abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12925622
quote:
Beter van niet! (RVU)
21:30 - 22:00 / Woensdag / Nederland 3 - Informatief

Beter van niet!
6-delige ontmoedigingscursus. Anti-lifestyleprogramma waarin het moderne leven becommentarieerd wordt door G. de Vader (Erik van Muiswinkel). De heer De Vader komt in deze serie voorlopig voor de laatste keer op aarde langs, om nog één keer uit te leggen wat het plan van de schepping was en waar het volgens hem is misgegaan. Vanuit een collegezaal worden door G. de Vader de uitwassen van het moderne individualisme aan de kaak gesteld. Onderwerpen die aldus ter sprake komen zijn: rijk willen worden, kinderen willen nemen, jezelf willen zijn, creatief willen zijn, mooi willen zijn, leuk willen doen en op vakantie willen gaan. Afl.1. Bron: Naar een idee van Jeroen van Merwijk. Regie: Chris Roest.

Humor hoor, lekker allerlei dingen op keihard op argumenten afkraken alle cliché's worden heerlijk afgekraakt hier

edit: kan een modje bij de topic titel nog ff "Beter van niet!" bijzetten ik =

pi_12925673
POL -> TV

+ titel programma in de topictitel erbij gezet.

pi_12925688
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:52 schreef Kozzmic het volgende:
POL -> TV

+ titel programma in de topictitel erbij gezet.

Bedankt voor beide

pi_12925705
Hier is een topic voor het melden van een politiek programma:
..:: Politiek op radio & TV ::..

Of had je een discussie voor ogen?

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_12925759
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:54 schreef Sidekick het volgende:
Hier is een topic voor het melden van een politiek programma:
..:: Politiek op radio & TV ::..

Of had je een discussie voor ogen?

Niet echt, ik vond het wel een lekker semi-intellectueel programma dat cliché's lekker afkraakt, en dat is nou eenmaal heerlijk
pi_12945070
Heb jij 'm al, dé stempel met onzichtbare extra's??
pi_13751698
Ja hoor... zo'n geniaal programma op televisie en ik check weer in bij de laatste aflevering. Gelukkig kan ik ze alsnog bekijken op de RVU-site.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:01:43 #8
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_13765366
Wat een geweldig programma toch. Niet dat ik het uberhaupt van plan was, maar na gisteravond kan ik het helemaal niet meer in mn kop krijgen om ooit nog kinderen te nemen. Inderdaad: beter van niet
'Nuff said
pi_19792882
Kan iemand de nieuwe afleveringen die op de site staan bekijken? Bij mij werken ze niet.
pi_19830773
Bij mij doen ze het gewoon. Je kunt alleen t/m aflevering 4 bekijken natuurlijk.

Gisteren weer een geweldige aflevering.

"Au au au, uw ironische woorden komen aan als zweepslagen, meneer de Vader"
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')