I don't need no... [iets], but I'll tell you what I do need... [pauze] I need you..
Iemand?
quote:Titel heb je goed, volgens mij bedoel je Paul Carrack
Op donderdag 6 maart 2003 21:39 schreef annabegins het volgende:I don't need no... [iets], but I'll tell you what I do need... [pauze] I need you..
quote:En ja hoor, dat is het.
Op donderdag 6 maart 2003 21:56 schreef Berkery het volgende:[..]
Titel heb je goed, volgens mij bedoel je Paul Carrack
quote:you rule
Op woensdag 5 maart 2003 10:32 schreef marcell het volgende:[..]
Nummer is van masters of ceremony, under control.
Origineel van Rage Against the Machine - Killing in the name of
quote:Ohja dat nummer is geweldig!
Op donderdag 6 maart 2003 16:56 schreef Sanderwl het volgende:
Voor de Venlonaren/Limburgers. Wie kent dat carnavalsliedje waarin een stuk van "zie ginds komt de stoomboot" wordt gezongen? en tussendoor krijg je de hele tijd "prrrrrrrrrrraptap" enz enz.
Dit nummer heet VOLGENS MIJ 'De Stoumboeėt' en het staat ook op de CD van 'Neet um aan te Huure', maar ik kan de originele versie die ook in de kroegen wordt gedraaid nergens vinden. Weet iemand hier wat meer van? Onder welke titel ik het beste kan zoeken ofzo?
'I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know' ?
quote:Ain't no sunshine when she's gone, ik dacht zelf dat het van Lou Rawls was, maar ik het hem ergens
Op vrijdag 7 maart 2003 08:59 schreef Eikelbijter het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin je op een gegeven moment dit hoort:'I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know' ?
quote:wel wat minder I Know's maar misschien Murder on the dancefloor ?
Op vrijdag 7 maart 2003 08:59 schreef Eikelbijter het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin je op een gegeven moment dit hoort:'I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know' ?
quote:of van Bill Withers
Op vrijdag 7 maart 2003 09:07 schreef Mariposa het volgende:[..]
Ain't no sunshine when she's gone, ik dacht zelf dat het van Lou Rawls was, maar ik het hem ergens
gevonden en daar staat dat het van Al Green is. Tis al een vrij oud nummer, maar dit is de enige die ik ken met zoveel I know enz. enz.
quote:Zeker heeft die dat wel... in de jaren 80 heeft Ben Liebrand er een remix van gemaakt waarin zelfs wat extra I know's stonden... maar in het orgineel zaten er ook al genoeg. Ik ken de versie van Al Green niet trouwens.
Op vrijdag 7 maart 2003 10:07 schreef Robbie2003 het volgende:
Volgens mij is het de versie van Al Green dat de 'I know, I know, I know, I know, bla, bla, bla' in zich heeft... de versie / origineel van Bill Withers heeft dit gedeelte niet.
Op een bandje uit juni 1994 vond ik onderstaand fragmentje van amper 2 seconden lang, van een (wat ik mij kan herinneren) heel erg leuk liedje wat ik blijkbaar per ongeluk heb overgespoeld op die paar seconden na.
http://members.lycos.nl/linking_girl/u8.wav
Wat is dit?
Ik kan me nog herinneren dat in de tekst verderop de tekst 'u make me feel so good' voorkomt en dat het hele nummer in dit lome tempo doorgaat. Beetje raggamuffin-geluid hier en daar (gek dat ik dat nog weet na het zo veel jaren niet meer gehoord te hebben....).
Mega top 50-blaadjes van toen boden mij de oplossing van dit raadsel helaas niet.
quote:DJ Blackfoot & Shanti - Run Things. Ik had in die periode een vergelijkbare cassettebandjes-manie, dus die ken ik nog wel...
Op vrijdag 7 maart 2003 12:17 schreef postinggirl het volgende:
Fok! mag nu eventjes de Snipperhit gaan spelen van mij.Op een bandje uit juni 1994 vond ik onderstaand fragmentje van amper 2 seconden lang, van een (wat ik mij kan herinneren) heel erg leuk liedje wat ik blijkbaar per ongeluk heb overgespoeld op die paar seconden na.
http://members.lycos.nl/linking_girl/u8.wav
Wat is dit?
Ik kan me nog herinneren dat in de tekst verderop de tekst 'u make me feel so good' voorkomt en dat het hele nummer in dit lome tempo doorgaat. Beetje raggamuffin-geluid hier en daar (gek dat ik dat nog weet na het zo veel jaren niet meer gehoord te hebben....).
Mega top 50-blaadjes van toen boden mij de oplossing van dit raadsel helaas niet.
Wie weet welke plaat dit is?
quote:(Sorry, beetje flauw maar kon het niet laten)
Op vrijdag 7 maart 2003 13:50 schreef miss_cee het volgende:
Ik zoek deze plaat..werd vaak tijdens carnaval bij Boelen in Maastricht gedraaid.
Beetje langzaam begin met Oh Na NANA Na na na na na ....en dan iets van : Sin tiWie weet welke plaat dit is?
quote:staan igg veel goede links in
Op vrijdag 7 maart 2003 14:33 schreef thefreezeman het volgende:[..]
(Sorry, beetje flauw maar kon het niet laten)
Misschien kan je het HIER vinden
quote:Top-topic inderdaad
Op vrijdag 7 maart 2003 15:00 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
staan igg veel goede links in
quote:Misschien heb je hier wat aan.
Op vrijdag 7 maart 2003 17:38 schreef Frenkel het volgende:
Ik zoek een site met daarop lijsten met liedjes, niet zoiets als de mega top 50 ofzo, maar gewoon veel liedjes, weet iemand of zo'n site er is?:?
quote:Dank u
Op vrijdag 7 maart 2003 17:40 schreef Wodan het volgende:[..]
Misschien heb je hier wat aan.
Overzichten hitlijsten uit verleden
die clip met die skateboarders dat die overal op en over skate, over een tuinhuis dat in de fik staat, en op het einde, springen ze van een brug af... is een rock nummer, en ik kan niet op de naam komen ....
quote:is dat nummer ook dat op het laaste een gast een bierflesje op ze kop probeert te slaan? if so, (zitten ook stukjes van jackass in) dan zit er iig alternative in de naam/titel , verder kan ik je niet helpen, overigens wel leuk nummer
Op vrijdag 7 maart 2003 18:59 schreef Frenkel het volgende:
Nog ff een vraagje,die clip met die skateboarders dat die overal op en over skate, over een tuinhuis dat in de fik staat, en op het einde, springen ze van een brug af... is een rock nummer, en ik kan niet op de naam komen ....
quote:niemand die het weet welk nummer dat is, want ik ben ook wel benieuwd
Op woensdag 5 maart 2003 21:57 schreef Homedisc het volgende:
Hoe heet het nummer van Dj tiesto dat op de achtergrond van de website ID&T - Dj Tiesto in concert draait? erg relax nummer en op de magik cd's 1 t/m 7 ben ik het nummer niet tegengekomen.linkje: http://www.id-t.com/tiestoinconcert/
thnx
Ook ben ik nog opzoek naar me eigen nummer
quote:Er zitten ook geen drums in als het goed is, werd toen gedraaid toen het beetje over persoonlijke dingen ging ofzo.
Op woensdag 5 maart 2003 19:03 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ik ben eig. ook op zoek naar een nummer, al vrij lang maar begint nu toch wel te irriteren dat ik niet weet welke het is.Het gaat om het volgende nummer. Ooit is gehoord bij Cribs op MTV, was een mooi piano stuk, beetje droevig en pakend. Geen vocals er in afaik. Ik heb daarna nog wel is ergens anders gehoord. Iemand die me kan helpen? Tenk joe
Wat is de titel van het liedje wat Xander de Buisonje zong ?
Wie o wie vertelt het mij ?
[Dit bericht is gewijzigd door Gekkehenkie.de.gekste op 08-03-2003 00:02]
quote:weet niet of ik nog op tijd ben, maar het is morning mood van grieg
Op woensdag 5 maart 2003 23:58 schreef MC het volgende:
he allemaal,ik zoek een bepaald nummer, helaas kan ik jullie er weinig informatie over geven alleen dacht ik dat het nummer my symphatie heette, waarschijnlijk is dat niet zo omdat ik onder die titel niks kan vinden op kazaa, het nummer gaat zoiets: "my symphatie is what you need my friend" geloof ik, komt dit nummer iemand bekend voor?
alvast bedankt,
MC
quote:Alternative allstars - Supersonic me
Op vrijdag 7 maart 2003 20:25 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
is dat nummer ook dat op het laaste een gast een bierflesje op ze kop probeert te slaan? if so, (zitten ook stukjes van jackass in) dan zit er iig alternative in de naam/titel , verder kan ik je niet helpen, overigens wel leuk nummer
quote:Ja inderdaad!! uit welk jaar komt dat ook alweer??
Op zaterdag 8 maart 2003 00:16 schreef IsaacD het volgende:[..]
Alternative allstars - Supersonic me
quote:Is van (Paul) Simon and (Art) Garfunkel
Op zaterdag 8 maart 2003 09:57 schreef Buijssen het volgende:
Hoe heet dat liedje van het WNF?
(van die reclame op tv)morning has ....
like the first morning....
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 09:59 schreef Sjaakman het volgende:
Is van (Paul) Simon and (Art) Garfunkel
Volgens mij is 't van Cat Stevens, "Morning has broken"
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 08-03-2003 10:02]
quote:Inderdaad
Op zaterdag 8 maart 2003 10:01 schreef Zander het volgende:[..]
Volgens mij is 't van Cat Stevens, "Morning has broken"
Hoop dat er nog iemand is die het toevallig heeft gezien.
"What can I do [...]"
[...]
"How can it really be the way it seems"
Anyone?
quote:"How can we hang on to a dream" van Tim Hardin.
Op zaterdag 8 maart 2003 13:04 schreef QyRoZ het volgende:
Anyone?
quote:*lijst met favoriete fokkers bijwerkt*
Op zaterdag 8 maart 2003 13:06 schreef Zander het volgende:[..]
"How can we hang on to a dream" van Tim Hardin.
Vanaf nu kan je helemaaaaaaal niet kapot meer.
'She weares va-ha-ha-hasiline (vaselin of gasoline oid) Iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door Z op 08-03-2003 13:52]
quote:Flaming Lips - She don't use jelly
Op zaterdag 8 maart 2003 13:33 schreef Z het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst (wat ik waarschijnlijk helemaal verkeerd verstaan heb). Het is al een paar jaar oud en de stem lijkt een beetje op de Blind Melon meneer.'She weare's va-ha-ha-hasiline (vaselin of gasoline oid) Iemand?
quote:Thnx.
Op zaterdag 8 maart 2003 13:38 schreef Meril het volgende:[..]
Flaming Lips - She don't use jelly
Zeer gave muziek, kon em zelf niet vinden, ook niet op ster.nl
help !! thnx !
Was zo'n heerlijk lang numer met een lang instrumentaal eind, culminerend in dat stuka (?) geluid. Waarschijnlijk jaren 70 of 80.
Klinkt vaag, maar misschien weet iemand wie het is?
quote:Dat is Aron van der Ploeg, alleen hij heeft de muziek nog niet op cd gebracht, het is eigenlijk nog een soort demo.
Op zaterdag 8 maart 2003 14:52 schreef Patrique het volgende:
ok een prangende vraag: WIE weet hoe de achtergrondmuziek uit de davitamon reclame heet waar al die mensen in hetzelfde t-shirt in beeld komen.. dat eindigt met zo'n baby met een veel te groot shirt aan..Zeer gave muziek, kon em zelf niet vinden, ook niet op ster.nl
help !! thnx !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |