuwerwetse versie van hardcore
quote:daarom stem ik ook niet. rock/hardrock vind ik een veel te lompe categorie voor mijn smaak. alsof 'gitaarmuziek' allemaal hetzelfde is of zo. ik vind pavement niet veel op metallica lijken
Op woensdag 8 oktober 2003 11:14 schreef ranja het volgende:
Als ik de poll zou maken zou ik weer 3 of 4 soorten rock hebben (bv hardrock/metal + indie/alternative + punk + pop/fm-rock)
quote:En terecht, daar zit een heel groot verschil tussen.
Op woensdag 8 oktober 2003 11:14 schreef ranja het volgende:
en rap en hiphop apart?
Maar zo'n poll is altijd lastig omdat ik graag naar goede muziek luister en dat is hokjesoverschrijdend
quote:Of hokjesdefiniërend natuurlijk
Op woensdag 8 oktober 2003 13:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar zo'n poll is altijd lastig omdat ik graag naar goede muziek luister en dat is hokjesoverschrijdend
quote:Dus jij wil zeggen dat darkpowerpunkpoprock overdreven gedoe is?
Op woensdag 8 oktober 2003 13:47 schreef Litpho het volgende:Of hokjesdefiniërend natuurlijk
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |