Ik verwacht dat ze met 1 zetel in de 2de kamer komen. Wat denken jullie?
En is de Partij voor de Dieren de juiste partij om het leven voor de dieren in NL beter te maken?
Ik vind het zelf wel een goede partij met goede ideeen, de omstandigheden van de meeste dieren zijn barslecht in NL, maar om er nu op te gaan stemmen zie ik niet zo zitten, het draait niet alleen om de dieren in NL.
En ja, ik weet dat er al een PvdD topic is, maar wil dit even apart
quote:Ik ben alleen in de hoofdlijnen bekend met deze partij maar ik zou het helemaal niet erg vinden als ze in de kamer zouden komen. Ik ben zelf een dierenvriend en als er draagvlak voor de partij en diens idealen is dan hebben ze mijn zegen.
Op dinsdag 21 januari 2003 13:38 schreef GerardVanAs het volgende:
Ik merk de laatste dagen steeds vaker dat er mensen op de Partij voor de Dieren gaan stemmen. Vooral veel vrouwen en ouderen hebben zich voorgenomen om op deze partij te gaan stemmen.Ik verwacht dat ze met 1 zetel in de 2de kamer komen. Wat denken jullie?
En is de Partij voor de Dieren de juiste partij om het leven voor de dieren in NL beter te maken?
Ik vind het zelf wel een goede partij met goede ideeen, de omstandigheden van de meeste dieren zijn barslecht in NL, maar om er nu op te gaan stemmen zie ik niet zo zitten.
quote:Het verschilt nogal met de LPF imho, dus waarom dat bij je avatar staat begrijp ik niet zo goed
Ik vind het zelf wel een goede partij met goede ideeen, de omstandigheden van de meeste dieren zijn barslecht in NL,En ja, ik weet dat er al een PvdD topic is, maar wil dit even apart
quote:Tja, ik dacht inderdaad dat dieren en milieuactivisten het bij het LPFvolk niet zo goed deden.
Op dinsdag 21 januari 2003 13:41 schreef paricos het volgende:[..]
Het verschilt nogal met de LPF imho, dus waarom dat bij je avatar staat begrijp ik niet zo goed
quote:Je kunt het nooit 100% eens zijn met een partij, het dierenbeleid van de LPF ben ik het niet mee eens bijvoorbeeld. Maar dat is geen reden om niet op de LPF te stemmen voor mij
Op dinsdag 21 januari 2003 13:41 schreef paricos het volgende:[..]
Het verschilt nogal met de LPF imho, dus waarom dat bij je avatar staat begrijp ik niet zo goed
quote:Je kan het falliet van de democratie op meerdere manieren bereiken, en partijen als deze in de Kamer helpen is er een van.
Ik merk de laatste dagen steeds vaker dat er mensen op de Partij voor de Dieren gaan stemmen. Vooral veel vrouwen en ouderen hebben zich voorgenomen om op deze partij te gaan stemmen.Ik verwacht dat ze met 1 zetel in de 2de kamer komen. Wat denken jullie?
Ik vind het zelf wel een goede partij met goede ideeen, de omstandigheden van de meeste dieren zijn barslecht in NL, maar om er nu op te gaan stemmen zie ik niet zo zitten, het draait niet alleen om de dieren in NL.
Het is m.i. vrij zinloos om op een partij te stemmen die alles in het teken stelt van dieren.... Er zijn wel belangrijkere dingen te bespreken in de Tweede Kamer, dieren zijn echt bijzaak.
quote:Ik verwacht er helemaal niets van. Enkele issue-partijen doen volgens mij hooguit voor spek-en-bonen mee. Volgens mij kun je zelfs bij het CDA met een beroep op goed rentmeesterschap nog wel concessies ter bevordering van diervriendelijkheid losweken.
Maar waar baseer je op dat ze een zetel zullen halen? Ik denk het niet hoor...
quote:Dieren zijn voor veel mensen gelijkwaardig aan mensen en zijn dus net als mensen geen bijzaak. Nou ja,
Op dinsdag 21 januari 2003 13:42 schreef mabit het volgende:
PvdD haalt bij lange na niet de kiesdrempel uit onderzoek van die sbs6 bobo....Het is m.i. vrij zinloos om op een partij te stemmen die alles in het teken stelt van dieren.... Er zijn wel belangrijkere dingen te bespreken in de Tweede Kamer, dieren zijn echt bijzaak.
quote:Ik hoor heel veel mensen in mijn omgeving die zeggen PvdD te stemmen en op TV hoor ik ook steeds meer mensen dat zeggen.
Op dinsdag 21 januari 2003 13:45 schreef ranja het volgende:
Die lijsttrekker mag best wat vaker op tv komenMaar waar baseer je op dat ze een zetel zullen halen? Ik denk het niet hoor...
Wel opvallend en ik denk dat ze wel een zetel zullen halen, want veel ouderen zullen erop stemmen die weer niet meedoen aan peilingen.
Bovendien is het ironisch als juist nu deze partij in de kamer zou komen, gezien de moord in mei.
quote:Die mag je uitleggen... als er zoveel mensen op deze partij stemmen dat ze met een zetel in de kamer komen is dat het failliet van de democratie? Ik dacht juist dat het heel democratisch is om de partijen met genoeg stemmen in de kamer te hebben...
Op dinsdag 21 januari 2003 13:42 schreef nikk het volgende:[..]
Je kan het falliet van de democratie op meerdere manieren bereiken, en partijen als deze in de Kamer helpen is er een van.
quote:Ik verwacht minimaal 1 zetel
quote:Waarom twijfel je er aan? De PvdD kan met een paar zetels vrij weinig inbrengen, maar kan wel duidelijk maken dat de linkse partijen en ook de rechtse partijen moeten opkomen voor de dieren en dat ook de natuur beschermd moet worden. En dat zulke onderwerpen niet weggeschoven moeten worden, dat is het belangrijkste voor de partij.
quote:PvdD is gericht op de Dieren en natuurlijk zijn ze ook zeer voor natuur&milieu.
quote:Juist. Al is het maar met 1 zetel, dan kan Marianne Thieme wel mooi haar stem laten horen in de kamer. Mijn stem hebben ze hoor!
Op dinsdag 21 januari 2003 13:47 schreef SCH het volgende:
Als er een kleine partij de kamer in komt, dan mag het voor mij deze partij wel zijn. Het is een one-issue partij maar dan wel een issue waar het allemaal omdraait, natuur en milieu.
quote:
Bovendien is het ironisch als juist nu deze partij in de kamer zou komen, gezien de moord in mei.
quote:Waarom ironisch? VvdG was een veganist, zowat, dat was gewoon een eenmansactie. Die dierenactivisten zijn meestal zeer 'geen geweld gebruiken' , dus die V. was een uitzondering en had waarschijnlijk psychische problemen.
quote:Precies ook mijn probleem! Om die reden zou ik eigelijk op de SP willen stemmen maar daarvan vind ik alle andere standpunten maar niks en je moet nou eenmaal een afweging maken.
Op dinsdag 21 januari 2003 13:42 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Je kunt het nooit 100% eens zijn met een partij, het dierenbeleid van de LPF ben ik het niet mee eens bijvoorbeeld. Maar dat is geen reden om niet op de LPF te stemmen voor mij
quote:Jep, en ze houd ook nog eens van posten op forums! Dus misschien komt ze straks ook nog op Fok.nl
Op dinsdag 21 januari 2003 13:48 schreef Mrln het volgende:
[afbeelding]
leuke aanwinst voor de NL politiek
quote:ik denk dat een zoot gast van die diere partij ook vaginiste zijn hoor en in een ander tpoic las ik dat hun ook aan kracht sport doen hoe dan ook je ben beter op iemand stemme die en voor diere en voor mense is zo als bevoorbeelt
Op dinsdag 21 januari 2003 13:51 schreef TechXP het volgende:[..]
Waarom ironisch? VvdG was een veganist, zowat, dat was gewoon een eenmansactie. Die dierenactivisten zijn meestal zeer 'geen geweld gebruiken' , dus die V. was een uitzondering en had waarschijnlijk psychische problemen.
Jammer dat sommige dit gedoe weer oprakelen!
quote:Ze heeft het heel druk! De andere partijen hebben veel meer mensen om campagne te voeren, en zij moet het met een aantal vrijwilligers op straat campagne voeren, dus het is minder erg, dan als de PvdA en dergelijke niet meewerken!
Op dinsdag 21 januari 2003 13:52 schreef HansvanOchten het volgende:
Mensen die niet meewerken aan de fok lijsttrekkers enqeute verdienen mijn stem niet.
quote:De vrouwelijke kant van mijn familie geeft ook hun stem aan deze madame, dus dan hoef ik dat niet meer te doen
Op dinsdag 21 januari 2003 13:49 schreef TearSong het volgende:[..]
Juist. Al is het maar met 1 zetel, dan kan Marianne Thieme wel mooi haar stem laten horen in de kamer. Mijn stem hebben ze hoor!
Hoop ook wel dat ze 1 of 2 zetels haalt, kan nooit fout zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |