[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 07-05-2003 21:30]
Maar wat, o wat moet ik mijn lief geven, en wat moet ik aanstaande vrijdag (dan doen we vieren) geven?
Ring heeft ze al gehad...cd's en troep eindeloos...
Bos rozen met kaartje vind ik goed idee...maar d'r moet nog wat bij...kheb egt wanhopeloos
quote:gefeli
Op maandag 9 juni 2003 23:02 schreef -RuTgeR- het volgende:
Oooooo, ik heb vandaag 1 jaar lang verkeringMaar wat, o wat moet ik mijn lief geven, en wat moet ik aanstaande vrijdag (dan doen we vieren) geven?
Ring heeft ze al gehad...cd's en troep eindeloos...
Bos rozen met kaartje vind ik goed idee...maar d'r moet nog wat bij...kheb egt wanhopeloos
quote:hmm... als t dan maar niet zo iets word met zo'n pijl
Op maandag 9 juni 2003 23:21 schreef -RuTgeR- het volgende:
Is een t-shirt (2 dan) laten bedrukken met iets een goed idee?
My Girlfriend --> <-- My Boyfriend
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:57 schreef swenshady het volgende:
Lezen suchaser over een maand 2 jaar verkering ben je dom ofzo
quote:Heb je al zo'n lekkere grote zwarte kunstpik?
Op maandag 11 augustus 2003 19:31 schreef Marliesjuh het volgende:
ik ben bijna jarig, maar ik weet geen kado!! stom he.. het kan toch niet zo zijn dat ik alles al heb??
Waar ik meestal wel leuke reacties over krijg zijn mijn pakketcadeautjes bijv:
-Een fles port, plus kristallen glas plus verschillende goede kazen en wat stokbrood.
-Een fles wijn, een half witbrood, een potje cranberrysaus en 2 kleine camemberts (voor iemand die verschrikkelijk veel hield van geroosterde camembert met cranberrysaus en diep bedroefd was toen dat van het menu in de kroeg verdween. Probeer in juni maar eens aan de cranberrysaus te komen.)
-Grote stevige neutraal gekleurde koffiemok en een selectie speciale koffiesoorten.
-Winteravond op de bank overlevingspakket met fleecedeken, boek, beker, cacaopoeder, slagroom en melk
In principe kan je zo voor vrij weinig geld een redelijk uniek kado samenstellen toegespitst op de ontvanger, wel zorgen dat er altijd wel wat van overblijft, een bord, mok of vaas ofzo.
Marliesjuh, vraag bordspelletjes als Kolonisten van Catan of Carcassone ofzo, tegenwoordig weer veel goede keus en altijd handig voor een verdwaalde winteravond. Prijzen lopen ook redelijk sterk uiteen dus op zich haalbaar voor de meeste budgetten.
Carcassone is een van de populairste spelletjes op dit moment.
In die tijd heb ik al een heleboel gegeven en het wordt dus steeds moeilijker om een beetje orgineel cadeau te vinden.
Het moet wel iets zijn wat toch enige 'romantiek' uitstraalt.
Heb je nog een idee voor mij, dan hoor ik dat graag!
maar wil m nog meer leuke dingen geven buiten die vriendsschapsringen,
iemand n idee?
groetjes Little_angel
Sorry hoor, maar met een beetje nadenken moet je daar echt zelf wel uit kunnen komen, jij bent tenslotte degene die die persoon kent,wij niet.
quote:ik heb er zelf al wat bed8 maar d8 dat misschien nog iemand een id had, vind het namelijk erg moeilijk
Op dinsdag 23 september 2003 11:08 schreef GM het volgende:
Waarom zou een ander de gravering/verrassing/whatever moeten bedenken voor jou liefje?Sorry hoor, maar met een beetje nadenken moet je daar echt zelf wel uit kunnen komen, jij bent tenslotte degene die die persoon kent,wij niet.
Wat ga je laten ingraveren? Of weet je dat nog niet. Misschien gewoon de datum dat jullie verkering kregen? Of juist de plek waar dat gebeurde.
Verder cadeautjes? Uhm... vliegen!! Op Rotterdam Airport is een vliegclub (Vliegclub Rotterdam) waar je proeflessen en proefvluchten kunt maken. Kost wel wat maar is ontzettend leuk kan ik je uit ervaring vertellen. Je vriend moet dat natuurlijk wel echt leuk vinden. ![]()
Of misschien een motorrijles (moet ie wel oud genoeg zijn en zijn rijbewijs nog niet hebben
).
Ballonvaart, paragliden of andere spannende dingen.
maar ja weet t gewoon niet,
x Little Angel
mijn vriend zit nu ook op fok
[Dit bericht is gewijzigd door Little_angel_nr1 op 24-09-2003 17:20]
Btw, hij wordt 23
Little Angel: wat voor lieve tekst had je in je hoofd dan? Kun je dat niet afkorten? En hoeveel letter heb je eigenlijk tot je beschikking? Misschien moet je ook gewoon niet te veel willen, de datum zegt voor jullie eigenlijk al genoeg en misschien moet je de tekst die je er eigenlijk in wil hebben wel op een kaartje schrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |