quote:Dat is het 400 dagen per jaar.
Op maandag 22 september 2003 20:42 schreef MikeyMo het volgende:
oh, de rest van het jaar is MikeyMo is stom-dag
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 23-09-2003 15:22]
quote:Het gaat mij niet alleen om de 10e topics, maar over een algemene trend in FMT.
Op dinsdag 23 september 2003 15:16 schreef Khalein het volgende:
Discussie over wat veel is en wat niet bij 10e topics van FMT?
quote:Zie edit
Op dinsdag 23 september 2003 15:19 schreef Gorro het volgende:
Het gaat mij niet alleen om de 10e topics, maar over een algemene trend in FMT.
quote:Dat werkt niet door de firewall hier
Op dinsdag 23 september 2003 15:19 schreef REFUSED het volgende:
Browser-based IRC Clienten dan even naam veranderen en #FTR en irc.tweakers.net selecteren natuurlijk
quote:Vragen mogen wel wat moeilijker zijn vind ik, en soms ook wat omvangrijker. Ik vind het altijd wel leuk om een goede puzzel te maken. En misschien zijn mijn vragen soms ook iets te uitgebreid, dat mag dan best gezegd worden. Maar meestal als ik het uitgebreid doe, houd ik het weer makkelijker, zodat niet het hele spel stagneert.
Op dinsdag 23 september 2003 15:16 schreef Khalein het volgende:
Discussie over wat okay is en wat te veel voor een FMT vraag?
en in 10e topics in het bijzonder![]()
![]()
als je maar 1 van de 4 goed hoeft te hebben, is het niet zo heel moeilijk, je weet er toevallig altijd wel één. dan kun je beter 2 van de 4 vragen
4 van de 4 is door 1 persoon überhaupt niet te doen, alleen maar door samenwerking en wie wil dat nou
[Dit bericht is gewijzigd door REFUSED op 23-09-2003 15:34]
quote:Ben ik niet met je eens. Ik wil het ook graag voor andere mensen toegankelijk houden, niet alleen de mensen die vaste klanten zijn in FMT. Ik denk dat je als je het niveau nog hoger gaat maken je egt een erg beperkt groepje overhoudt, en dat kan heel gezellig zijn, maar ik zou het liever wat breder toegankelijk houden.
Op dinsdag 23 september 2003 15:27 schreef GFP het volgende:[..]
Vragen mogen wel wat moeilijker zijn vind ik, en soms ook wat omvangrijker.
maar ja, ik stel ook geregeld opsommingsvragen
quote:Heb ik een paar weken geleden al iets over gezegd.
Op dinsdag 23 september 2003 15:07 schreef Gorro het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat de vragen steeds omvangrijker worden. Voor het beantwoorden van vragen moet je vaak 5 tot 10 dingen weten. Ik vind eerlijk gezegd dat het een beetje uit de hand begint te lopen.
Maar da's mijn kijk op de situatie...
quote:Het eerste goede argument
Op dinsdag 23 september 2003 15:42 schreef REFUSED het volgende:
en daarbij komt, hoe makkelijker hoe meer kans ikzelf maak
quote:Arnold Schwarzenegger
Op dinsdag 23 september 2003 15:53 schreef Oscar-Wilde het volgende:
het is dus duidelijk dat mijn vragen te moeilijk worden gevonden. Dat vind ik erg jammer, bij sommige kan ik het me voorstellen, maar als je kijkt naar de 26 scream vragen , die waren volgens mij in 1 uur opgelost ( ik heb het niet nagekeken, maar het duurde niet lang ), terwijl er genoeg andere vragen zijn die veel langer openstaan omdat men er niet uitkomt.
Ook het argument dat FMT toegangelijk moet blijven voor nieuwe mensen is natuurlijk niet afhankelijk van de af en toe moeilijke vragen die de revue passeren. Zelf vond ik ook mijn laatste vraag pittig, maar met hints was iedereen eruit gekomen en hints geven is ook een normaal iets op FMT, maar daar werd nog geeneens naar gevraagd. Ik kreeg van iemand maar de toespeling om bij mijn volgende vraag maar de hoofdrolspeler van de Terminator te vragen...????
waar gaat dat heen?
een breinbreker af en toe mag best kunnen en samen waren we/jullie er zeker uitgekomen , zoals het verleden bij zoveel vragen heeft aan getoond, maar opeens mag je niet meer samen werken
daar heb ik ook al een paar reacties op gehad " ik ga het niet delen met de anderen".
Gewoonlijk laat ik de antwoorden die ik weet zien ( post ik ), alleen bij de 2 punten topic hou ik als het mogelijk is, wat achter...
quote:Ik bedoelde eigenlijk voor de 2-puntentopics....
Op dinsdag 23 september 2003 15:32 schreef Gorro het volgende:[..]
Ben ik niet met je eens. Ik wil het ook graag voor andere mensen toegankelijk houden, niet alleen de mensen die vaste klanten zijn in FMT. Ik denk dat je als je het niveau nog hoger gaat maken je egt een erg beperkt groepje overhoudt, en dat kan heel gezellig zijn, maar ik zou het liever wat breder toegankelijk houden.
quote:ik werd juist hierheen verwezen, my dear....
Op dinsdag 23 september 2003 16:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zullen we het topic hernoemen naar 'Wat vind jij van FMT?'
.
quote:Dit kan ook gewoon in het FMT-topic. Het is niet de bedoeling dat hier om hints gevraag worden. We hadden alleen dit topic even gebruikt om die andere discussie af te handelen. Dingen aangaande de nieuwe vragen e.d. van FMT voortaan gewoon in het daarvoor bestemde topic. We zijn nu eenmalig hiernaartoe verhuisd.
Op dinsdag 23 september 2003 16:02 schreef Oscar-Wilde het volgende:
DH, ik snap jouw vraag niet
zijn het de initialen, want ik zie 5x 1 ( dat klopt 4 acteurs en 1 reg )
maar dan 2 x 2, 3x 3, 2x 4 4x 5 en 1 x 8
ik vind niet dat je er van moet uitgaan dat er hints nodig zijn om tot t antwoord te komen. maar samenwerking kan vaak wel wenselijk zijn.
en OW: al had je een scream vraag gesteld , had ik t niet geweten.
maar ik stel geen vragen die niemand kan weten (zonder opzoeken).
is gewoon niet leuk, als je na een dag zelf t antwoord moet geven. heb ik al bij MUZ meegemaakt. en dan nog kent niemand t
quote:Het is niet zo dat ik ze te moeilijk vind ofzo, maar ik snap het nut niet waarom het zo uitgebreid moet.
Op dinsdag 23 september 2003 15:53 schreef Oscar-Wilde het volgende:
het is dus duidelijk dat mijn vragen te moeilijk worden gevonden. Dat vind ik erg jammer, bij sommige kan ik het me voorstellen, maar als je kijkt naar de 26 scream vragen , die waren volgens mij in 1 uur opgelost ( ik heb het niet nagekeken, maar het duurde niet lang ), terwijl er genoeg andere vragen zijn die veel langer openstaan omdat men er niet uitkomt.
quote:Het is tegenwoordig niet egt af en toe meer. Bijna elke vraag die jij stelt en ook soms die van GFP en andere FMT-ers zijn vaak van die hele uitgebreide, veel meer dan een tijdje geleden was.
een breinbreker af en toe mag best kunnen en samen waren we/jullie er zeker uitgekomen , zoals het verleden bij zoveel vragen heeft aan getoond, maar opeens mag je niet meer samen werken
quote:Volgende keer maak ik wel een speciaal FMT-discussie topic aan
Op dinsdag 23 september 2003 16:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zullen we het topic hernoemen naar 'Wat vind jij van FMT?'
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |