Ik ben centrum-links.
quote:Dan moet je op een partij stemmen, toch...?
Op dinsdag 21 januari 2003 23:54 schreef Kwark het volgende:
Graag geen discussies maar gewoon doen wat we ook van onze volksvertegenwoordigers verlangen: antwoord op de vraag.
quote:Geen antwoord op de vraag ben je links, rechts of centraal.
Ik ben centrum-links.
Ik ben links BTW.
quote:tRiZzZ ook
Op dinsdag 21 januari 2003 23:55 schreef dJ-Zcore het volgende:
rechts. soms extreem...
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 23:57 schreef Enchanter het volgende:
rechts (ben de afgelopen jaren alleen maar rechtser geworden)
M.a.w: Ik ga voor het ballans.
Zijn mateloos achterhaalde begrippen sinds alle partijen vrijwel dezelfde populistische standpunten verkondigen.
Ik beschouw mijzelf als genuanceerd en zweef naar de partij die de meest zinvolle praktische oplossingen heeft voor de problemen van deze tijd.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 22-01-2003 00:14]
quote:Hij vroeg het aan jou, niet aan Balkenende
Op woensdag 22 januari 2003 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
Als het gaat... om de definitie van links... En als we die juist willen positioneren tegenover het begrip dat wij hebben van rechts... Dan zullen we ons moeten bedenken dat het heel belangrijk is dat wij deze termen in een juiste context plaatsen. Als ik kijk... naar wat we de afgelopen jaren aan links-rechts tegenstelling hebben gezien... Als ik ook zie hoe deze onderverdeling een aantal belangrijke zaken heeft gepolariseerd. Dan zeg ik nu... Wij moeten dat aanpakken en ferme maatregelen nemen om dit beeld juist voor ogen te krijgen! Dát is het verhaal!
quote:ben ik het mee eens, heb ik ook al een par keer gezegd...maar het zijn wèl begrippen waarvan iedereen weet wat er ongeveer mee wordt bedoelt. En dan heb ik het niet over "linkse boomknuffelaars" of "rechtse fascisten" of dergelijke inhoudsloze one-liners.
Op woensdag 22 januari 2003 00:13 schreef golfer het volgende:
Ik denk al jaren niet meer in termen als links, rechts of centraal.Zijn mateloos achterhaalde begrippen sinds alle partijen vrijwel dezelfde populistische standpunten verkondigen.
Ik beschouw mijzelf als genuanceerd en zweef naar de partij die de meest zinvolle praktische oplossingen heeft voor de problemen van deze tijd.
edit: nuance aangebracht
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 22-01-2003 00:18]
quote:Oh, aan een andere Jan-Pieter dus...
Op woensdag 22 januari 2003 00:16 schreef Vibromass het volgende:Hij vroeg het aan jou, niet aan Balkenende
'k Zou centrum-rechts zijn, volgens de gangbare 'definities' dan.
Maar ik geloof niet zo in die oude links/rechts onderverdeling. CDA is op sommige punten rechts, op sommige punten links.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |