Hier zijn ze dan (niet schrikken als je erin gelooft)
- Terroristische aanslagen op Amerika, Engeland, Duitsland, Frankrijk en...Nederland!
- Osama Bin Laden zit in Saoudi Arabië
- Aanslag op Osama Bin Laden (hij leeft dus nog) uit onverwachte hoek
- Veel kritiek op Bush in eigen land voor invasie Irak (hij krijgt rake klappen)
- !!!Grote vuurbol die vele mensenlevens zal kosten!!! (atoombom?)
- Duistere praktijken komen aan het licht in Irak
- Verscheidene Europese gekroonde hoofden zullen sterven in 2003 waaronder Koning Albert van België aan een hartkwaal
- Aanslag op Belgische politicus
- Problemen bij de belgische verkiezingen waar zelfs de koning zal moeten tussenkomen
- Paus sterft door vergiftiging en wordt opgevolgd door italiaan
- Economisch rampjaar behalve voor Havensector
- Grote doorbraak op medisch gebied die verscheidene levensbedreigende ziekten zal kunnen stoppen (kanker?)
- Proces Dutroux loopt vast (typisch belgisch, ik geef het toe)
- Talloze rellen
Dit was het dan, toch nog een gelukkig nieuwjaar
Heb je een bron (tidjschrift ?) waar we kunnen lezen wat de voorspellingen voor afgelopen jaar waren en of die inderdaad allemaal zo nauwkeurig zijn.
Als dat zo is begin ik de voorspellingen voor dit jaar iets serieuzer te nemen.
Nu is er in de voorspelling sprake van "een grote vuurbol". Straks ontploft er in Rusland ergens een kerncentrale, en dan zegt men weer: "De ontploffing van de stjernuvicamich-centrale was voorspeld!".
Kortom: Veel voorspellingen zijn te vaag en net als bij horoscopen, zullen er altijd wel een deel "uitkomen". Het is een kwestie van geluk in hoeverre een voorspeller "gelijk" krijgt.
quote:Idd, die wil ik ook wel eens zien...
Op donderdag 2 januari 2003 13:55 schreef Semjase het volgende:
Ik ben meer geinteresseerd in de voorspellingen van vorig jaar eerlijk gezegdHeb je een bron (tidjschrift ?) waar we kunnen lezen wat de voorspellingen voor afgelopen jaar waren en of die inderdaad allemaal zo nauwkeurig zijn.
Als dat zo is begin ik de voorspellingen voor dit jaar iets serieuzer te nemen.
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |