quote:Nee. Dus dan maar een VHS lenen. Dat is toch geen warez?
Op vrijdag 25 juli 2003 21:58 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
heeft niemand op kazaa m opgenomen?
quote:bij mijn weten zijn warez uitsluitend digitaal, vhs moet niet zo'n probleem zijn
Op vrijdag 25 juli 2003 21:59 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee. Dus dan maar een VHS lenen. Dat is toch geen warez?
quote:Laatst zag ik op de kofferbakmarkt een videotheek VHS met de film liggen voor 2,50. Niet gekocht toen. Maar idd, zal morgen eens in de videotheek kijken. Al 2 jaar niets meer gehuurd.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:59 schreef rena het volgende:
in de videotheek hebben ze m ook hoor.
quote:DVD lenen, mag je daar ook om vragen trouwens?
Op vrijdag 25 juli 2003 22:00 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Nee hoor.
Ik hoop dat je hem vindt Sunchaser, Matthew Broderick is - zoals zo vaak - briljant. Of het je daar nu wel of niet om te doen is...
quote:VHS ruilen als je hem hebt gezien?
Op zaterdag 26 juli 2003 00:47 schreef Smeich het volgende:
Ik lees overal goede/leuke recensies erover. Heb hem zelf opgenomen en ga hem een dezer dagen maar even kijken. Ben benieywd
Of ik kan m misschien wel voor je copien ofzo, wil je nog steeds interesse hebben.
quote:Matthew Broderick... brilljant... of dit is de grap van de eeuw of jij bent in je eerste goede film gestorven
Op zaterdag 26 juli 2003 00:30 schreef bogus het volgende:
Highschoolcomedy? Maar neen, in het geheel niet. Eerder de visie van een man die alles verspeelt, en de redenen voor het bewust verspelen van zijn leven goed blijft verantwoorden.Ik hoop dat je hem vindt Sunchaser, Matthew Broderick is - zoals zo vaak - briljant. Of het je daar nu wel of niet om te doen is...
Election dus
Goeie satire, vooral leuk om hoe de slechten winnen.
quote:Hij stond ff aan maar omdat er geen subs onderzaten de eerste 10 minuten hebben m'n schoonouders hem uitgezet...
Op vrijdag 25 juli 2003 21:57 schreef SunChaser het volgende:
Wil die film al 3 jaar zien en nu heb ik 'm gemist.Iemand toevallig opgenomen?
ik heb niet het geveol dat ik nou een geweldige film gemist heb (Reese Witherspoon is maar een lelijke 2 dimensionale hork)
het is zoooo herkenbaar! echt super!
en als je een American High School van binnen kent:
herken de manier waarop de principal & secretary met elkaar praten.
herken de (manier van) omroepen van de announcements door de principal
herken de lichtknopjes!
herken de stenen waaruit de muren zijn opgebouwd
herken de lockers
herken de manier waarop de leerlingen met elkaar omgaan! &
etc
en voor iedereen die het 'echte' Amerika kent:
herken de amerikanen en hun manieren. herken hun politiek, naiviteit, schijnheiligness, etc.
(bij de V&D laatst in de aanbieding voor 6 euro of zo. maar 2,50 is idd beter!)
super film!
~Grania
Dat was echt een grappige film!
Leuke manier waarop vooral in het begin het verhaal verteld werd, naar het einde toe werd het een beetje een voorspelbare film. spoiler:
Ach, een 7... hoef hem nou niet echt nog eens te zien, maar voor 1 keer is 'ie zeker aan te raden! .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |