abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9732900
tja dat draaien ze bij ons in het feestcafe ook altijd aan het einde van de avond...
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_9733809
Naar aanleiding van het topic Muziek voor onder/tijdens het slapen kwam ik op een nummer wat ik wel vaker heb gehoord, maar waar ik de zanger of de titel niet kan vinden. Tekst heb ik ook niet, anders had ik 'm ongetwijfeld al gevonden. De laatste keer dat ik 'm op de radio hoorde, wachtte ik op het moment dat verteld zou gaan worden wie de artiest was, maar helaas... dat feest ging niet door.

Het klinkt behoorlijk als Gymnopedie #1 van Eric Satie. Er wordt in gezongen. Een beetje donkere stem.. klinkt misschien wel een beetje als die van de zanger van The Church ("Under the milky way"). Het is volgens mij een jaren tachtig nummer.

Wie o wie kan mij het verlossende antwoord geven?

zaterdag 12 april 2003 @ 12:35:50 #253
13973 ranja
image means nothing
pi_9734147
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 12:00 schreef Bombie het volgende:
Naar aanleiding van het topic Muziek voor onder/tijdens het slapen kwam ik op een nummer wat ik wel vaker heb gehoord, maar waar ik de zanger of de titel niet kan vinden. Tekst heb ik ook niet, anders had ik 'm ongetwijfeld al gevonden. De laatste keer dat ik 'm op de radio hoorde, wachtte ik op het moment dat verteld zou gaan worden wie de artiest was, maar helaas... dat feest ging niet door.

Het klinkt behoorlijk als Gymnopedie #1 van Eric Satie. Er wordt in gezongen. Een beetje donkere stem.. klinkt misschien wel een beetje als die van de zanger van The Church ("Under the milky way"). Het is volgens mij een jaren tachtig nummer.

Wie o wie kan mij het verlossende antwoord geven?

Heb je er geen stukje tekst bij?
pi_9734433
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 12:35 schreef ranja het volgende:

[..]

Heb je er geen stukje tekst bij?

Helaas niet.
  zaterdag 12 april 2003 @ 13:37:43 #255
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_9734845
kent iemand de titel dat ene nummer (top 40 december 2002) , met het achtergrond deuntje van Blackstreet, no diggity ?
...Don't piss me off. I'm running out of places to hide the bodies...
  zaterdag 12 april 2003 @ 15:36:54 #256
12647 trance40
It's just a freakin name
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')