quote:Nou, wat een lol
Op woensdag 17 september 2003 01:57 schreef moravia het volgende:
wat als roderick een bouwvakker was geweest???
ik probeer een plaatje in te voegen, kijken of het lukt:anders:
http://groups.msn.com/moravia/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=11
quote:Dat vind ik nou ook. Het wachten is op één van de dames die in slaap valt terwijl ze gezellig met R zit te praten
Op woensdag 17 september 2003 07:46 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik echt ongelooflijk vind is dat Roderick pas 31 is. Jonger dan ik en hij ziet er niet alleen ouder uit dan 31, hij gedraat zich ook nog eens als een late veertiger met zijn slijmpraatjes en wollig taalgebruik.
quote:Nee joh, dat maakt hem juist zo leuk
Op woensdag 17 september 2003 07:46 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik echt ongelooflijk vind is dat Roderick pas 31 is. Jonger dan ik en hij ziet er niet alleen ouder uit dan 31, hij gedraat zich ook nog eens als een late veertiger met zijn slijmpraatjes en wollig taalgebruik.
quote:Een nachtmerrie zekers.
Op woensdag 17 september 2003 15:56 schreef Christine het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over de bachelor
Wat een bal is die kerel zeg. Ik vermoed dat ze hem rechtstreeks van de loopplank van één of andere homocruise hebben gesleurd met de mededeling dat ze hem wel beter (lees: hetero) zouden maken.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:02 schreef pandoraB het volgende:[..]
Een nachtmerrie zekers.
Wat een bal is die kerel zeg. Ik vermoed dat ze hem rechtstreeks van de loopplank van één of andere homocruise hebben gesleurd met de mededeling dat ze hem wel beter (lees: hetero) zouden maken.
neee!!
nee neee neee, hij is leuk
hum
quote:Als je een kerel bent die op andere kerels valt misschien...
Op woensdag 17 september 2003 18:05 schreef -moi- het volgende:[..]
neee!!
hum
Sorry
quote:De natte droom van iedere vrouw....
Op zaterdag 13 september 2003 10:28 schreef schatje het volgende:[..]
Klopt
.
Nog wat feitjes over Roderick...
Roderick is opgegroeid in Loosdrecht, waar hij op de plassen leerde surfen, waterskiën en zeilen. Op 14 -jarige leeftijd stapte hij al rond op vliegveld Hilversum en maakte hij zijn eerste solovlucht. Tijdens zijn wereldreis was Roderick skileraar in Oostenrijk, surfinstructeur op Aruba, alvorens hij verder reisde naar Zuid-Amerika en het verre Oosten. Tegenwoordig is motorcross zijn passie. Op zijn cv prijken tevens kickboksen, hockey en diverse luchtvaartsporten, zoals parachutespringen en zweefvliegen. En dan staat hij ook nog af en toe op de golfbaan. In het buitenland brengt de piloot het liefst door in natuurreservaten.
Roderick krijgt in het programma hulp van een vriend en vriendin, die de kandidates ondervragen om hem van advies te kunnen voorzien.
Tegen het einde van de serie spelen de ouders van Roderick een belangrijke rol. Zij worden voorgesteld aan de twee laatst overgebleven dames.
Roderick is de zoon van een voormalig televisieomroepster.
quote:altijd leuk als mannen dit over andere mannen zeggen
Op woensdag 17 september 2003 23:09 schreef Duiveltja het volgende:
Het is ook een arrogante sukkel
quote:Want?
Op woensdag 17 september 2003 23:24 schreef -moi- het volgende:[..]
altijd leuk als mannen dit over andere mannen zeggen
quote:ook een beetje kriebels in je buik?
Op woensdag 17 september 2003 18:05 schreef -moi- het volgende:[..]
neee!!
hum
Ik ken die knullen wel als Roderick. Ferrari's: Hard rijden veel schmuck, maar weinig over de zaken van het leven kunnen praten die echt belangrijk zijn. Niet van:"Wat vind jij nou belangrijk in een relatie? ". En dan simpel meelullen...
quote:Omdat dit gewoon duidt op jaloezie.
Op woensdag 17 september 2003 23:25 schreef SunChaser het volgende:[..]
Want?
Een lullige opmerking maken, maar geen argumenten erbij geven, omdat diegene geen argumenten heeft, of weet dat deze argumenten nergens op slaan.
leuk
quote:Tuurlijk.
Op woensdag 17 september 2003 23:42 schreef -moi- het volgende:[..]
Omdat dit gewoon duidt op jaloezie.
quote:jep.
Op woensdag 17 september 2003 23:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Tuurlijk.
wist je nog niet hè.
nou, dan weet het het nu!
quote:pfff...
Op donderdag 18 september 2003 00:01 schreef -moi- het volgende:[..]
jep.
wist je nog niet hè.
nou, dan weet het het nu!
quote:Jaloezie? Nee hoor..
Een lullige opmerking maken, maar geen argumenten erbij geven, omdat diegene geen argumenten heeft, of weet dat deze argumenten nergens op slaan.
leuk
Ik maakte die opmerking aan de hand van een interview
Die gast zat flink te pochen over zijn bezittingen en wat hij tot nu toe bereikt heeft.
Bij mij (en de dikke van Dale) valt dit onder arrogantie.
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 19-09-2003 18:51]
quote:Waarom denk je dan dat hij mee doet
Op woensdag 17 september 2003 23:33 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
ook een beetje kriebels in je buik?
Ik ken die knullen wel als Roderick. Ferrari's: Hard rijden veel schmuck, maar weinig over de zaken van het leven kunnen praten die echt belangrijk zijn. Niet van:"Wat vind jij nou belangrijk in een relatie? ". En dan simpel meelullen...
quote:Idd, hij heeft er al 1 geloosd die 'te diep'ging..hij wil de zaken wat oppervlakkiger houden zei hij...Hij is en blijft: (1,2,3) EEEEEENNNGGGGG!!!!
Op vrijdag 19 september 2003 16:02 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Waarom denk je dan dat hij mee doet
Om oppervlakkige vrouwen te ontmoeten die eveneens nix te melden hebben
quote:ik vind haar juist erg schijnheilig overkomen...
Op vrijdag 19 september 2003 21:41 schreef Frasier het volgende:
Annemarieke is een schatje![]()
Ik hoop dat hij kiest voor Femke of Sabine of Gwen.
Jammer trouwens dat Rose eruit is...
quote:Wil je nog ff reageren? KLIK
Op vrijdag 19 september 2003 22:41 schreef -moi- het volgende:[..]
ik vind haar juist erg schijnheilig overkomen...
Ik hoop dat hij kiest voor Femke of Sabine of Gwen.
Jammer trouwens dat Rose eruit is...
quote:als jij er zelfs al van af stapt dan is het echt zwaar kut...
Op vrijdag 19 september 2003 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik vind er geen bal meer aan, heb het niet afgekeken.
quote:ik vind zeggen dat iemand een arrogante sukkel is, iets anders dan dat je zegt dat iemand schijnheilig overkomt. Zo komt ze op mij over. Ik vertel het hier niet als een feit, maar dit is mijn beeld van haar.
Op vrijdag 19 september 2003 22:43 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Wil je nog ff reageren? KLIK
quote:Hoezo is het iets anders
Op vrijdag 19 september 2003 22:47 schreef -moi- het volgende:[..]
ik vind zeggen dat iemand een arrogante sukkel is, iets anders dan dat je zegt dat iemand schijnheilig overkomt. Zo komt ze op mij over. Ik vertel het hier niet als een feit, maar dit is mijn beeld van haar.
quote:Ik vind haar een hele gemene blik in haar ogen hebben.
Op vrijdag 19 september 2003 21:41 schreef Frasier het volgende:
Annemarieke is een schatje![]()
quote:Alsof het ze daar om te doen is
Ik hoop dat ik vanavond met Roderick kan gaan dineren, want ik gier van de honger
Gwen keek trwns ook heel vreemd op toen één van de dames gekozen werd. Ben vergeten bij wie
quote:Woensdag ofzo is de HH.
Op zaterdag 20 september 2003 01:50 schreef Cynix ® het volgende:
Helaas gemist. Helemaal vergeten.
quote:Niet doen, Sunnie.
Op zaterdag 20 september 2003 01:39 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, jij ziet er lekker uit bedoel je?
quote:Ik heb alleen een hekel aan mensen die zulke dingen zeggen als 'Vind die nou niet bepaald knap'
Op zaterdag 20 september 2003 01:52 schreef static het volgende:[..]
Niet doen, Sunnie.
Maar goed, je mag deze en die andere post ook weghalen. Om de discussie niet in de weg te staan enzo.
quote:wauw, jij geeft moderators toestemming
Op zaterdag 20 september 2003 01:55 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik heb alleen een hekel aan mensen die zulke dingen zeggen als 'Vind die nou niet bepaald knap'
Maar goed, je mag deze en die andere post ook weghalen. Om de discussie niet in de weg te staan enzo.
quote:vind ik ook ja, niet een oprechte blik
Op zaterdag 20 september 2003 00:12 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ik vind haar een hele gemene blik in haar ogen hebben.
Vinden meer mensen dit of ben ik de enige?
quote:nou ik ben een vrouw en ik vind het ook een arrogante sukkel...hoe kan iemand voor deze praates gaan?? geen 1 man doet dit soort dingen..ik hoop dat hij eens uit zijn rol valt.. het is overduidelijk dat hij niet zich zelf is..
leuk
Maar goed, die hele Roderic is niet mijn type. En die vrienden van hem zijn ook maar ballen. Zoals die ene praatte over die vrouwen: "dan heb je een Sabine of een Gwen" Alsof je het over hulpstukken hebt. Men neme een schroevedraaier en een schroef.....
quote:Je was niet eens thuis
Op zaterdag 20 september 2003 01:50 schreef Cynix ® het volgende:
Helaas gemist. Helemaal vergeten.
quote:sorry maar ik zie die herzenloze snollen op tv ook slechts als hulpstukken
Op zaterdag 20 september 2003 16:18 schreef Gia het volgende:
Ik vind Nana de leukste, ook de mooiste. Hoewel ik vermoed dat Roderic meer op blont valt.Maar goed, die hele Roderic is niet mijn type. En die vrienden van hem zijn ook maar ballen. Zoals die ene praatte over die vrouwen: "dan heb je een Sabine of een Gwen"
Alsof je het over hulpstukken hebt. Men neme een schroevedraaier en een schroef.....
quote:Ze gedragen zich dan ook als hulpstukken.
Op zaterdag 20 september 2003 16:18 schreef Gia het volgende:
Ik vind Nana de leukste, ook de mooiste. Hoewel ik vermoed dat Roderic meer op blont valt.Maar goed, die hele Roderic is niet mijn type. En die vrienden van hem zijn ook maar ballen. Zoals die ene praatte over die vrouwen: "dan heb je een Sabine of een Gwen"
Alsof je het over hulpstukken hebt. Men neme een schroevedraaier en een schroef.....
Natuurlijk interesseert die serie me helemaal niks!
quote:rose, patricia, anouk en Ester
Op zondag 21 september 2003 03:48 schreef Hik het volgende:
Maar wie zijn er nu uit dan?Natuurlijk interesseert die serie me helemaal niks!
![]()
Het zou niks voor mij zijn.
Ik weet niet. Die Roderick lijkt zo perfect maar heeft iets wat mij behoorlijk afstoot. Het lijkt wel of hij al zijn teksten instudeert en dan heb ik het niet alleen over de exacte woorden, maar ook de intonatie waarmee hij de betreffende woorden uitspreekt e.d.. Alles aan hem lijkt precies zo voorgebakken om de vrouwen te kunnen behagen.
(En als vrouw moet je ook wel redelijk ziek in je kop zijn om eraan mee te doen. Het lijkt wel een harem. Wat een zelfrespect. Zoek toch gewoon een leuke vent in je eigen omgeving. Of zijn ze echt zo camerageil?)
quote:Ja, da's ook weer waar, maar dan nog vind ik het behoorlijk respectloos om over vrouwen te praten op die manier.
Op zaterdag 20 september 2003 17:16 schreef Frasier het volgende:[..]
Ze gedragen zich dan ook als hulpstukken.
Ik vind haar echt suf gewoon.....vreselijk irritant. Ze praat alsof ze echt megadom is.....
quote:Ze praat niet alleen alsof ze dom is, ze kijkt ook dom uit haar ogen conclusie: IS GEWOON DOM!!!
Op zondag 21 september 2003 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van Femke?Ik vind haar echt suf gewoon.....vreselijk irritant. Ze praat alsof ze echt megadom is.....
In het filmpje zou Roderick in 'duidelijk opgewonden staat' te zien zijn, meldt Story woensdag. Volgens bronnen van het weekblad zou de bachelor voor de camera zelfs spelletjes doen die het voorstellingsvermogen van veel Nederlanders te boven gaan.
Een voormalige vriendin van Roderick had het fimpje te koop aangeboden, maar de beelden zouden dermate pikant zijn dat RTL en SBS het fimpje niet willen uitzenden. Op de redactie konden de werknemers er echter geen genoeg van krijgen, aldus Story.
Roderick werd gisteren als 152e bekende Nederlander toegevoegd aan de Sterrenbeurs. De hoofdpersoon uit de door Irene Moors gepresenteerde kijkcijferhit The Bachelor kan zich prima in de beursnotering vinden. Dat bleek tijdens een telefoongesprek dat hij dinsdagavond tijdens de uitzending van het tv-programma Sterrenbeurs had met presentator Adam Curry.
Bron: Sterrenbeurs
quote:de herhaling was toch vanavond?
Op woensdag 24 september 2003 22:40 schreef ruby het volgende:
M'n video draait weer op volle toeren dus na SpongeBob SquarePants ga ik weer kijken.
En daarna de boel natuurlijk bekritiseren.
wat betreft die foto's, GATVER. Wie zou die foto's gemaakt hebben terwijl ie met dat meisje ligt?!
hij doet zich voor als een heel net mannetje, maar die foto's bewijzen toch het tegendeel.
nu willen we alleen nog de video zien
quote:Sorry voor de late reactie. De herhaling was inderdaad op woensdag. En telkens als m'n videoband af wil kijken, val ik in slaap op de bank.
Op woensdag 24 september 2003 22:48 schreef -moi- het volgende:[..]
de herhaling was toch vanavond?
wat betreft die foto's, GATVER. Wie zou die foto's gemaakt hebben terwijl ie met dat meisje ligt?!
hij doet zich voor als een heel net mannetje, maar die foto's bewijzen toch het tegendeel.
nu willen we alleen nog de video zien
Ook wel grappig: Annemarieke die zich toch echt wel goed zegt te voelen maar toch eventjes Roderick uit gaat horen over de motivatie van zijn keuze. Die was denk ik een beetje op de teentjes getrapt...
[Dit bericht is gewijzigd door static op 27-09-2003 01:49]
En Femke is uit zichzelf naar huis. Twee weken voor ze aan het programma deel ging nemen had ze iemand ontmoet, die nu nog in haar hoofd speelde...
Irene tegen Roderick: "Eigenlijk heeft ze je gewoon afgewezen dus?"
Roderick: "Eeeh..ja, zo kun je het ook bekijken"
Volgende week gaat Roderick vier paar schoonouders bekijken. Als mijn potentiële vriend nog 3 andere dames in de wacht had staan zouden mijn ouders waarschijnlijk het volgende doen: (bij gebrek aan dikke-middelvinger-smiley
)
[Dit bericht is gewijzigd door ganzegal op 27-09-2003 14:45]
quote:Ik weet wie ze gemaakt heeft. Ze hebben bijna 8000 euro opgeleverd. Gouden handel dus.
Op woensdag 24 september 2003 22:48 schreef -moi- het volgende:
Ik ken ook ex-kandidates. De boete die stond op praten over het programma was 45.000 euro. Tel uit je winst. Wedden dat je dan je mond houdt?
De 'redactie' die zich met de bachelor heeft beziggehouden is ontbonden en het merendeel van de redactrices waren freelancers die nu weer werkloos zijn. De rest werkt nu voor een ander HMG-programma waarin je je huis kunt herinrichten, geloof ik. In elk geval was het niveau van de redactie gelijk aan 'blonde intercedente van Randstad' mocht je je afvragen waarom ze zo'n foute coke-snuiver gecast hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-09-2003 23:03]
Irene Moors op TV: 'Hij is heel charmant!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |