Teven gooit het bijltje erbij neer, nu op Radio 1.
Hoe nu verder, LN lijkt me geen lang leven meer beschoren.
quote:Eerst maar afwachten wie de leden nu als lijsttrekker kiezen.
Op zondag 8 december 2002 16:12 schreef popolon het volgende:Hoe nu verder, LN lijkt me geen lang leven meer beschoren
Maar goed, met of zonder Ratelband stond LN op 0 in de peilingen.
en als ie dan zo een clown zou zijn, waarom gaan bijna alle topmanagers van grote bedrijven naar zijn sessies
quote:Het gaat om meer dan alleen leuk kunnen lullen. Je moet natuurlijk inhoudelijk weten waar je het over hebt.
Op zondag 8 december 2002 16:42 schreef planethugo het volgende:
je kan zeggen van die Ratelband wat je wil, maar lullen kan ie zekeren als ie dan zo een clown zou zijn, waarom gaan bijna alle topmanagers van grote bedrijven naar zijn sessies
Het bestuur van Leefbaar Nederland heeft een motie van wantrouwen overleefd. De twee Kamerleden van LN, Fred Teeven en Dick Jense, hadden de motie ingediend omdat het partijbestuur Emile Ratelband als lijsttrekker had voorgedragen, zonder eerst daarover te overleggen met de leden. Teeven heeft direct na de stemming zijn vertrek uit de politiek aangekondigd.
De motie behaalde op vier stemmen na niet de benodigde tweederde meerderheid. Fractieleider Teeven wil niet samenwerken met de goeroe van het positief denken. Hij was aanvankelijk gekozen als lijsttrekker. Teeven en Jense weigeren met Ratelband, die ze beschouwen als een 'kermisattractie', op één kandidatenlijst te staan. Maar of Ratelband nu lijsttrekker wordt of niet, is nog niet duidelijk. Het is zeer de vraag of onder de leden voldoende steun bestaat voor Ratelband.
De vergadering liep aan het begin vertraging op doordat er onenigheid was over de procedures. Er waren 88 volmachten voor de stemming ingediend, maar hiervan werd de rechtsgeldigheid betwist. Twee notarissen, één voor Teeven en Jense, en één voor het bestuur, moesten uitsluitsel geven. Van de volmachten bleken er 66 geldig. Daarna ontstond weer onenigheid omdat een deel van de leden de beslissing van de notarissen in twijfel trok
Hmm, chaotische vergadering, nog veel onduidelijkheid, ik hou R1 nog ff aan.
quote:Ja, kijk maar hoe serieus Ratelband genomen wordt. Niet. En terecht.
Op zondag 8 december 2002 16:47 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Alsof het tegenwoordig nog om de inhoud gaat.
Net op het journaal, de 1e stemmingsronde voor Ratelband als lijsttrekker is ongeldig verklaard.
Er is gefraudeerd ...........
quote:Ja
Op zondag 8 december 2002 18:45 schreef ilona-scuderia het volgende:Best spannend, lijkt me echt grappig als die clown lijsttrekker wordt
Is er al iets bekend ?
Naam: H.M.G.J. (Haitske) van de Linde
Geboorteplaats: Utrecht
Geboortedatum: 7 mei 1980
En ze heeft maarliefst 5(!) maanden geschiedenis gestudeerd...
Ratelband kwam slechts 2 stemmen te kort...
quote:Ha ha. heb je die vader van die meid nog gehoord op TV tijdens het congres?
Op zondag 8 december 2002 19:28 schreef clowntje het volgende:
Nou joepie, dit is dus de nieuwe lijsttrekster:
Naam: H.M.G.J. (Haitske) van de Linde
Die wilde iemand van het bestuur een draai om zijn oren verkopen omdat hij Haitske een te dikke jonge ''nog wat'' had genoemd.
quote:22 jaar
Op zondag 8 december 2002 19:37 schreef rubbereend het volgende:maar nu deze muts t wordt
k denk dat LN niet meer in de kamer komt,
Opleiding:
1992-2000 RSG Magister Alvinus te Sneek
Atheneum diploma behaalt met het volgende vakkenpakket:
- Nederlands
- Engels
- Duits
- Frans
- Geschiedenis
- Biologie
- Scheikunde
2000-2001
Rijksuniversiteit Groningen
Ik heb 5 maanden geschiedenis gestudeerd.
Whahahahhahahaahhahaha
22 jaar, Atheneum met een pretpakket, dit is nog erger dan de LPF soap.
1995 2000
Tijdens mijn vakanties en weekenden ben ik werkzaam geweest bij WSC De Fluessen te Elahuizen. Begonnen als winkelhulp en geëindigd als barvrouw/serveerster. Veel verschillende taken vervuld, o.a.: afwashulp, begeleidster bij zeilkampen, kok voor de kleine kaart etc.
1999 2000
Ik heb tijdens mijn examenjaar Nederlandse les gegeven aan asielzoekers in een zgn. wachtlocatie.
2000 2001
Gedurende mijn studie werkte ik 2 weekenden in de maand en tijdens vakanties bij Hotel v/d Werff te Schiermonnikoog.
Maart 2001 Mei 2001
Vrijwilliger op het partijkantoor van Leefbaar Nederland te Hilversum.
Mei 2001 Mei 2002
Namens VanDeLinde Consulting was ik gedetacheerd in het campagneteam van Leefbaar Nederland.
Niet dat je nu op LN moet gaan stemmen, maar toch...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben je twee maal modaal (euro 46000) of tweeverdiener en wil je daarom 72% belastingbetalen??? Stem dan SP.
Of wil je een einde maken aan de hypotheek renteaftrek zodat iedereen weer gaat huren en jongeren + starters op straat komen te staan. Stem dan PvdA.
Doe het je zelf niet aan, en steun Zalm in zijn strijd - stem dus VVD!
quote:Ik stem niet op ratten
Op zondag 8 december 2002 20:35 schreef rat_nl het volgende:Doe het je zelf niet aan, en steun Zalm in zijn strijd - stem dus VVD!
[
Haitske van de Linde zat in het campagneteam namens Van de Linde Consulting, Van de Linde Consulting is van Kay van de Linde (die van Wibo weet u wel, de voormalig rechterhand van die kale).
Wel erg veel Van de Linde als je het mij vraagt. Een family affair of zo?
quote:Haitske van de Linde is de dochter van Wibo.
Op zondag 8 december 2002 20:42 schreef Mugger het volgende:
Uh...is dit toeval?Haitske van de Linde zat in het campagneteam namens Van de Linde Consulting, Van de Linde Consulting is van Kay van de Linde (die van Wibo weet u wel, de voormalig rechterhand van die kale).
Wel erg veel Van de Linde als je het mij vraagt. Een family affair of zo?
quote:Ach de ene lijkt op een rat, de andere doet als een rat en mijn initialen zijn r.a.t. De vraag is - door wie wordt je straks het meest genaait.
Op zondag 8 december 2002 20:39 schreef Bushmaster het volgende:[..]
Ik stem niet op ratten
Ik hoop alleen dat al die Sp stemmers dat programma eens lezen en vraag me af of ze dan nog SP willen stemmen...
rat.
quote:Oh, vandaar die bolle kop. Ik zie trouwens dat ze op dezelfde school gezeten heeft als ik. Die RSG staat niet echt hoog aangeschreven huhuh
Op zondag 8 december 2002 20:44 schreef R@b het volgende:[..]
Haitske van de Linde is de dochter van Wibo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |