quote:my bad, ik dacht dat dat topic net vers aangemaakt was. Ok dan is het terecht
Op maandag 27 oktober 2003 20:21 schreef calvobbes het volgende:
MikeyMo, jouw Single luck topic is later geopend dan dat topic in muziek, jouw Single luck topic is later omhoog gekickt dan dat topic in muziek.
Toch een terecht slotje danDan is het enige discussiepunt nog of het topic in FTR of MUZ moet. Maar ook die discussie is al gevoerd.
kijk Calvobbes iemand die zijn ongelijk toe geeft, kun je een voorbeeld aan nemen
quote:Omdat ik van Mike geen boze mailtjes krijg...
Op maandag 27 oktober 2003 20:23 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waarom denk je dat Mike dat niet heeft dan?
quote:Het topic in Muziek is ook al ouder dan jouw topic.
Op maandag 27 oktober 2003 20:15 schreef MikeyMo het volgende:
de boodschap was anders precies hetzelfde: Maandag: single luck Hup klaar, daar hoeft geen nieuw topic voor aangemaakt te worden.Mijn oldschool topicje, had ook gewoon een schopje kunnen krijgen.
Maar goed, Seborik heeft toch een teringhekel aan me dus de gang van zaken is wel weer uitgebreid te begrijpen en ja ik weet het: "Fok is geen democratie blablabla"
Maar ik heb een hekel aan je, dus dat zal je sowieso niet interesseren.
quote:dus een slotje hangt af van het aantal post in een topic??
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:01 schreef Gorro het volgende:
14!Het aantal post wat dit topic heeft.
het zal me verder aan m`n reet roesten, maar jouw post raakt kant nog wal!!
en nu ga ik echt pitten!!
quote:Het was gewoon een baggertopic
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:10 schreef laffer het volgende:[..]
dus een slotje hangt af van het aantal post in een topic??
Weltrusten trouwes
quote:Het probleem is/was vooral dat we zagen dat deze discussie de overhand krijgt boven het bespreken van de serie zelf. Dat is niet de bedoeling. Een opmerking hier en daar dat de beeldkwaliteit matig was mag best, maar hele besprekingen welke versie je het best kan downloaden hebben we liever niet.
Op woensdag 29 oktober 2003 16:43 schreef Slayerboy het volgende:[..]
wat een sneu kutforum is dit geworden zeg.
beeld en geluids kwaliteit niet mogen bespreken?
wat is dat fucking sneu.
Zie de laatste posts bijvoorbeeld. Het gaat niet meer over 24, maar over de bestanden
quote:Als je de vorige 24 topics bekijkt wordt daar helemaal niet gesproken over de bestanden zelf. Misschien alleen de melding dat het bestand 'ergens' op het Net te vinden is. Verder is er qua verkrijgen van het bestand het een en ander veranderd dankzij uitzender FOX, waardoor sommige mensen zich afvroegen of het bestand er al was. Mocht dat niet mogen dan blijkt hoe knullig dit forum in elkaar zit.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:13 schreef Gorro het volgende:[..]
Het probleem is/was vooral dat we zagen dat deze discussie de overhand krijgt boven het bespreken van de serie zelf. Dat is niet de bedoeling. Een opmerking hier en daar dat de beeldkwaliteit matig was mag best, maar hele besprekingen welke versie je het best kan downloaden hebben we liever niet.
Zie de laatste posts bijvoorbeeld. Het gaat niet meer over 24, maar over de bestanden
Je zult zien dat de topic nu voornamelijk over de serie zal gaan (zoals de eerste paar pagina's en oudere topics), omdat de eerste nieuwe aflevering sinds gisteren is uitgezonden.
quote:Niets uit die opmerking is terug te vinden in het topic.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:13 schreef Gorro het volgende:[..]
Het probleem is/was vooral dat we zagen dat deze discussie de overhand krijgt boven het bespreken van de serie zelf. Dat is niet de bedoeling. Een opmerking hier en daar dat de beeldkwaliteit matig was mag best, maar hele besprekingen welke versie je het best kan downloaden hebben we liever niet.
quote:Dit is echt overdreven. Het zijn écht 3 korte berichtjes die overigens gevolgd zijn door een bericht met een heel ander onderwerp.
quote:Ook dit is een quote die niet alleen op 24 slaat maar ook (en enigszins in meerdere mate) op andere series.
Het probleem is/was vooral dat we zagen dat deze discussie de overhand krijgt boven het bespreken van de serie zelf.
quote:Is dat ook de reden van deze edit ?
Op woensdag 29 oktober 2003 20:59 schreef Gorro het volgende:
Het was ook enigszins een mededeling om dit gedrag te voorkomen en jullie te wijzen op ons beleid, ten aanzien hiervan. Velen van jullie zullen de mededelingen in de andere topics niet gezien hebben, en we willen natuurlijk niet de ene serie voortrekken bij de ander. We hebben tot nu toe bij elke serie die weer begon in het "download-circuit" dezelfde mededeling geplaatst. De posts zijn rechtstreeks gekopieerd uit de andere topics waar dat veel meer aan de hand was, daarom is de toon misschien wat overdreven.
[..]Ook dit is een quote die niet alleen op 24 slaat maar ook (en enigszins in meerdere mate) op andere series.
Als dat zo is, wil ik even zeggen dat ik het dus erg overdreven vind om hier over warez te gaan praten. Warez impliceren dat iets illegaal is, maar downloaden is nog altijd 100% legaal, hoeveel copyright er maar op zit, zolang het maar voor eigen gebruik gebeurt.
Ik zie ook niet in wat er mis mee is om te vragen of iemand een link kan MAILEN... naar Nederlands recht mag je zelfs op messageboards over downloads praten, zelfs links geven, zolang je zelf maar niks aanbiedt... maar dat even terzijde.
Ik vraag me trouwens wel af vanwaar ineens dat stricte gedrag. In het verleden is dezelfde vraag meerdere malen getolereerd (zie bijvoorbeeld de 24 seizoen 2 topics)...
Maar goed, jullie zullen er ongetwijfeld een goede reden voor hebben, deze post is ook niet bedoeld als kritiek, maar gewoon om even onderbouwd mijn mening te geven....
Daar is dit forum niet voor bedoeld en daarom willen we daar wat strenger tegen optreden. Zodra het inhoudelijk bespreken van wat je gezien hebt niet meer de boventoon voert in een topic, gaan we naar onze mening de verkeerde kant op met het forum.
Het gaat daarbij dus niet om wat er wel of niet zou mogen volgens de Nederlandse wet, want daar verschillen de meningen nogal over. We geven gewoon aan als Fok dat we het vragen om links naar warez niet op prijs stellen.
Dat wil niet zeggen dat alles maar meteen ge-edit wordt als er bv maar een paar woorden over de kwaliteit van een aflevering gaan, maar wel als het het voornaamste gespreksonderwerp wordt.
Dat er nog wel eens wat doorheen glipt, komt omdat er op een groot forum als Fok zoveel te lezen valt, dat er wel eens iets gemist wordt, maar daar kun je je verder niet op beroepen als jouw eigen post ge-edit wordt.
dat is nog minder informatief dan een opmerking als "ik ga die film opnemen"
kunnen jullie daar even van maken:
genetisch gemanipuleerde dieren horror films
of zoiets, want het gaat nu over allerlei films waarin dieren mensen verslinden
Moet worden:
Ruud de Wild is back met: Ruuds Record Show!
quote:Geeft niks.
Op woensdag 5 november 2003 22:53 schreef Dagonet het volgende:
Sorry, had 'm niet gezien..
Was ook een moeilijke titel om te zoeken.
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:16 schreef Duiveltja het volgende:
Topicrename:
Ruud is back met: Ruuds Record Show!/Moet worden:
Ruud de Wild is back met: Ruuds Record Show!
quote:Dat was al een tijdje geleden gebeurd.
Op woensdag 5 november 2003 23:04 schreef Duiveltja het volgende:[..]
quote:Mwah, valt wel mee hoor, heb ik gisteravond aangepast, na die melding
Op donderdag 6 november 2003 08:06 schreef Mike het volgende:[..]
Dat was al een tijdje geleden gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |