quote:Als Coach het liefste maar spits zou eigenlijk ook wel kunnen hehe ik zag hem laatst in zo'n wedstrijd van oud oranje spelen ofzo en die man kan het nog steeds hehe gaat wel allemaal wat moeilijker maarjah
Op vrijdag 3 januari 2003 23:30 schreef Dagobert het volgende:[..]
Als spits of als coach?
quote:Ben al 25 jaar lid. Soms doe ik aan achterstallig onderhoud.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:39 schreef Madbull het volgende:[..]
Niet normaal
Heb je de VI doe je er niets mee
quote:Vind nou Cruijff niet de ideale kandidaat. Gaaltje zit er nog maar net, als er dan weer een nieuwe komt gaat de boel weer op de kop. Laat Gaal maar lekker blijven
Op vrijdag 3 januari 2003 23:42 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Als Coach het liefste maar spits zou eigenlijk ook wel kunnen hehe ik zag hem laatst in zo'n wedstrijd van oud oranje spelen ofzo en die man kan het nog steeds hehe gaat wel allemaal wat moeilijker maarjah
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:59 schreef El_Catalan het volgende:
Sorry maar ik ben het niet met je eens Weg met Gaal
I agree to disagree
quote:We sure do
Op zaterdag 4 januari 2003 00:07 schreef El_Catalan het volgende:
Esta Bien Amigo,We zullen wel zien wat er allemaal gaat gebeuren!
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/2626199.stm
quote:God zij dank, een leesteken!
Op zaterdag 4 januari 2003 00:07 schreef El_Catalan het volgende:
,
quote:
De overgang van Lee Bowyer naar West Ham United komt steeds dichterbij. Leeds United verklaarde maandag met de Londense club tot een akkoord te zijn gekomen omtrent een transfersom voor de 26-jarige middenvelder. Bowyer liet eerder al weten geen brood te zien in een verlenging van zijn verbintenis op Elland Road.Vorige week legde Bowyer nog een aanbod om op huurbasis voor Birmingham City uit te komen naast zich neer. De in Londen geboren middenvelder speelde sinds de zomer van 1996 bij Leeds. In totaal kwam hij 203 competitieduels uit voor de club en hij scoorde daarin 38 maal. Maandag onderhandelt Bowyer met West Ham over een contract. Afgelopen zomer onderhandelde de speler met Liverpool nadat beide clubs al een transfersom waren overeengekomen. Destijds liepen de besprekingen stuk op de hoge salariseisen van Bowyer.
Belgische Linker backPhilippe Leonard van AS Monaco naar Blackburn
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 06-01-2003 19:32]
(Reiziger was eerdere seizoenen al in verband gebracht met MUFC en nog wat clubs en toen is het niet tot een transfer gekomen; benieuwd wat er nu gebeurt).
(Andere opmerkingen over dity gerucht in het gesloten topic Reiziger naar Manchester City)
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 07-01-2003 11:24]
quote:sorry DOc ik had het niet gezien
Op dinsdag 7 januari 2003 10:20 schreef Doc het volgende:
Reiziger mogelijk naar ManCity(Reiziger was eerdere seizoenen al in verband gebracht met MUFC en nog wat clubs en toen is het niet tot een transfer gekomen; benieuwd wat er nu gebeurt).
Helaas nog even green bron.
quote:waar komt dat dan vandaan..>??
Op dinsdag 7 januari 2003 17:17 schreef -Schorpioen- het volgende:
Cocu aan het einde van het seizoen van Barca naar Liverpool.Helaas nog even green bron.
quote:van voetbalonline.nl
Paul Gascoigne heeft zijn laatste hoop op een terugkeer gevestigd op een club uit Malta. De voormalig Engels international vliegt vandaag naar Malta om daar te onderhandelen met Marsaxlokk. Volgens berichten in de Engelse media biedt de club uit Malta Gascoigne een maandsalaris van ruim 18.000 euro. Daarnaast krijgt 'Gazza' een appartement in het Exclusieve resort van st Julian.Gascoigne heeft eerder aangegeven dat hij graag nog een half jaar op professioneel niveau voetbal speelt. Hij werd al met een heleboel clubs in verband gebracht, maar nergens kreeg Gascoigne een contract.
quote:nee dat mag niet, hij zou naar Eindhoven komen
Op dinsdag 7 januari 2003 17:17 schreef -Schorpioen- het volgende:
Cocu aan het einde van het seizoen van Barca naar Liverpool.Helaas nog even green bron.
quote:Een collega van mij is Spaans en leest alle Spaanse kranten die hij hier kan krijgen. Daar stond dat in .
Op dinsdag 7 januari 2003 17:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
waar komt dat dan vandaan..>??
quote:o k maak me al stuk minder druk, die moeten vanalles verzinnen om de pagina's vol te krijgen
Op woensdag 8 januari 2003 11:53 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
Een collega van mij is Spaans en leest alle Spaanse kranten die hij hier kan krijgen. Daar stond dat in .
Numan naar PSV of F'noord?
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/r/rangers/2638197.stm
quote:Numan zei zelf altijd dat hij nog eens in de VS wilde voetballen... you never know
Op woensdag 8 januari 2003 12:03 schreef Doc het volgende:
Numan naar PSV of F'noord of zullen de Rangers hem genoeg bieden zodat-ie daar zou willen blijven...
Numan naar PSV of F'noord?
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/r/rangers/2638197.stm
Rond Batigol is het nu redelijk stil vind ik, opvallend....
quote:Dus of Feyenoord koopt een derde oude linksback of PSV gaat met twee semi-bejaarde linksbacks spelen.
Op woensdag 8 januari 2003 12:16 schreef Frenkie het volgende:
Numan zei zelf altijd dat hij nog eens in de VS wilde voetballen... you never know
quote:Leeft dit Grimandi ook nog....die staat toch bij the Gunners onder contract, niet?
Op woensdag 8 januari 2003 13:30 schreef DIGGER het volgende:
Grimandi is onderweg naar de VS en Solari heeft nogal wat keus in Italie en Engeland, die zal wel vertrekken in de winterstop verwacht ik.Rond Batigol is het nu redelijk stil vind ik, opvallend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |