--->EDIT<---
Ben er zelf al achter gekomen: Tomcraft - Loneliness (zwaar goeie plaat)
[Dit bericht is gewijzigd door boeltje.nl op 30-12-2002 17:11]
quote:Dit topic is niet bedoeld om te vragen om plaatsen om dingen te downloaden.
Op maandag 30 december 2002 18:59 schreef Lorn het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer "Do I Look Like A Slut" van Avenue D. Iemand die me kan vertellen waar ik dit kan vinden? Tot nu toe nog niet veel succes gehad.
Een trance-feestnummer (commercieel) wat qua eenvoudigheid lijkt op DJ Friso met Mouldy ol'dough. Volgens mij is het een nieuw nummer, nog nooit gehoord namelijk. Het refrein kun je zo lekker mee zingen, niet de tekst, maar de melodie.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
quote:Niet op Fok!.
Op maandag 30 december 2002 20:30 schreef Lorn het volgende:
Mij best, waar moet ik het dan vragen?
Ik kon de uitvoerende niet vinden en de exacte titel weet ik ook niet...
Het is volgens mij iets aziatisch en het is een beetje lounch achtige muziek...
iemand??
quote:melodie van het liedje dat ik geef is precies hetzelfde ongeveer.. mischien bedoel je deze:
Op maandag 30 december 2002 19:29 schreef Hanneman het volgende:
Gisteren een nummer in een discotheek gehoord wat ik nog niet kende.Een trance-feestnummer (commercieel) wat qua eenvoudigheid lijkt op DJ Friso met Mouldy ol'dough. Volgens mij is het een nieuw nummer, nog nooit gehoord namelijk. Het refrein kun je zo lekker mee zingen, niet de tekst, maar de melodie.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
ik zoek nog ff verder voor je
kan hem ook zijn.. maar denk het haast niet.. ik zoek nog ff verder
quote:Dit nummer is 'm helaas niet. Volgens mij komt in 'mijn' nummer geen tekst voor. Maar in ieder geval bedankt voor het zoeken!
Op maandag 30 december 2002 22:58 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
melodie van het liedje dat ik geef is precies hetzelfde ongeveer.. mischien bedoel je deze:
starkoo - ver wegik zoek nog ff verder voor je
quote:Helaas is dit 'm ook niet. Kleine blonde mariandel ken ik al een hele tijd.
Op maandag 30 december 2002 23:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
roro - kleine blonde mariandelkan hem ook zijn.. maar denk het haast niet.. ik zoek nog ff verder
Het nummer wat ik zoek hoorde ik zondagavond voor het eerst.
quote:ik zoek ff verder
Op dinsdag 31 december 2002 09:56 schreef Hanneman het volgende:[..]
Helaas is dit 'm ook niet. Kleine blonde mariandel ken ik al een hele tijd.
Het nummer wat ik zoek hoorde ik zondagavond voor het eerst.
edit: ik zelf zit hem eigenlijk nu ook te zoeken ben benieuwd welke je bedoelt namelijk want zelf heb ik ook een zelfde soort melodie in mijn koppie
'in the land of the common people'
Tnx
Gezongen door een dame. ze zong dit als refrein :
The Birds, The plane nanaananana en dat een paar keer achterelkaar. Klonk heel happy
quote:Ik gok zo dat het 'love of the common people' van Paul Young is (of een of andere moderne trance-verkrachting daarvan, natuurlijk)
Op dinsdag 31 december 2002 16:08 schreef doekels het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende text (in de richting van):'in the land of the common people'
Tnx
quote:* doekels doet niet aan commerciėle trance-verkrachtingen
Op dinsdag 31 december 2002 16:21 schreef Zander het volgende:[..]
Ik gok zo dat het 'love of the common people' van Paul Young is (of een of andere moderne trance-verkrachting daarvan, natuurlijk)
Tnx mate!
quote:Kioki - Do and Don't for love misschien?
Op maandag 30 december 2002 22:54 schreef Sh4keM het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de titel iets weg moet hebben van 'what you do and what you don't for love'Ik kon de uitvoerende niet vinden en de exacte titel weet ik ook niet...
Het is volgens mij iets aziatisch en het is een beetje lounch achtige muziek...
iemand??
quote:Niemand? Beetje Pinokkio song achtig
Op dinsdag 31 december 2002 16:19 schreef Razor21 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de tijd rond 96 Happy Hardcore achtig was het volgens mij.Gezongen door een dame. ze zong dit als refrein :
The Birds, The plane nanaananana en dat een paar keer achterelkaar. Klonk heel happy
quote:VOlgensmij kwam het woord The spring er ook invoor
Op dinsdag 31 december 2002 16:48 schreef Razor21 het volgende:[..]
Niemand? Beetje Pinokkio song achtig
quote:Yezzz heb hem gevonden zat ff op een happy hardcore forum te kijken.
Op dinsdag 31 december 2002 17:08 schreef Razor21 het volgende:[..]
VOlgensmij kwam het woord The spring er ook invoor
RMB - Spring
quote:myyyy heroo!
Op dinsdag 31 december 2002 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Kioki - Do and Don't for love misschien?
nu nog vinden op kazaa
quote:Het is een 'traditional', er zijn al (geschreven) versies van HOTRS bekend van het begin van de vorige eeuw, het is dus ook niet echt mogelijk om 'de' eerste versie aan te wijzen. In ieder geval waren er ook al artiesten die het voor the Animals op de plaat hebben gezet.
Op woensdag 1 januari 2003 16:09 schreef Herfst het volgende:
Ik had gisteren een discussie met iemand, die niet wou geloven dat "House of the Rising Sun" van the Animals een cover is. Maar ik kan er niet opkomen van wie het origineel dan is, weet iemand dit?
quote:Overigens is die van Paul Young natuurlijk ook niet het orgineel, die is waarschijnlijk van Nicky Thomas
Op dinsdag 31 december 2002 16:21 schreef Zander het volgende:[..]
Ik gok zo dat het 'love of the common people' van Paul Young is (of een of andere moderne trance-verkrachting daarvan, natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |