abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2003 @ 21:41:09 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12947138
Ik was vandaag nog ff op de wallen en alhowel ik uiteraard strak langs al die schaarsgeklede vrouwen achter het raam liep mag ik er af en toe graag een blik op werpen; soms zit er wel eens een hele mooie tussen. Maar goed, je loopt daar dus langs allemaal vrouwen in lingerie en alhoewel ik er never naar binnen zou gaan moet ik toch bekennen dat de aanblik op die schaarsgeklede vrouwenlichamen bij mij wel een licht gevoel van geilheid opwekken.

Als jij langs de hoeren loopt, wat doet het dan met je. Vindt je het spannend, wordt je ook (een beetje) opgewonden van al die schaarsgeklede vrouwen of doet het je echt helemaal nix?

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 4 september 2003 @ 21:42:24 #2
20023 Retro
studio bruxelles
pi_12947169
Dubieus topic, dit. Nogal BHFH-achtig. Ik raak er overigens NIET opgewonden van, om maar ontopic te blijven.
  donderdag 4 september 2003 @ 21:43:43 #3
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_12947209
Nee.
De meesten zien er niet uit, en degene met een lichaam dat wel aardig is hebben zo'n arrogante snollenkop .
  donderdag 4 september 2003 @ 21:44:03 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12947220
quote:
Op donderdag 4 september 2003 21:42 schreef Retro het volgende:
Dubieus topic, dit. Nogal BHFH-achtig....
ja dat gevoel had ik ook toen ik het nalas, maar ik bedoel het gewoon serieus eigenlijk
[..]
pi_12947247
Ik persoonlijk niet, maar er zullen zat mannen zijn bij wie dat wel het geval is... Da; s waarschijnlijk ook de reden dat ze uberhaupt klanten hebben hè...
Life is what happens to you while you are busy making other plans
pi_12947254
quote:
Op donderdag 4 september 2003 21:42 schreef Retro het volgende:
Dubieus topic, dit. Nogal BHFH-achtig. Ik raak er overigens NIET opgewonden van, om maar ontopic te blijven.
Je had zeker geen geld bij!

[ontopic]
Ik kom niet zo vaak op de wallen, maar de laatste keer dat ik erover heen liep (jaartje of 4 geleden schat ik zo) op weg naar de volgende coffeeshop had ik nergens last van zegmaar

pi_12947300
quote:
Op zondag 27 juli 2003 08:38 schreef MikeyMo het volgende:
Gister weer eens over de roze buurt in A'dam gelopen (met Patries86 en gewoon richting een comicsshop, maken jullie je maar niet druk fokkertjes van me) en weer viel het me op; van alle raampjes waar we langs zijn gelopen was er maar een meisje waarvan je zegt: zo da's een lekker wijf, die zou ik hier nu ter plekke wel willen nemen. De rest is echt naar gemiddelde maatstaven niet om aan te zien: de een is ergens achter in de 40, dan weer 3 dikke negerinnen op een rij, wat te zwaar opgemaakte Chineesjes met opvulling in hun bh's, weer een negerin maar dan deze keer met een rotkop en ga zo maar door... niet echt lustopwekkende dames moet ik zeggen (behalve die ene dan )Dat is me dus wel vaker opgevallen, dan loop je al die straten door en dan is er slechts 1 lekker wijf van de 100 hoeren die je hebt gezien

waarom, waarom? Er moeten toch genoeg dames zijn die er behoorlijk appetijtelijk uitzien en achter zo'n raam willen gaan zitten?

pi_12947308
ik word er niet opgewonden van.
veelal lelijke wijven, en die jonge lekker uitziende
hoeren hebben natuurlijk een enorm vertieft karakter
door hun achtergronden en milieu.

verder kan ik het gespuis in zulke straken niet
hebben. dat remt nogal.

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  donderdag 4 september 2003 @ 21:47:12 #9
28560 toska
Let's All Chant
pi_12947330
Ach , hij wordt geil van lelijke hoeren.

Tja ...moet kunnen

Normaal zing ik de sterren van de hemel
  donderdag 4 september 2003 @ 21:47:22 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12947339
quote:
Op donderdag 4 september 2003 21:46 schreef schatje het volgende:

[..]

stalker, je haat me, maar je kent al mijn topics
[..]
  donderdag 4 september 2003 @ 21:48:29 #11
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_12947377
Meet het en je weet het
"Censuur is de dood van de democratie"
  donderdag 4 september 2003 @ 21:48:38 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12947379
quote:
Op donderdag 4 september 2003 21:46 schreef mighty_myte het volgende:
ik word er niet opgewonden van.
veelal lelijke wijven, en die jonge lekker uitziende
hoeren hebben natuurlijk een enorm vertieft karakter
door hun achtergronden en milieu.

verder kan ik het gespuis in zulke straken niet
hebben. dat remt nogal.

ach ja, ik kan als ik naar hun kijk achter het raam terwijl ze daar hun lichaam showen onmogelijk weten wat voor karakter ze hebben. Maakt ook niet uit, ik kijk naar de ingepakte voorgevels e.d.
[..]
pi_12947382
* NietGroen word er niet opgewonden van

kvind het eerder grappig

Blauw is de kleur van een hoop bier
  donderdag 4 september 2003 @ 21:49:58 #14
62182 Georges
That's the shit
pi_12947428
De hele mooien uitgezonderd word ik er niet warm of koud van. Ik zag een maand geleden wel een die zeer aantrekkelijk was.
Op zich vind ik hoerenlopen nogal ranzig, maar ik zie er ook wel weer het nut van in.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  donderdag 4 september 2003 @ 21:50:17 #15
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12947437
Overigens zat er ook een hele lelijke tegenover die kerk, echt dik in de 50. Dan fiets je snel door
[..]
pi_12947567
Ik vind het extreem stoer dat ze die hebben ingedeeld in groepen. Blank, zwart, geel, dik, dun...

Maar dan wel allemaal lelijk. Nee, ik raak er dus niet opgewonden van, krijg er eerder een melige bui van!

donderdag 4 september 2003 @ 21:55:47 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12947635
quote:
Op donderdag 4 september 2003 21:53 schreef pijn het volgende:
Ik vind het extreem stoer dat ze die hebben ingedeeld in groepen. Blank, zwart, geel, dik, dun...

Maar dan wel allemaal lelijk. Nee, ik raak er dus niet opgewonden van, krijg er eerder een melige bui van!

soms zit er een mooie tussen...
[..]
pi_12947674
Ik ben een paar keer voor de lol met wa vrienden over de edison in eindhoven gereden, heb gewoon helemaal dubbel gelegen daar ff al die vieze dikke negerinnen uit gaan lachen maar toen ik kotsneigingen kreeg van die vatsige vette dikke lichamen moesten we toch snel weer de edison uit
  donderdag 4 september 2003 @ 22:10:38 #19
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12948116
uiteraard is er natuurlijke en wereld vanverschil als wanneer je met je maten daar loopt dan wanneer je er in je eentje in alle rust langsfietst
[..]
pi_12948126
hehe ik woon er in de buurt (edison), snap echt niet dat mensen geld voor sex met zulke vrouwen betalen brrr. Dan moet je wel heel wanhopig zijn.
pi_12948229
Ach er zitten wel hele lekkere tussen, alleen dan loop je er langs, denk je ff van, godverdomme dames & heren, meteen bij het volgend raam zie je zo'n dikke negerin met van die hangtieten op d'r schoot...
pi_12949028
Vast wel eens.. Ik snap ook niet waarom vrouwen altijd zo anti-hoeren kledij e.d. zijn. kbedoel... die zijn niet voor niets zo gekleed, dat vinden wij (mannen) lekker. (over het algemeen blabla)

oproep aan alle vrouwen om zich dus iets hoeriger te gedragen/ kleden

pi_12949202
Uhm, nee, eerder misselijk. Niet omdat ik hun nou perse zo lelijk vond of stom, maar gewoon het idee. Je zal het zelf maar wezen...
The only chance you had with me was when I was unconscious...
pi_12949287
Ik vind het ook wel opwindend ergens. Nu kom ik zelden in dat soort buurten, en ga al helemaal niet uitgebreid naar binnen gluren maar er zitten soms best lekkere wijven tussen, dat je denkt... "Nou...."
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_12956553
Het sfeertje in die buurten bevalt me wel. Die hoeren zelf doen me niks, maar ik loop graag in die buurten.
Nog leuker vind ik de buurt achter de spuistraat. Heel vaag allemaal. Beetje creepy allemaal; prettige spanning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')