Hebben meer (hetero) mensen dat??
Net ook weer, was een gewone post van iemand leek niks aan de hand. Later merkte ik dat ie homo was en dan ineens 'lees' ik zn post heel anders zegmaar...
quote:hoe merkte je dat dan, stond die ineens achte je ofzo
Op vrijdag 25 juli 2003 14:36 schreef WattaFakka het volgende:
Waarom heb ik bij homo's altijd het idee dat ze soft zijn, appart praten en 'anders' zijnHebben meer (hetero) mensen dat??
Net ook weer, was een gewone post van iemand leek niks aan de hand. Later merkte ik dat ie homo was en dan ineens 'lees' ik zn post heel anders zegmaar...
![]()
is ineens een hele rare smiley als je het over homo's hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door gebruikersnaam op 25-07-2003 14:37]
quote:Neej hij zei het zelf.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:36 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
hoe merkte je dat dan, stond die ineens achte je ofzo
quote:een beetje gegeneraliseerd, maar een kleine kern van waarheid... er zijn natuurlijk wel een hoop verwijfde nichten, maar ik ken er ook een paar waarvan hun eigen moeder niet eens zou zeggen dat zo homo zijn.
Waarom heb ik bij homo's altijd het idee dat ze soft zijn, appart praten en 'anders' zijnHebben meer (hetero) mensen dat??
![]()
dat je die post heel anders leest ligt overigens totaal aan jou
quote:Helemaal mee eens
Op vrijdag 25 juli 2003 14:38 schreef innerSheep het volgende:[..]
een beetje gegeneraliseerd, maar een kleine kern van waarheid... er zijn natuurlijk wel een hoop verwijfde nichten, maar ik ken er ook een paar waarvan hun eigen moeder het niet eens zou zeggen.
dat je die post heel anders leest ligt overigens totaal aan jou
Veel homo's zijn ook schattig
quote:Als ik mag kiezen tussen een homo of een hetero man (indien vrouw uitgesloten) om mij bij de kapper te knippen zou ik eerder voor die hetero kiezen, terwijl dat nergens opslaat eigenlijk
Op vrijdag 25 juli 2003 14:37 schreef Knaller het volgende:
En je denkt dan ook meteen dat ze visagist of kapper zijn hé...
quote:Misschien omdat dat homo eigenschappen zijn?
Waarom heb ik bij homo's altijd het idee dat ze soft zijn, appart praten en 'anders' zijn
Tjeeeez
quote:Mwah, aan de ene kant wel logisch aangezien de kapper wel achter je staat enzo...
Op vrijdag 25 juli 2003 14:39 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Als ik mag kiezen tussen een homo of een hetero man (indien vrouw uitgesloten) om mij bij de kapper te knippen zou ik eerder voor die hetero kiezen, terwijl dat nergens opslaat eigenlijk
quote:je zegt het al, t slaat nergens op
Op vrijdag 25 juli 2003 14:39 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Als ik mag kiezen tussen een homo of een hetero man (indien vrouw uitgesloten) om mij bij de kapper te knippen zou ik eerder voor die hetero kiezen, terwijl dat nergens opslaat eigenlijk
quote:Ja ook al zoiets, veel meiden vinden homo's schattig..
Op vrijdag 25 juli 2003 14:39 schreef Faithz het volgende:[..]
Helemaal mee eens
Veel homo's zijn ook schattig
quote:vraag het ze
Op vrijdag 25 juli 2003 14:43 schreef WattaFakka het volgende:
Wat vinden homo's er eigenlijk van dat er zo tegen hun aangekeken word??
maar waarom kijk je anders tegen een heterokapper dan naar een homokapper??
quote:Ja wat denk je dat ik aan het doen was..
Op vrijdag 25 juli 2003 14:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
vraag het ze
quote:Als jij het anders kan verwoorden..
trouwens, ik zie weer de ene na de andere vooroordeel langskomen.
quote:Kweenie, eng gevoel dat een man loopt te geilen op je ofzo...
maar waarom kijk je anders tegen een heterokapper dan naar een homokapper??
quote:Mensen kijken meestal niet zo tegen mij aan, omdat het aan mij niet te merken is (en ik ben het wel).
quote:hmmm hoef je waarschijnlijk niet echt bang voor te zijn. jij geilt toch ook niet op lelijke vrouwen?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:46 schreef WattaFakka het volgende:
Kweenie, eng gevoel dat een man loopt te geilen op je ofzo...
quote:Zalig zijn de armen van geest.
quote:ze reageren niet bepaald he..
Op vrijdag 25 juli 2003 14:46 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Ja wat denk je dat ik aan het doen was..
[..]Als jij het anders kan verwoorden..
[..]Kweenie, eng gevoel dat een man loopt te geilen op je ofzo...
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:47 schreef innerSheep het volgende:[..]
hmmm hoef je waarschijnlijk niet echt bang voor te zijn. jij geilt toch ook niet op lelijke vrouwen?
quote:Laat eens een foto van jezelf zien, dan pas kan ik het bepalen. (Maar troost je, ik heb smaak...)
Op vrijdag 25 juli 2003 14:46 schreef WattaFakka het volgende:Kweenie, eng gevoel dat een man loopt te geilen op je ofzo...
quote:Als je geild op iemand kan je dat niet zomaar ff stoppen. Als ik bij wijze van spreke een knappe meid naakt zie lopen kan ik niet ineens een knop omschakelen om dat niet geil te vinden..
Op vrijdag 25 juli 2003 14:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
ze reageren niet bepaald he..
maar laat ik het zo zeggen, je hebt het gevoel dat er een man op je loopt te geilen... denk je dat elke meid op je geilt? ngo steeds denken veel hetero;s dat homo's elke jongen zouden willen pakken die ze tegenkomen. die zijn er ook, maar net als heteromeiden zitten ze echt niet constant te geilen. een kapper is er om je te knippen, en die zal vooralsnog echt niet je gaan zitten bekijken of wa dan ook....
quote:dat wist ik niet..
Op vrijdag 25 juli 2003 14:50 schreef Twoflower het volgende:[..]
Laat eens een foto van jezelf zien, dan pas kan ik het bepalen. (Maar troost je, ik heb smaak...)
quote:Maar zou je het meteen laten merken aan die meid?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:50 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Als je geild op iemand kan je dat niet zomaar ff stoppen. Als ik bij wijze van spreke een knappe meid naakt zie lopen kan ik niet ineens een knop omschakelen om dat niet geil te vinden..
quote:K heb geen duidelijke foto
Op vrijdag 25 juli 2003 14:50 schreef Twoflower het volgende:[..]
Laat eens een foto van jezelf zien, dan pas kan ik het bepalen. (Maar troost je, ik heb smaak...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |