Ik ben op zoek naar een track die rond '94 in de top 40 stond.
Het is een echt dance nummer en heeft een heel lekker saxofoon deuntje, het doet behoorlijk denken aan het intro van "DJ Kool - Let me clear my throat", en "Black Legend - You see the trouble with me" (en dan alles behalve de beat van The House of God)
Ze hebben ooit nog eens een act gedaan op de mega music dance experience met dat nummer, kan ik me nog herinneren.
Ik heb ff snel wat geraffeld in general midi, gebaseerd op de flarden die ik me nog herinner van dit nummer (6 jaar geleden voor het laatst gehoord ofzo) : Download hier.
-EDIT!-
Ik heb hem gevonden!
Spymaster & Eric Nouhan - Spontaneous
[Dit bericht is gewijzigd door Tiim op 08-11-2002 17:31]
Suc6!
quote:hij doet het prima hoor
Op vrijdag 8 november 2002 16:31 schreef Susie het volgende:
Ik had je best willen helpen, maar die url doet het niet....en is bovendien errug irritant, want ik kan hem ook niet meer sluitenSuc6!
weet iemand de originele uitvoerende artiest van het nummer eisbär (dan bedoel ik dus niet de house versie) maar de duitse new wave versie.
quote:sorry...doet het echt niet (en ik heb inderdaad weinig geduld, maar hij staat nu nog steeds open en er is nog steeds niets geladen
Op vrijdag 8 november 2002 16:36 schreef Tiim het volgende:[..]
hij doet het prima hoor
omdat ie niet wil sluiten is omdat je geen geduld hebt totdat quicktime geladen is waarschijnlijk
Jammer, want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.....
quote:Hmm.. tip: rechtermuisklik *doel opslaan als* en openen vanaf je harde schijf
Op vrijdag 8 november 2002 16:45 schreef Susie het volgende:[..]
sorry...doet het echt niet (en ik heb inderdaad weinig geduld, maar hij staat nu nog steeds open en er is nog steeds niets geladen
)
Jammer, want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.....
quote:Grauzone. Uit Zwitserland overigens
Op vrijdag 8 november 2002 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
vraagje ?weet iemand de originele uitvoerende artiest van het nummer eisbär (dan bedoel ik dus niet de house versie) maar de duitse new wave versie.
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:53 schreef ranja het volgende:[..]
Grauzone. Uit Zwitserland overigens
Je loog tegen mij, alsof ik een kind was, geloof dat je dacht, dat ik helemaal blind was, maar schat je dacht dat je me aankon, zeg schat, je bent heel wat van plan man (ofzo?)
weet iemand deze?
quote:mm ok
Op vrijdag 8 november 2002 23:20 schreef Schlagerzanger het volgende:
Da's dus niet Hazes, maar Drukwerk: Je loog tegen mij
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:25 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
mm ok
dankje!! (hij zat in de apres ski hut medley, dacht dat alleen van hazes was![]()
![]()
ok thnx
)
vindt het nummer niks maar clip is geweldig
quote:Deel 8 toch?
Op vrijdag 8 november 2002 23:25 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
mm ok
dankje!! (hij zat in de apres ski hut medley, dacht dat alleen van hazes was![]()
![]()
ok thnx
)
quote:Volgens mij is dat de nieuwe Moby, titel weet ik niet.
Op zaterdag 9 november 2002 00:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
de titel van het nummer met de clip waarin 3 kleine alientjes met bordjes 'hello, hola, hi' de aandacht van de mens vraagt, die niet krijgt en zielig naar de maan teruggaan om daar een groter bord te maken
vindt het nummer niks maar clip is geweldig
quote:Het nummer heet 'In this world'...
Op zaterdag 9 november 2002 01:19 schreef ranja het volgende:[..]
Volgens mij is dat de nieuwe Moby, titel weet ik niet.
quote:nee. maar van Billy Ocean wel.
Op zondag 10 november 2002 12:03 schreef doekels het volgende:
Niet echt een zoekvraag, maar weet iemand of dit nummer bestaat: Lionel Rochie - Get into my car?
quote:Tnx mate...had al zo'n idee
Op zondag 10 november 2002 12:04 schreef Tokus het volgende:[..]
nee. maar van Billy Ocean wel.
en dan heet het Get Outta My Dreams, Get Into My Car
quote:Sam Cooke... (die weet 't niet, maar da's de uitvoerende
Op zondag 10 november 2002 13:49 schreef WheeleE het volgende:
Er is zo'n gouwe ouwe, "Don't know much about history, don't know much about biology". Het zit ook in de tune van Herexamen, dat tvprogramma. Wie weet hoe het nummer/de uitvoerende heet?
quote:Juist
Op zondag 10 november 2002 13:53 schreef AirwiN het volgende:[..]
Sam Cooke... (die weet 't niet, maar da's de uitvoerende
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |