Deze stress varieert tot 't bedenken van de surprise tot 'ik heb een leuk idee maar hoe voer ik dat uit'
Om deze fokkers te helpen en omdat ik 't gewoon leuk vind om te zien hoe creatief iedereen is (of niet) dit topic.
Wat voor surprise maak jij dit jaar?
Hoe maak je deze surprise?
Doe je er een rijm bij?
Om met mezelf te beginnen: helaas, helaas, doen wij niet aan sinterklaas.. Ik vind 't echt jammer en steeds probeer ik ze weer zo gek te krijgen.. Het hele sfeertje van geheimzinnig gedoe, 't bedenken van dingen en 't knutselen (ondanks dat ik er eigenlijk geen tijd voor heb) Ik vind 't heel erg leuk
Helpen jullie me een beetje om toch in die sfeer te komen met dit topic?
Doe hier helaas in mn gastgezin niet aan Sinterklaas
Tips hoe dat ik dat flesje aftershave kan verstoppen zonder dat hij op zijn neus afgaat en 'm vindt voor 5 december
quote:Hoe oud issie?
Op zaterdag 16 november 2002 00:07 schreef Furby het volgende:
Ik heb als surprise een fust bier voor mijn broerke gekocht (50 L vat) en dat wil ik als aftershave inpakken.Tips hoe dat ik dat flesje aftershave kan verstoppen zonder dat hij op zijn neus afgaat en 'm vindt voor 5 december
In je kast stoppen en beplakken met playboys (tijdelijk)
quote:12 years single malt Grolsch
Op zaterdag 16 november 2002 00:10 schreef heaven7 het volgende:Hoe oud issie?
quote:Mijn playboys vind hij altijd binnen een halve dag
In je kast stoppen en beplakken met playboys (tijdelijk)
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 00:13 schreef Furby het volgende:[..]
12 years single malt Grolsch
[..]Mijn playboys vind hij altijd binnen een halve dag
Koop een vrouwenblad en beplak em daarmee!
quote:* Dagobert had een keer voor een orkest genoot iets van 6 pagina's
Op zaterdag 16 november 2002 10:25 schreef Natalie het volgende:
Vorig jaar heb ik voor de surprise voor m'n zwager toch alles uit de kast getrokken. Tot dubbele bodems en nepcadeautjes aantoe. Ben er ruim een week mee bezig geweest. En dat was nog niet eens het meeste werk. Want het gedicht moest ook nog.
En laat ik nu een ramp zijn op het gebied van gedichten.
Dan maar schrijven.. dus heb ik de Sint met pieten en schimmel per trein door half Nederland vervoerd, door een raam laten tuimelen, laten struikelen & in een bui regen gezet om vervolgens met het hele gevolg bij het huis van m'n zwager te laten aankomen. 't Waren iets van 2 A4-tjes. Maar gelachen hebben we wel!!
quote:wieltjes eronder? volgens mij kan je bij de blokker ofzo wel een houten plankje met wieltjes eronder kopen (voor onder een plant ofzo) en dan kan je 'm gewoon rijden... En het is tegelijk dan ook een kado!
Op zondag 17 november 2002 02:04 schreef MetalMaupio het volgende:
....
zijn er mensen die mij een beetje op weg kunnen helpen met tips hoe ik het motorblok het beste mobiel kan maken?
Ik doe zelf met m'n familie ook aan surprises en wij hebben dan ook 2 maanden geleden al lootjes getrokken. Ik ga waarschijnlijk een stoffer en blik maken (om de computer eens flink schoon te vegen) maar of dat gaat lukken weet ik niet. En ik heb er voorlopig ook nog niet zoveel tijd voor...
En een gedicht moet er ook bij, maar wij doen surprises in duos omdat het anders te lang duurt (grote familie) dus ik maak de surprise en mn vriend het gedicht.
IK moet voor mijn zus van 16 iest maken. ik heb kadootjes een tasje met geur en shamppo en stuff
Wat moet ik maken??
Ik ben daarmee niet echt orgineel
quote:Een breezer fles (in het groot dan)? Ik weet niet of ze dat vaak drinkt, ik noem maar iets geks...
Op vrijdag 22 november 2002 14:12 schreef Ajax_master het volgende:
Wat moet ik voor Suprise maken!!!!IK moet voor mijn zus van 16 iest maken. ik heb kadootjes een tasje met geur en shamppo en stuff
Wat moet ik maken??
Ik ben daarmee niet echt orgineel
Een keyboard/synthesizer...
Een taart van gips met het kadootje afgeschermd mee gegoten...
ik hoop dat ik je inspiratie bron kraantje hiermee een beetje heb open gezet...
quote:HEy goed idee!!!
Op vrijdag 22 november 2002 15:51 schreef MaxiTitan het volgende:[..]
Een breezer fles (in het groot dan)? Ik weet niet of ze dat vaak drinkt, ik noem maar iets geks...
Dank je wel! aleen weet jij toevallig hoe ik dat zou kunnen maken?
quote:Men neme:
Op vrijdag 22 november 2002 19:54 schreef Ajax_master het volgende:[..]
HEy goed idee!!!
Maak een cilinder van het grote stuk karton
Blaas de ballon zo groot dattie netjes aansluit op die cilinder. Beplak dat op zn papiermachees met kranten. Hiervan maak je de ronding van de hals
Maak van het kleien stuk karton een hals. Steek deze in het gat in de ballon en knip de onderkant in. Vouw deze om en lijn het vast.
Plak nu hals+ballon op het onderstuk
Neem de ronde stukjes karton en sluit hiermee de boven en onderkant af. (Eerst kadootje erin natuurlijk
Pak een echte briezer, pak de verd en leef je uit
En tadaa! Een breezerfles (nooit gedaan, hoop dat het werkt )
quote:Je zou een posterkoker kunnen gebruiken met een grote diameter zodat het kadootje erin past, waarvan je een kant dicht maakt op een of andere manier (de bodem).
Op vrijdag 22 november 2002 19:54 schreef Ajax_master het volgende:[..]
HEy goed idee!!!
De hals zou je van papier maché (of hoe je dat ook mocht schrijven) kunnen maken.
Je zou het moeten opvullen met iets, van die verpakkingsschuimpjes bijvoorbeeld die normaal in grote pakketten zitten.
De fles even verven in de kleur van het breezerspul/"de smaak" zodat het lijkt of er ook echt vloeistof in de fles zit.
Etiketten met Bacardi Breezer ffies inscannen op van het net plukken en mooi uitprinten op de gewenste grootte.
Kroonkurk kan je van gekleurd karton maken (of je kan dat ook verven),
de inkepinkjes/ribbels van de kroonkurk kan je doen door rondom in te knippen en te vouwen.
Ook hier weer een etiketje erop met het "Breezer/Bacardi logo".
Dat was het zo grof weg, ik weet niet wat jou knutsel "resources" zijn of wat voor materialen je ervoor wilt gaan gebruiken.
Als je inspiratie fontijntje begint tegen te sputteren pak je gewoon een breezerflesje als voorbeeld.
* MaxiTitan heeft al lang geen surprise meer gemaakt (sinds de basisschool 8 jaar geleden) en de laatste surprise heeft ie met 39 graden koorts zitten maken. Het was voor iemand waar hij destijds smoorverliefd op was en het daarom niet over zijn hart kon krijgen niets te maken voor haar... Desondanks was het toch een meesterwerkje geworden.
* MaxiTitan heeft een flashback en krijgt melancholieke gevoelens, dat waren nog eens tijden (behalve dat ziek zijn dan).
en met water aanlengen tenzij het calvee is, da's op zichzef net water.
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 19:46 schreef Ajax_master het volgende:
Ik ben niet zo'n knutselaar en helemaal niet met papeir-mnarchéIemand nog een goed(makkelijk) idee?
Afwerken met (breed) plakband voor de rondingen en montage van de onderdelen, verf om je fles een "gevulde" indruk te geven Breezer logo enz op de fles plakken zoals het op een breezerflesje hoort.
Ik hoop dat je zo geholpen bent, dit is toch niet zo moeilijk?
* MaxiTitan heeft last van een creatieve geest
[edit: even mijn uitleg wat verduidelijkt, het was gisteren laat]
[Dit bericht is gewijzigd door MaxiTitan op 24-11-2002 09:44]
en dit jaar heb ik haar weer... alleen nu gaatze uit en drinkt ze bier.. heeft iemand nou nog een idee?
quote:ik doe mijn best
Op zondag 24 november 2002 18:11 schreef Ajax_master het volgende:
Ja geef mij dat etiket maar,Mail maar naar Lexbouhuijzen@home.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |