alleen het idee al
quote:Dan kunnen we zien wie de grootste risico's loopt! Ik zag zonet Rob Oudkerk Jan Marijnissen demoniseren om te beginnen!
Op dinsdag 26 november 2002 08:12 schreef Jordy-B het volgende:
laten we dat eens niet doen.alleen het idee al
quote:Waar? Zomaar op straat?
Op dinsdag 26 november 2002 08:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dan kunnen we zien wie de grootste risico's loopt! Ik zag zonet Rob Oudkerk Jan Marijnissen demoniseren om te beginnen!
quote:Yep.
Op dinsdag 26 november 2002 08:34 schreef wonko het volgende:
Of doet ie dat zelf al?
Wat een meeloop topic weer... Een jaar terug wist nog niemand wat demoniseren betekende....
quote:Wat wil je met die log?
Op dinsdag 26 november 2002 08:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie demoniseert wie, laten we even een log maken hier voor de volgende politieke moord:
Zinloos geweld! Alleen de naam geeft al aan dat er dus ook zinvol geweld bestaat!?
quote:13 in een dozijn, zo'n opmerking.
Op dinsdag 26 november 2002 08:48 schreef worm het volgende:
Zinloos geweld! Alleen de naam geeft al aan dat er dus ook zinvol geweld bestaat!?
quote:Het enige wat zinloos is aan zinloos gweld, is het woord zinloos...
Ik wil het toch even kwijt, maar dan heb ik ook nog zo'n woord..Zinloos geweld! Alleen de naam geeft al aan dat er dus ook zinvol geweld bestaat!?
quote:uiteraard. Dat is het geweld dat Bush gebruikt
Ik wil het toch even kwijt, maar dan heb ik ook nog zo'n woord..Zinloos geweld! Alleen de naam geeft al aan dat er dus ook zinvol geweld bestaat!?
quote:Verbaal geweld om aan te tonen dat je, niet gehinderd door enige vorm van intelligentie, iets kan bereiken als je maar een kruiwagen hebt
Op dinsdag 26 november 2002 09:24 schreef dolle_hond het volgende:uiteraard. Dat is het geweld dat Bush gebruikt
quote:Geef eens een definitie van 'demoniseren'. Wat mag wel, wat mag niet meer? Mag een politicus nog wel negatief over een collega-politicus praten? Wat heeft Oudkerk vanochtend gezegd over Marijnissen dat zo erg was?
Op dinsdag 26 november 2002 08:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie demoniseert wie, laten we even een log maken hier voor de volgende politieke moord:
quote:ME acties tov h00ligans vind ik best zinvol.
quote:euh ja, als iemand mij wil vermoorden en ik sla hem K.O is dat behoorlijk zinvol geweld
quote:Stomme oneliner alert.
En er bestaat zinvol geweld, dat klopt.
* Nova rapporteerd dat de SP de gulden terugwil en uit de EU wil stappen. De SP wil alleen een noodplan voor als het misgaat, en wil dat de EU gedemocratiseerd wordt en dat de ondemocratische overdracht van regels naar de EU stopt, zeggen ze.
* NRC meld dat de SP op kosten van de provincie in een skybox zich heeft lopen volvreten, terwijl de SP al een maand geleden heeft aangekondigt de kosten te betalen, nog vóór het gebeurde.
* De nieuwste HP de Tijd heeft een artikel vol met leugens over SP, vol met dingen die ze zogenaamd uit het verkiezingsprogramma halen maar die er helemaal niet instaan. Ze noemen de SP communistisch en koppen op de voorpagina over het rode gevaar. De SP is niet communistisch want niet voor een planeconomie.
Disclaimer: de SP is niet mijn partij, voordat we daar weer zinloos gebrabbel over krijgen. Deze partij was de laatste weken gewoon erg in het licht dus genoeg leugens te vinden.
quote:Correctie, dat is dus niet waar. De SP kwam pas een maand na het voorval naar buiten met haar verhaal, nadat er opschudding was ontstaan en ruim nadat er door GroenLinks vragen over waren gesteld. Zie ook SP eet en drinkt van gemeenschapsgeld.. Dat mag best aan de kaak worden gesteld, zonder dat er meteen het labeltje 'demonisering' op wordt geplakt.
Op woensdag 27 november 2002 14:21 schreef FQuist het volgende:
NRC meld dat de SP op kosten van de provincie in een skybox zich heeft lopen volvreten, terwijl de SP al een maand geleden heeft aangekondigt de kosten te betalen, nog vóór het gebeurde.
quote:Hier heb je wel een beetje gelijk, echter de SP bezondigt zich er zelf ook aan door in haar analyses een karikatuur van met name Paarse politiek en ook van plannen van politici van andere partijen te maken. Voorbeeld: De hypotheekplannen van Wouter Bos afdoen als 'opkomen voor de rijken' omdat ze een stuk minder vergaand zijn dan de plannen van de SP.
Op woensdag 27 november 2002 14:21 schreef FQuist het volgende:
* De nieuwste HP de Tijd heeft een artikel vol met leugens over SP, vol met dingen die ze zogenaamd uit het verkiezingsprogramma halen maar die er helemaal niet instaan. Ze noemen de SP communistisch en koppen op de voorpagina over het rode gevaar. De SP is niet communistisch want niet voor een planeconomie.
Ik zou het zeker niet als demonisering willen bestempelen.
quote:Fout.
Correctie, dat is dus niet waar. De SP kwam pas een maand na het voorval naar buiten met haar verhaal, nadat er opschudding was ontstaan en ruim nadat er door GroenLinks vragen over waren gesteld. Zie ook SP eet en drinkt van gemeenschapsgeld.. Dat mag best aan de kaak worden gesteld, zonder dat er meteen het labeltje 'demonisering' op wordt geplakt.
De archieven van de Gelderlander zijn helaas niet compleet op inet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |