quote:De titel van het nummer van Gigi d'Agostino is "L'amour toujours". Maar... in het lied wordt wel gezongen: "I'll Fly with You".
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:06 schreef zoefjoef het volgende:
Ik zoek een versie van een bepaald nummer. Ben afgelopen twee weken in Spanje geweest, en daar draaiden ze heel vaak een nummer van Gigi d'Agostino. De een zegt dat de title l'amours toujours is, andere beweren dat het I'll fly with you is....Volgens mij is het het tweede, maar dat doet er verder weinig toe, kheb het nummer nu ook via Kazaa, maar die in Spanje had een hele vette bas erbij, en die ik hier heb is niet echt met met een bas (heb alle versies al geprobeerd via Kazaa, WinMX e.d. maar allemaal zonder bas)
Ik zou de persoon die deze versie weet te vinden errug dankbaar zijn
quote:nope dat is hem niet, er zit trouwens ook zon echte country gitaar in...
Op maandag 27 augustus 2001 12:15 schreef Pikakonijn het volgende:
Is het misschien de muziek uit once upon a time in the west of zo iets.Groetjes pikakonijn
Iemand??
Iemand?
Alvast bedankt..elegancez..
het zijn een paar van die dikke latino/of blanke rappers, beetje de stijl van n-trance ofzo..met flink wat dames in de clip.
het is al een aantal jaar oud, ik denk al 5 of 6 jaar ofzo
er zit zo'n refreintje in van la la la la la la en dan nog een stukje tekst en dan iets van getting al the babes and bitches but i don't think it's easy..
nogmaals het is een behoorlijk fout nummer, maar jullie doen ons er een groot plezier mee
quote:Pepe Deluxe - Woman in Blue
Op maandag 03 september 2001 20:20 schreef elegancez het volgende:
Ik zoek dat nummer uit de reclame van levi's engineered! Dat die mensen ronddraaien..althans bepaalde lichaamsdelen.. Kan iemand me dat soms vertellen wie dat is/zijn??Alvast bedankt..elegancez..
1) een zomerhitje uit 1990 of daaromtrent, een nummer waarin alleen maar namen van filmsterren werden geroepen 'John Wayne ! Eddy Murphy ! Mickey Rourke ! Woody Allen !...' etc.
2) een, volgens mij italiaans, nummer waarvan ik alleen kan zeggen dat het een aanstekelijk synthesizer-deuntje is en dat de zanger voortdurend ultracool iets van 'kee-dèr' zingt en dan wat zangeresjes op de achtergrond, tja das weinig he, ik kan het melodietje zo voor je neurieën en dan herken je het gelijk want het is heel bekend maar dat ondersteunt fok! nog niet helaas het was iets met francesco nogwat dacht ik maar ik kan er ook totaal naast zitten
iemand enig idee ?!?
quote:Ice MC - Cinema
Op dinsdag 04 september 2001 00:38 schreef Kirk Olson het volgende:
Ik zoek 2 zomernummertjes, ik weet maar heel weinig tekst helaas :1) een zomerhitje uit 1990 of daaromtrent, een nummer waarin alleen maar namen van filmsterren werden geroepen 'John Wayne ! Eddy Murphy ! Mickey Rourke ! Woody Allen !...' etc.
groet
quote:Hehehehe ja dit keer wel. Ik ken m trouwens ook van Turn Up The Bass.
Op dinsdag 04 september 2001 00:57 schreef nozem het volgende:
godverdomme jij was sneller, denk ik es een keer iemand te helpen..
quote:Heb je niet meer details? Ik moet t weten denk ik zo.
Op maandag 03 september 2001 23:58 schreef nozem het volgende:
ok, dit is een belachelijk nummer wat ik zoek, maar een ......
Ik keek 2 jaar geleden een keer naar TMF en zag daar tijdens "The DJ's" een vet housenummer (beetje club achtig) voorbijkomen met videoclip. Die videoclip ging over een ruimte/science fiction tekenfilm. Helaas gaf TMF niet aan hoe het nummer heette en van wie het was. Die VJ toen vertelde zoiets van: In de videoclip zag je de razendpopulaire SF tekenfilm "The final" oid, iets met "final". Ik heb tijden naar dit nummer gezocht. Ik kan sowieso geen tekenfilm vinden wat op de beelden leek die ze in de clip lieten zien. Later kwam het nummer ook een keer voorbij op Mtv, in een van die megamixen, dus ook zonder artiest en titel erbij. House-freaks, jullie weten t! Hellep!
verder kan k je niet helpen, vrees ik..
groet
quote:Was het niet een nr van Ken Ishy? Staat me iets bij dat hij een tekenfilmclip bij z'n nr had. Ik zou niet weten hoe het nr heet.
Op dinsdag 04 september 2001 01:12 schreef Arjeninho het volgende:
En deze zoek ik ook al zo lang:Ik keek 2 jaar geleden een keer naar TMF en zag daar tijdens "The DJ's" een vet housenummer (beetje club achtig) voorbijkomen met videoclip. Die videoclip ging over een ruimte/science fiction tekenfilm. Helaas gaf TMF niet aan hoe het nummer heette en van wie het was. Die VJ toen vertelde zoiets van: In de videoclip zag je de razendpopulaire SF tekenfilm "The final" oid, iets met "final". Ik heb tijden naar dit nummer gezocht. Ik kan sowieso geen tekenfilm vinden wat op de beelden leek die ze in de clip lieten zien. Later kwam het nummer ook een keer voorbij op Mtv, in een van die megamixen, dus ook zonder artiest en titel erbij. House-freaks, jullie weten t! Hellep!
quote:Tenk joe very mutsj
Op dinsdag 04 september 2001 00:11 schreef Almighty het volgende:[..]
Pepe Deluxe - Woman in Blue
A friend in need is a friend indeed,
Het is een rocknummer, en ze speelden op Lowlands alleen ben de naam van band en liedje kwijt....
[Dit bericht is gewijzigd door Fopma op 05-09-2001 00:38]
quote:Placebo - Pure Morning ????
Op woensdag 05 september 2001 00:31 schreef Fopma het volgende:
Hoe heet het nummer waar het volgende "refrein" in zit:A friend in need is a frien indeed,
Het is een rocknummer, en ze speelden op Lowlands alleen ben de naam van band en liedje kwijt....
Geen idee of ze op Lowlands gezongen hebben, maar volgens Google moet dit hem wel zijn...
quote:Dat is 'm dus... ik zat echt te denken van shit die ken ik maar kon er niet opkomen...
Op woensdag 05 september 2001 00:41 schreef PokerFace het volgende:[..]
Placebo - Pure Morning ????
Geen idee of ze op Lowlands gezongen hebben, maar volgens Google moet dit hem wel zijn...
quote:Weet niemand dit?
Op dinsdag 04 september 2001 01:12 schreef Arjeninho het volgende:
En deze zoek ik ook al zo lang:Ik keek 2 jaar geleden een keer naar TMF en zag daar tijdens "The DJ's" een vet housenummer (beetje club achtig) voorbijkomen met videoclip. Die videoclip ging over een ruimte/science fiction tekenfilm. Helaas gaf TMF niet aan hoe het nummer heette en van wie het was. Die VJ toen vertelde zoiets van: In de videoclip zag je de razendpopulaire SF tekenfilm "The final" oid, iets met "final". Ik heb tijden naar dit nummer gezocht. Ik kan sowieso geen tekenfilm vinden wat op de beelden leek die ze in de clip lieten zien. Later kwam het nummer ook een keer voorbij op Mtv, in een van die megamixen, dus ook zonder artiest en titel erbij. House-freaks, jullie weten t! Hellep!
quote:Het enige waar IllOgical op kan komen wat een beetje in de buurt zit, is "King of my castle" van "Wambootoo Project" (of zoiets) met beelden uit "Ghost in the shell".
Op vrijdag 07 september 2001 12:59 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Weet niemand dit?
quote:Nee die is het niet, zo bekend is het ook niet. Het is een bekend nummer in de housescene. De tekenfilm in de clip is zo'n tekenfilm voor 12 jaar en ouder, met dooien, schieten etc. Speelt zich af in de ruimte.
Op vrijdag 07 september 2001 13:05 schreef IllOgical het volgende:[..]
Het enige waar IllOgical op kan komen wat een beetje in de buurt zit, is "King of my castle" van "Wambootoo Project" (of zoiets) met beelden uit "Ghost in the shell".
Toch bedankt voor je reactie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |