Ondanks dat idee dat het totaal niet wil met dieeten, stond m'n thuis weegschaal net toch nog op [b]74,5[b] kilo.
Ik heb nu al een paar keer 's avonds gesport en dat is een stuk makkelijker dan 's morgens. Dat ga ik vaker doen.
Dan heb ik wat meer energie.
quote:Hehe... 's ochtends ben ik niet vooruit te branden maar 's avonds lukt het me echt stukken beter... enne: je slaapt ook heerlijk als je gesport hebt (ik wel iig)
Op zaterdag 28 juni 2003 10:04 schreef YPPY het volgende:
Ik heb nu al een paar keer 's avonds gesport en dat is een stuk makkelijker dan 's morgens. Dat ga ik vaker doen.Dan heb ik wat meer energie.
![]()
quote:Maar je schijnt meer te verbranden als je het smorgens doet voor het eten
Op zaterdag 28 juni 2003 12:03 schreef Pandorah het volgende:[..]
Hehe... 's ochtends ben ik niet vooruit te branden maar 's avonds lukt het me echt stukken beter... enne: je slaapt ook heerlijk als je gesport hebt (ik wel iig)
maar savonds hou je het ook wel weer langer vol
dus ach ja maakt dan denk ik alles bij elkaar ook niet zoveel uit
quote:Euhm? Sochtends voor het eten? Dan kan je me helemaal bij elkaar rapen als ik dan ga sporten
Op zaterdag 28 juni 2003 13:03 schreef Riann het volgende:
Maar je schijnt meer te verbranden als je het smorgens doet voor het eten
maar savonds hou je het ook wel weer langer vol
dus ach ja maakt dan denk ik alles bij elkaar ook niet zoveel uit
Inderdaad: je moet gewoon sporten op het tijdstip waar jezelf het lekkerste bij voelt...
Ik had gewoon verschrikkelijk veel moeite om mezelf gemotiveerd te houden. Tuurlijk wil en moet ik nog afvallen, maar op zich ben ik best blij met wat ik nu zie. Ik ben in jaren niet meer zo "slank" geweest.
Maar de kilootjes begonnen er langzaam maar zeker en beetje bij beetje weer bij te komen, en dus sta ik sinds vorige week weer helemaal op de rem.
De weegschaal gaf vanmorgen 86.8 kg aan, dat is dus een totaal gewichtsverlies van 24 kg als ik me niet verlies. En dat gaat vanaf nu dus weer helemaal naar beneden, beloofd! ![]()
Ik lees jullie allemaal nog wel, en veel succes, want de zomer komt nu wel heel dichtbij.
aan cm-ters ook niks af dus het ligt weer een weekje stil
terwijl er van mijn nek jawel van mijn nek was er een halve cm-ter af maar dat schrijf ik niet op als ie er helemaal af is dan schrijf ik hem op.
Maar ik had niet gedacht dat er aan mijn nek nog iets af kon
maar jawel hoor ![]()
en pridemeid goed zo en ga zo door
Wel goed dat je nu toch weer bezig bent lilithu. Ik kan me voorstellen dat je een motivatie dip krijgt als je al zo veel bent verloren. Knap dat je dan toch weer begint. ![]()
Een halve centimeter van je nek klinkt veel Riann. ![]()
De openingspost is weer bijgewerkt, alleen de bmis niet. Overgewicht.nl is offline en bij de andere site die ik gevonden heb, kun je geen getallen achter de komma invoeren. Met de nieuwe gewichten, ga ik de bmis weer aanpassen.
Heb overigens nog steeds geen weegschaal gekocht!
En fiets straks wel ff bij mn ouders langs om op het ding te gaan staan. Gevoelsmatig gaat het iig de goede kant op.
Had het er pas nog over met een collega en we zouden allebei gewoon zo blij zijn als we in maatje 40 zouden passen. Gewoon een makkelijke maat die goed te krijgen is!
Ik hoef geen maatje 36 te hebben ofzo, ben ik ook helemaal niet voor gebouwd! ![]()
Nouja, ik ga maar weer eens fietsen! ![]()
Succes allemaal!!
quote:Kheb nog niks gehoord helaas
Op zondag 29 juni 2003 10:27 schreef YPPY het volgende:
Je gaat nog steeds hard Pridemeid! Wat goed zeg.Gaat het anderen al opvallen?
prrrrr
quote:Op mijn stage en zo hoorde ik ook steeds wauw meid etc etc maar mensen die je niet zo vaak ziet en zo zeggen er niks van ik denk ook bang om te vragen van ben je aan het lijnen.
Op zondag 29 juni 2003 15:01 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Kheb nog niks gehoord helaas
pssst foutje in openingspost, staat 102,7 bij mn naam, moet 102,9 zijn. Totaal afgevallen klopt wel volgens mijprrrrr
Je valt pas af bij een Dextro Energy Dieet, maar daar acht ik jullie te zwak voor.
Stelletje mietjes.
quote:En als jij nou eens een leven probeert te krijgen, in plaats van andere mensen lastig te vallen met je ongewenste aanwezigheid?
Op zondag 29 juni 2003 21:41 schreef RedGuy het volgende:
Als je af wilt vallen, moet je vooral niet naar een pretpark gaan waar je suikerspinnen en patat eet. Of zijn jullie kansloze mensen die hun vinger in hun keelgat stoppen om vervolgens al het snoepgoed uit te kotsen?Je valt pas af bij een Dextro Energy Dieet, maar daar acht ik jullie te zwak voor.
Stelletje mietjes.
Sukkel.
quote:wij hebben teminste een sociaal leven en we gaan andere niet afzeiken dat kunnen we niet van iedereen zeggen
Als je af wilt vallen, moet je vooral niet naar een pretpark gaan waar je suikerspinnen en patat eet. Of zijn jullie kansloze mensen die hun vinger in hun keelgat stoppen om vervolgens al het snoepgoed uit te kotsen?Je valt pas af bij een Dextro Energy Dieet, maar daar acht ik jullie te zwak voor.
Stelletje mietjes.
get a life
![]()
Maar daar acht ik jou ook te zwak voor
Net 3000 steps gedaan, voelt wel goed.
Als ik op een gezond bmi zit, ga ik een voetmassageding kopen van m'n verjaardagsgeld. Daar had ik nog geen bestemming voor. Nu wel dus.
quote:een voetmassageding
Op zondag 29 juni 2003 22:02 schreef YPPY het volgende:
Laat maar gaan, die is gewoon niet wijzer.Net 3000 steps gedaan, voelt wel goed.
Als ik op een gezond bmi zit, ga ik een voetmassageding kopen van m'n verjaardagsgeld. Daar had ik nog geen bestemming voor. Nu wel dus.
quote:Waarom zou ik in een pretpark suikerspinnen en patat moeten eten? Ik kan gerust gezond eten meenemen vanaf huis. En een klein patatje kan best hoor als je druk bezig bent.
Als je af wilt vallen, moet je vooral niet naar een pretpark gaan waar je suikerspinnen en patat eet. Of zijn jullie kansloze mensen die hun vinger in hun keelgat stoppen om vervolgens al het snoepgoed uit te kotsen? Je valt pas af bij een Dextro Energy Dieet, maar daar acht ik jullie te zwak voor.
quote:Zeker een mooie bestemming!
Op zondag 29 juni 2003 22:02 schreef YPPY het volgende:
Net 3000 steps gedaan, voelt wel goed.
Vandaag even 1,5 uur hard gefietst op mijn brakke stadfiets. Weet niet hoeveel km ik heb gefietst (Utrecht - De Bilt - Bilthoven - Zeist - centrum - Huis ter Bosch - Groenekan en weer terug) maar ik heb flink doorgefietst. Zo hard gefietst dat een paar zondagrijders (ze bestaan ook op de fiets!) begonnen te mopperen dat ik niet zo'n haast moest hebben. Ze waren vast jaloers dat ze met hun mooie fiets mijn tempo op mijn brakke stadsfiets niet konden bijhouden, mhahahah
Ik meld me ook maar weer eens.. Vorige week totaal 6.6 kilo eraf.. deze week totaal 8.0 kilo precies (maar wel heel veel gesport)... dus 1.4 kg deze week.
Dus totaal 8 kg in bijna 2 maanden.. Ik ben best tevreden ![]()
Succes allemaal deze week
quote:Is niet te snel Bluezz, het is de eerste week. Als het na een week of 3 nog zo hard gaat kun je gaan denken of je je dieet niet moet aanpassen. Ennuh........
Op maandag 30 juni 2003 10:05 schreef Bluezz het volgende:
Het is niet te geloven bijna, maar vanochtend stond de weegschaal op 90 kg
Ik weet dat het nu eigenlijk te snel gaat, maar ik vind het wel even prettig om te zien
Oh, ik gebruik heel graag een grillpan: een soort super-anti-aanbaklaag-pan met ribbeltjes. Ik vind het makkelijker dan grillen in de oven (dat maakt zo'n troep) en het smaakt best lekker. Werkt ook goed met gemarineerde tofu. Misschien ook wat voor jou.....
Das goed nieuws Bluezz! Je gaat lekker snel.
Het begin is gemaakt, nu gaat de rest je zeker ook lukken.
Dat is veel Maerycke! Kan me voorstellen dat je tevreden bent. Echt goed. ![]()
Leuk je toch nog hier te zien Gaoxing.
Wij hebben pas geleden hamburger gegrild in de oven (anders hadden we niet genoeg plek voor de pannen) en dat was wel lekker. We moesten wel het rooster en het opvangbakje schoonmaken. Maar het smaakte wel goed, en vetvrij gebakken. ![]()
Mijn update dan nog: -0,5. Nu dus 78,5 en even zag ik de 78. Nog 5,5 kilo voor de voetmassage en een gezond bmi. Nog 3,5 kilo voor ik weer broeken ga passen. Aftellen is leuk.
quote:Ja, die wil ik ook graag, maar voorlopig gaat het prima met het bakvel wat ik heb gekocht bij Blokker.
Op maandag 30 juni 2003 12:34 schreef Gaoxing het volgende:Is niet te snel Bluezz, het is de eerste week. Als het na een week of 3 nog zo hard gaat kun je gaan denken of je je dieet niet moet aanpassen. Ennuh........
![]()
Oh, ik gebruik heel graag een grillpan: een soort super-anti-aanbaklaag-pan met ribbeltjes. Ik vind het makkelijker dan grillen in de oven (dat maakt zo'n troep) en het smaakt best lekker. Werkt ook goed met gemarineerde tofu. Misschien ook wat voor jou.....
Nu heb ik in ieder geval een weekje vrij, dus kan ik me weer eens bezig gaan houden met gezond voedsel
Heb een hele zooi invriesbaar gezond eten gemaakt, en dat ook echt ingevroren, zodat ik dat mee kan nemen naar het werk, want die 12-uurtjes die ik heb geprobeerd waren niet echt een uitkomst, ik blijf er gewoonweg niet alert genoeg van ofzo...
Volgende week ga ik weer eens op de weegschaal, mocht het deze week allemaal goed blijven gaan (twijfel er niet aan, zomer zit zwaar in mijn kop dus loop alleen maar overactief te fluiten en schoon te maken). ben benieuwd!
Succes allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |