abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:38:35 #1
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8025740
Ik merk de laatste dagen steeds vaker dat er mensen op de Partij voor de Dieren gaan stemmen. Vooral veel vrouwen en ouderen hebben zich voorgenomen om op deze partij te gaan stemmen.

Ik verwacht dat ze met 1 zetel in de 2de kamer komen. Wat denken jullie?

En is de Partij voor de Dieren de juiste partij om het leven voor de dieren in NL beter te maken?

Ik vind het zelf wel een goede partij met goede ideeen, de omstandigheden van de meeste dieren zijn barslecht in NL, maar om er nu op te gaan stemmen zie ik niet zo zitten, het draait niet alleen om de dieren in NL.

En ja, ik weet dat er al een PvdD topic is, maar wil dit even apart

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:40:27 #2
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_8025770
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:38 schreef GerardVanAs het volgende:
Ik merk de laatste dagen steeds vaker dat er mensen op de Partij voor de Dieren gaan stemmen. Vooral veel vrouwen en ouderen hebben zich voorgenomen om op deze partij te gaan stemmen.

En is de Partij voor de Dieren de juiste partij om het leven voor de dieren in NL beter te maken?

Ik vind het zelf wel een goede partij met goede ideeen, de omstandigheden van de meeste dieren zijn barslecht in NL, maar om er nu op te gaan stemmen zie ik niet zo zitten.

Ik ben alleen in de hoofdlijnen bekend met deze partij maar ik zou het helemaal niet erg vinden als ze in de kamer zouden komen. Ik ben zelf een dierenvriend en als er draagvlak voor de partij en diens idealen is dan hebben ze mijn zegen.
Say your prayers
pi_8025785
quote:

Ik vind het zelf wel een goede partij met goede ideeen, de omstandigheden van de meeste dieren zijn barslecht in NL,

Het verschilt nogal met de LPF imho, dus waarom dat bij je avatar staat begrijp ik niet zo goed
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 januari 2003 @ 13:42:13 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_8025802
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:41 schreef paricos het volgende:

[..]

Het verschilt nogal met de LPF imho, dus waarom dat bij je avatar staat begrijp ik niet zo goed

Tja, ik dacht inderdaad dat dieren en milieuactivisten het bij het LPFvolk niet zo goed deden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:42:21 #5
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8025805
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:41 schreef paricos het volgende:

[..]

Je kunt het nooit 100% eens zijn met een partij, het dierenbeleid van de LPF ben ik het niet mee eens bijvoorbeeld. Maar dat is geen reden om niet op de LPF te stemmen voor mij
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8025818
quote:

Ik vind het zelf wel een goede partij met goede ideeen, de omstandigheden van de meeste dieren zijn barslecht in NL, maar om er nu op te gaan stemmen zie ik niet zo zitten, het draait niet alleen om de dieren in NL.

Je kan het falliet van de democratie op meerdere manieren bereiken, en partijen als deze in de Kamer helpen is er een van.
pi_8025819
PvdD haalt bij lange na niet de kiesdrempel uit onderzoek van die sbs6 bobo....

Het is m.i. vrij zinloos om op een partij te stemmen die alles in het teken stelt van dieren.... Er zijn wel belangrijkere dingen te bespreken in de Tweede Kamer, dieren zijn echt bijzaak.

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8025837
quote:

Ik verwacht er helemaal niets van. Enkele issue-partijen doen volgens mij hooguit voor spek-en-bonen mee. Volgens mij kun je zelfs bij het CDA met een beroep op goed rentmeesterschap nog wel concessies ter bevordering van diervriendelijkheid losweken.
salva cum reverentia
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:45:21 #9
13973 ranja
image means nothing
pi_8025875
Die lijsttrekker mag best wat vaker op tv komen

Maar waar baseer je op dat ze een zetel zullen halen? Ik denk het niet hoor...

pi_8025893
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:42 schreef mabit het volgende:
PvdD haalt bij lange na niet de kiesdrempel uit onderzoek van die sbs6 bobo....

Het is m.i. vrij zinloos om op een partij te stemmen die alles in het teken stelt van dieren.... Er zijn wel belangrijkere dingen te bespreken in de Tweede Kamer, dieren zijn echt bijzaak.

Dieren zijn voor veel mensen gelijkwaardig aan mensen en zijn dus net als mensen geen bijzaak. Nou ja,
de enige manier waarop je dit met mij oneens kunt zijn is als je op de VVD stemt. Dan begrijp ik het hoor!
Mja
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:46:56 #11
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8025899
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:45 schreef ranja het volgende:
Die lijsttrekker mag best wat vaker op tv komen

Maar waar baseer je op dat ze een zetel zullen halen? Ik denk het niet hoor...

Ik hoor heel veel mensen in mijn omgeving die zeggen PvdD te stemmen en op TV hoor ik ook steeds meer mensen dat zeggen.

Wel opvallend en ik denk dat ze wel een zetel zullen halen, want veel ouderen zullen erop stemmen die weer niet meedoen aan peilingen.

pi_8025902
Als er een kleine partij de kamer in komt, dan mag het voor mij deze partij wel zijn. Het is een one-issue partij maar dan wel een issue waar het allemaal omdraait, natuur en milieu.

Bovendien is het ironisch als juist nu deze partij in de kamer zou komen, gezien de moord in mei.

dinsdag 21 januari 2003 @ 13:47:21 #13
13973 ranja
image means nothing
pi_8025910
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:42 schreef nikk het volgende:

[..]

Je kan het falliet van de democratie op meerdere manieren bereiken, en partijen als deze in de Kamer helpen is er een van.

Die mag je uitleggen... als er zoveel mensen op deze partij stemmen dat ze met een zetel in de kamer komen is dat het failliet van de democratie? Ik dacht juist dat het heel democratisch is om de partijen met genoeg stemmen in de kamer te hebben...
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:47:34 #14
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_8025913
quote:

Ik verwacht minimaal 1 zetel
quote:
Waarom twijfel je er aan? De PvdD kan met een paar zetels vrij weinig inbrengen, maar kan wel duidelijk maken dat de linkse partijen en ook de rechtse partijen moeten opkomen voor de dieren en dat ook de natuur beschermd moet worden. En dat zulke onderwerpen niet weggeschoven moeten worden, dat is het belangrijkste voor de partij.
Ik zat eerst te twijfelen of PvdD mijn stem zou krijgen, maar nadat ik hun partijprogramma had doorgelopen, besefte ik dat het allemaal punten zijn waar ik 100% achter sta.
quote:
PvdD is gericht op de Dieren en natuurlijk zijn ze ook zeer voor natuur&milieu.
En als je deze punten hebt kom je uiteindelijk bij alle punten uit, namelijk economie, zorg, onderwijs. In die punten staat ook allemaal dingen die over natuur&milieu gaan en over dieren. Dus PvdD is dus niet helemaal een one-issue partij.
Ook zullen ze met andere punten zich weinig bemoeien en zullen ze wel gewoon links stemmen bij andere onderwerpen.
pi_8025929

leuke aanwinst voor de NL politiek
pi_8025949
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:47 schreef SCH het volgende:
Als er een kleine partij de kamer in komt, dan mag het voor mij deze partij wel zijn. Het is een one-issue partij maar dan wel een issue waar het allemaal omdraait, natuur en milieu.
Juist. Al is het maar met 1 zetel, dan kan Marianne Thieme wel mooi haar stem laten horen in de kamer. Mijn stem hebben ze hoor!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:49:36 #17
13973 ranja
image means nothing
pi_8025956
quote:
Bovendien is het ironisch als juist nu deze partij in de kamer zou komen, gezien de moord in mei.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:51:19 #18
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_8025979
quote:
Waarom ironisch? VvdG was een veganist, zowat, dat was gewoon een eenmansactie. Die dierenactivisten zijn meestal zeer 'geen geweld gebruiken' , dus die V. was een uitzondering en had waarschijnlijk psychische problemen.
Jammer dat sommige dit gedoe weer oprakelen!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:52:13 #19
19775 Slam
The True AoD
pi_8025996
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:42 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Je kunt het nooit 100% eens zijn met een partij, het dierenbeleid van de LPF ben ik het niet mee eens bijvoorbeeld. Maar dat is geen reden om niet op de LPF te stemmen voor mij

Precies ook mijn probleem! Om die reden zou ik eigelijk op de SP willen stemmen maar daarvan vind ik alle andere standpunten maar niks en je moet nou eenmaal een afweging maken.
Lijkt me goed als de PvdD 1 of 2 zetels haalt.
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:52:27 #20
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_8026001
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:48 schreef Mrln het volgende:
[afbeelding]
leuke aanwinst voor de NL politiek
Jep, en ze houd ook nog eens van posten op forums! Dus misschien komt ze straks ook nog op Fok.nl
pi_8026008
Mensen die niet meewerken aan de fok lijsttrekkers enqeute verdienen mijn stem niet.
Built for Speed
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:54:21 #22
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8026040
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:51 schreef TechXP het volgende:

[..]

Waarom ironisch? VvdG was een veganist, zowat, dat was gewoon een eenmansactie. Die dierenactivisten zijn meestal zeer 'geen geweld gebruiken' , dus die V. was een uitzondering en had waarschijnlijk psychische problemen.
Jammer dat sommige dit gedoe weer oprakelen!

ik denk dat een zoot gast van die diere partij ook vaginiste zijn hoor en in een ander tpoic las ik dat hun ook aan kracht sport doen hoe dan ook je ben beter op iemand stemme die en voor diere en voor mense is zo als bevoorbeelt piet de ruiter van de sp
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:54:26 #23
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_8026041
Wat een onzin, die partij voor de dieren. Laat de dieren daar dan ook maar op stemmen
Ik stem op een van de velen partijen voor de mensen, omdat mensen gewoon honderd keer belangrijker zijn dan dieren. Er zijn op dit moment wel grotere problemen in Nederland dan een paar koeien die ietsje te dicht op elkaar staan
lege ton
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:54:55 #24
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_8026050
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:52 schreef HansvanOchten het volgende:
Mensen die niet meewerken aan de fok lijsttrekkers enqeute verdienen mijn stem niet.
Ze heeft het heel druk! De andere partijen hebben veel meer mensen om campagne te voeren, en zij moet het met een aantal vrijwilligers op straat campagne voeren, dus het is minder erg, dan als de PvdA en dergelijke niet meewerken!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:55:22 #25
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8026063
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:49 schreef TearSong het volgende:

[..]

Juist. Al is het maar met 1 zetel, dan kan Marianne Thieme wel mooi haar stem laten horen in de kamer. Mijn stem hebben ze hoor!

De vrouwelijke kant van mijn familie geeft ook hun stem aan deze madame, dus dan hoef ik dat niet meer te doen

Hoop ook wel dat ze 1 of 2 zetels haalt, kan nooit fout zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')