http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00004YA6T/imdb-adbox/107-5563233-1194958
meer info over de film:
I'll send you to oblivion Prime!!!
Me so happy, me so happy!!!
Danger will robinson! danger! danger!
TETSUOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
KANEDAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
"Zia!"
"Esteban!"
"Ziaaaaa!"
"Estebaaaaaan!"
Autobots, transform and roll out!
De soundtrach van de Transformer-film is echt een aanrader! Ik moest bijna janken toen ik numer 3 hoorde spelen (Death of Optimus Prime)
Gelukkig waren de speelgoedfabrikanten zo verstandig om 'm nog zo'n 3x te reanimeren in de TV-serie...
ps.
Ik heb vroeger echt lopen janken toen hij doodging hoor niet normaal meer
quote:Optimus Prime ging dood in The Movie
Op 22 november 2000 12:32 schreef DarthMaarten007 het volgende:
3 keer!? Ik kan me maar 2 keer herrinneren. In de Aflevering Dark Awakenings of zo op dat Autobot mausoleum waar hij door de quintessons tot leven werd gebracht als valstrik voor de autobots, en in de afleveringen The Return of Optimus Prime waas hij ook tot leven werd gebracht omdat iedereen met het haat virus of zo was geinfecteerd, en ze alleemaal rood werden.ps.
Ik heb vroeger echt lopen janken toen hij doodging hoor niet normaal meer
Ik heb de oude serie altijd leuker gevonden dan de nieuwe (die in de ruimte). In de ruimte hadden ze niet zo'n scala aan verschillende Transformers, op aarde hadden ze het geregeld aan de stok met die subgroepen die tot grote robots konden samensmelten. En die 'origin' stories van die groepen waren ook erg leuk (Stunticons, Combaticons, Aerialbots, Dinobots etc.)
Ik heb de movie nog op video, van die eenmalige Veronica uitzending. En de GI Joe film heb ik ook op die band.
quote:Aah, met C.O.B.R.A. en (later) The Tigerforce
Op 22 november 2000 13:30 schreef Herald het volgende:
En de GI Joe film heb ik ook op die band.
Transformers vond ik alleen op tv leuk, het speelgoed ging altijd stuk omdat ik nooit wist hoe ze moesten transformeren
quote:Dankje, net wat je zegt alweer een heel poosje geleden. Laat wel eens een steekje vallen.
Op 22 november 2000 12:40 schreef Zanderrr het volgende:
[jeugdsentiment mode aan]
Volgens mij was Transformers niet bij DJ Cat, maar bij Fun Factory op zaterdagochtend, ook op Sky Channel. Maar het is alweer zo lang geleden...
[/uit]
quote:dan ga je je ineens oud voelen eh
Op 22 november 2000 21:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ach ja, de allereerste serie... Wat een nostalgie
het is alweer zo lang geleden dat ik dat heb gezien en die nieuwe programma's (beast wars en die anime-style ) vind ik dus niet veel aan.
mijn kippevelmoment was dat optimus prime zijn borstkas open deed en de matrix eruit haalde, dit onder een liedje die ik toen schittterend vond.
ik weet het niet zeker, maar volgens mij was dit toen optimus de matrix overhandigde aan rodimus prime
zucht, things ain't what they used to be
quote:nee alleen een DVD box met seizoen 1 (r2), van seizoen 2 is er vooralsnog geen te krijgen in r2, wel in r1
Op donderdag 15 mei 2003 09:02 schreef HeyFreak het volgende:
er is zeker geen dvd box met alle afleveringen hè
...
quote:ik heb ze net ook gezien, die regio's maken mij niet uit. ze zijn alleen mijn nog wat te duur, ¤ 50....
Op donderdag 15 mei 2003 09:22 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nee alleen een DVD box met seizoen 1 (r2), van seizoen 2 is er vooralsnog geen te krijgen in r2, wel in r1
naja, misschien later een keertje
quote:deze kun je nou ook voor 5,- kopen bij o.a. Intertoys
Op donderdag 15 mei 2003 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
Nu slechts £4.49 Delivered bij Play
Wel stereo geluid en zonder extra's
quote:zo, die hoes is wel stoer vind ik.
Op zaterdag 27 september 2003 20:00 schreef MikeyMo het volgende:
deze is nou te pre-orderen bij Play. Over 1,5 maand komt ie uitTransformers - Season 2 - Vol. 1 (Animated)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |