quote:ik denk dat jack het niet overleerd.
Op donderdag 30 oktober 2003 07:38 schreef CloudStrife het volgende:
Was een erg sterke aflevering, alle personages werden geintroduceerd, en dat waren er nogal wat.Claudia heeft wel erge grote.....................lippen
En Jack is echt helemaal fucked-up, gaat ie dit seizoen overleven?
sorry jongens!
quote:dat betekent niet dat het 4 jaar voor de schermen is.
Op donderdag 30 oktober 2003 14:34 schreef Daborgk het volgende:
Jongens toch ...
Jack moet het wel overleven aangezien hij nog een contract van 4 jaar heeft bij de makers... Hij kan niet doodgaan)
sorry jongens!
quote:Yup, co-producer is ie.
Op donderdag 30 oktober 2003 15:49 schreef Slayerboy het volgende:[..]
dat betekent niet dat het 4 jaar voor de schermen is.
dat kan ook achter de schermen zijn.
En die acteur die Sallazar speelt, bekende kop ofzo. Erg vet geacteerd.
En dat heroine shot van Jack, kreeg echt kippenvel wat ranzig...
Tja en die Kimberly Bauer mag er van mij echt uit, vervelende verhaallijn altijd...
24
quote:ja moet wel, die is gewoon undercover gegaan bij sallazar en hector (? heet die vent zo ?)
Op woensdag 29 oktober 2003 21:35 schreef FritsFlits het volgende:
Jack is dus aan de drugs. Ik vraag me alleen af waarvoor die tattoo was op z'n arm. Hoort hij echt bij Hector of was dat alleen voor undercover?
quote:Broer? was dat zijn adviseur? Tja moet er nog even inkomen
De broer van Palmer wordt denk ik één van m'n favorieten dit seizoen. Ik vond hem op sommige stukken wel humor hebben. Palmer en zijn dokter hebben dus een verhouding, als ik het goed begrijp.
quote:Ik blijf het altijd vervelend vinden die Kim, let maar op, straks zit ze weer in de nesten enzo...
Kim was voor het eerst niet irritantDaar zorgde Adam wel voor.
quote:Cloe heet ze (met puntjes op de e, die kan ik nu ff niet vinden
Ik vond het zielig voor Coly/Coby, de secretaresse van Jack, dat ze werd afgesnauwd. Ik vind haar wel wat liefs hebben
quote:Duh
Tony en Michelle rulen nog steeds!
quote:idd is die hector zwak, en claudia is een zoeloe
Claudia heeft de verkeerde lippen. Het ziet er echt niet uit. Ik weet niet of iemand Gremlins 2 heeft gezien, maar ze lijkt op die travestiet gremlin! Hector heeft moeite met acteren..
quote:ben het weer helemaal met je eens, erg jammer...
Verder is het weer wennen, denk ik. Ik vind het jammer dat George er niet meer is.
quote:Is dit serieus bedoeld? Tuurlijk is het niet zijn zoon.... Dan hadden we die toch wel in S1 gezien lijkt me.... Bovendien, is die gast ook niet zó jong meer, ik schat 'm toch wel rond de 30 ergens, en Palmer is 45-50 ofzo denk ik.... De acteur die Palmer speelt (Dennis Haysbert) is geloof ik van 1956 ofzo....
Op donderdag 30 oktober 2003 18:32 schreef MLO2 het volgende:
volges mij is dat David Palmer zn zoon, want palmer is niet zo jong meer en die gast wel
Best zielig hoor voor Jack. Heel zijn leven fucked up.
En leuk dat Kate Warner ook nog even terug was
24
die nieuwe adviseur van Palmer is idd z'n broer (en heet dus ook Palmer ), en die gaat nog wat dingen aan het licht brengen.
quote:yup.
Op donderdag 30 oktober 2003 20:08 schreef CloudStrife het volgende:
ROFL, aflevering 2!!?!
hopelijk doen ze dat elke week
quote:Dat komt omdat aflevering 1 en 2 al een week geleden naar de pers is gestuurd. Iemand heeft waarschijnlijk de aflevering laten lekken.
Op donderdag 30 oktober 2003 20:12 schreef Tokus het volgende:[..]
yup.
hopelijk doen ze dat elke week
Maaruh, het gaat vandaag niet meer lukken. Download gaat veels te langzaam
quote:0 kb/s hier
Op donderdag 30 oktober 2003 20:22 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Maaruh, het gaat vandaag niet meer lukken. Download gaat veels te langzaam
Wel super season-opening zeg
quote:waarom kwam aflevering 1 dan pas nadat hij op tv was?
Op donderdag 30 oktober 2003 20:22 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Dat komt omdat aflevering 1 en 2 al een week geleden naar de pers is gestuurd. Iemand heeft waarschijnlijk de aflevering laten lekken.
en waarom sturen ze die dingen naar de pers? het is niet alsof er een review van hoeft te komen voordat het uitkomt... dat ze dat met cds en dvds doen snap ik wel ja, maar voor een tv-gids ofzo volstaat een samenvatting.
quote:Mail me ff waar aub, ik zie hem nog niet in de binaries of via p2p. Mail staat in mijn profiel.
Op donderdag 30 oktober 2003 20:08 schreef CloudStrife het volgende:
ROFL, aflevering 2!!?!Inderdaad, die is ook al uit
Woei! Gaat nu aflevering 2 downloaden! Awesome
En waarom is ie zo mentally fucked up, ik hoorde iets van 6 maanden dat ie ergens zat en is getortured ofzo? Geluid was in mijn versie niet echt 100% constant.
quote:Allicht. Jack heeft een jaar undercover gewerkt als de vriend/collega/wat dan ook van die gast die z'n advocaat neerstak (ben z'n naam ff kwijt). Tijdens die periode is hij dus verslaafd geraakt, omdat ie zich voor moest doen als een crimineel/dealer. Daar komt ook die tatoeage vandaan, die zag je eerder in de aflevering al bij een van die gasten op die ranch geloof ik.
Op donderdag 30 oktober 2003 20:47 schreef CoReTeX het volgende:
Maar wat zat nu in die spuit die jack in aflevering 1 in zijn arm wou zetten? Cocaine ????
- mailtje komt eraan
- Jack wilde cocaine inspuiten, zie de officiele 24 website. Daar staat het in de episode guide.
- De journalisten in Amerika kregen vorige week al een DVDtje met de eerste twee afleveringen van 24. Zij maken namelijk wel degelijke reviews, althans een bericht over het nieuwe seizoen dat bijvoorbeeld op de dag zelf in de regionale krant verschijnt. Ik vond het al vreemd dat de eerste aflevering nog niet gelekt was voor dinsdag, maar nu is dus aflevering 2 alsnog gelekt
- Download gaat sloooooooooooooooooooooom, dat wordt morgen kijken.
het is een screener.. er zitten geen credits in en volgens mij ook geen klok. daarom wacht ik nog even met het kijken, gewoon voor de ervaring van de hele serie, en uit respect voor de makers ik wil natuurlijk wel het eindproduct zien en geen tussenfabricage.
maar ach, niks erg overigens. de aflevering is gewoon weer gaaf, en volgende week kijk ik de "normale" toch ook.
Ik had echt niet verwacht nu al een mol te zien.
en ik snap ook niet dat niemand merkt dat er zo'n kamer achterin ctu is.
en die stemmen waren idd soms anders, voiceovers nog niet klaar
quote:ik moet em gewoon zien, het is sterker dan mij
Op donderdag 30 oktober 2003 23:05 schreef MLO2 het volgende:
ik heb de download binnen, maar ik kijk hem niet..het is een screener.. er zitten geen credits in en volgens mij ook geen klok. daarom wacht ik nog even met het kijken, gewoon voor de ervaring van de hele serie, en uit respect voor de makers
ik wil natuurlijk wel het eindproduct zien en geen tussenfabricage.
quote:In seizoen 2 begon het ook eigenlijk pas in aflevering 3 megaspannend te worden. De eerste paar afleveringen zijn echt voor de opbouw.
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
Hehe, er zat geen klok in. Alleen het geluidje. Tot nu toe is er nog niets groots gebeurd. Geen bigbang explosies uit S2 of ondrukkingen van S1. En weer een mol bij CTU, alleen weten we nu wie het is. Of zal er nog iemand zitten die er van af weet? Wat is het geheim van An?
Woensdag gewoon maar weer opnieuw downen
Tip, wacht gewoon op woensdag, want zonder de juiste muziek en met de harde bijgeluiden is het zoooo vaag. Wel leuk om woensdag te zien of er nog scenes zijn gesneuveld of zijn bijgekomen, maar het einde was WOW! Very close!!. Ik vroeg me al af waar die weirdo zat
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 31-10-2003 21:52]
dit is neem ik aan de lippendame?
quote:Ja, hoewel ik het eerder een gedrocht zou noemen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:30 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]dit is neem ik aan de lippendame?
Hij heeft contact met Hector, de broer van Ramon Salazar. Ramon wist niet dat Jack undercover was, maar waarom heeft die mol niet verteld dat Jack dat was?
quote:precies, en net zoals dat hij gewoon uit die kamer achter ctu liep en de deuren openliet.
Op zaterdag 1 november 2003 11:56 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zat net te denken.. (wat '24' ons dit jaar weer zal schenken) over die nieuwe mol bij CTU.Hij heeft contact met Hector, de broer van Ramon Salazar. Ramon wist niet dat Jack undercover was, maar waarom heeft die mol niet verteld dat Jack dat was?
24 kennende kan alles.
quote:Die gast is denkt een dubbel mol.
Op zondag 2 november 2003 00:24 schreef Slayerboy het volgende:[..]
precies, en net zoals dat hij gewoon uit die kamer achter ctu liep en de deuren openliet.
en zo'n kamer is niet te maken zonder dat iemand het merkt.
maybe is het wel een mol VAN ctu, die zich voordoet tegenover Hector als mol IN ctu.24 kennende kan alles.
quote:maar toch wel gek dat niemand hem de afgelopen anderhalf uur gemist heeft!!!
Op zondag 2 november 2003 11:48 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Die gast is denkt een dubbel mol.
In ieder geval zat hij niet in een geheime kamer, was gewoon een control-room waar hij op dat moment gewoon alleen in zat. Toen hij wegging zette hij alle schermen ook weer om naar de CTU beveiligingscamera's.
Oh en die ene gast bij CTU is uber creepy
En almeida praat steeds meer als Steven Seagal
quote:Volgens het '24' seizoen 3 spoiler forum op BBC was er nog niets over bekend of het wordt uitgezonden.
Op maandag 3 november 2003 20:25 schreef trinbe het volgende:
Gaan ze bij de BBC ook weer season 3 uitzenden???
Weet iemand de naam van de vrouwelijke dokter die het virus heeft vastgesteld? Je heeft een leuk *knikje* met haar hoofd
quote:Christina Chang als Dr. Sunny Macir
Op maandag 3 november 2003 20:48 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Volgens het '24' seizoen 3 spoiler forum op BBC was er nog niets over bekend of het wordt uitgezonden.
Weet iemand de naam van de vrouwelijke dokter die het virus heeft vastgesteld? Je heeft een leuk *knikje* met haar hoofd
![]()
quote:Hehe, die aflevering die je gedownload hebt ik echt crap. Zonder de juiste muziek van Sean Callery is het gewoon geen "24". En misschien hebben ze er nog dingen in veranderd.
Op maandag 3 november 2003 21:09 schreef MikeyMo het volgende:
ze hebben weer een mol!!!Je zou verwachten dat ze onderhand nog beter zouden screenen
Maar ik ga pas over aflevering 2 praten als ik de goede aflevering gezien heb.
quote:Bij welke aflevering zijn jullie dan?
Op maandag 3 november 2003 21:47 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Hehe, die aflevering die je gedownload hebt ik echt crap. Zonder de juiste muziek van Sean Callery is het gewoon geen "24". En misschien hebben ze er nog dingen in veranderd.
Maar ik ga pas over aflevering 2 praten als ik de goede aflevering gezien heb.
Idd, de versie die ik zag had wat momenten waarin er een anderen acteur/actrice een zin insprak van iemand buiten beeld, de teller was weg en er zat zelfs een soort van pop-muziek onder in de geluidstrack zodra jack en z'n partner dat drugspand binnevallen
spoiler:
Al deed "24" het gisteren qua kijkcijfers wat minder. Zou het er dan toch mee te maken hebben dat aflevering 2 vorige week al op het Internet te vinden was? FOX doet het uberhaupt slecht, Joe Millionair 2 Skin doen het zeer slecht. Skin is zelfs al na 3 afleveringen geannuleerd. Das niet alles, het blijkt dat alle TV stations sinds het nieuwe TV seizoen te kampen hebben met mindere kijkcijfers.
Maar 24 wordt zeker spannend. Heb wat dingen voorbij zien komen over de aankomende 5 afleveringen en dat liegt er niet om, mits het waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |