abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2003 @ 17:33:54 #101
39843 Perfect_Survivor
Thrash hard!!
pi_10162391
Zwaar te gek dat Colossus (Piotr) een kleine rol had... vet zeg dat ze op 'm vuurde en.... ja niks dus!!! toen hij Wolverine wilde helpen vond ik 't wel jammer dat die nee zei!

I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 mei 2003 @ 18:03:48 #102
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_10163058
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 17:33 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Zwaar te gek dat Colossus (Piotr) een kleine rol had... vet zeg dat ze op 'm vuurde en.... ja niks dus!!! toen hij Wolverine wilde helpen vond ik 't wel jammer dat die nee zei!
ja idd, jammer dat ze niet even een fastball special deden
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 2 mei 2003 @ 19:38:16 #103
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_10164850
Ik heb hem gisteren ook in de bioscoop gezien.
Ik vond hem echt onwijs cool beter als deel 1. (al vond ik die niet slecht ofzo). Ik ga hem vanavond weer kijken (VCD ) ik heb wat stukjes gemist gisteravond omdat er iemand van de groep waarmee ik was zonodig tegen me aan moest ouwehoeren tijdens de film... NightCrawler Ruled echt btw.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 19:48:32 #104
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_10165195
Heb X-Men 2 gisteren ook gezien (samen met Antichrist en wat andere gasten) en vond hem echt geweldig!

Had graag wat meer interactie willen zien van Iceman & Pyro,
en vond Colossus echt de tofste desondanks zijn korte screentime!

Heb zelf ook de VCD versie gedownload omdat ik hem graag nog een keer wou zien,
maar helaas heeft deze brakke tot redelijke versie wat missende scenes (in totaal misschien zo'n 5 a 10 minuten)

"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  vrijdag 2 mei 2003 @ 19:58:03 #105
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_10165440
Ik weet zeker dat ik deze film nog een tweede, en wie weet nog een derde, keer in de bioscoop ga zien. Ook al is een kaartje niet meer dezelfde prijs als dat het eens was, ik vond de film goed genoeg om gewoon nog een keertje een kaartje te betalen.

Het is mijn manier om Singer en de cast te complimenteren met een uitstekend staaltje film.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:06:05 #106
53697 Buppu
For me to poop on.
pi_10165634
Vandaag X-Men 2 gezien.

Wat mij nog het meest fascineerde waren de mutanten in de kantlijnen van de film. Ik kon heel rap Remy Lebeau (Gambit) en Franklin Richards zien op de computer van Stryker, toen Mystique inbrak. Ik zag Hank Mc Coy (Beast) op TV.
Maar waren er nog meer cameos van mutanten en Marvel karakters in de film? Afgezien van de hele meute op school natuurlijk (Syrin, Jubilee, Colossus enz...)

"I am so smart! I am so smart! S-M-R-T! I mean, S-M-A-R-T!" Homer Simpson
pi_10172001
ja zeg.
ik me aant verheugen op de vertolking van mijn favo personage Gambit.. niks dus zo ook beast op de aftiteling op imdb.. zo kan ik et ook

desondaks HELE vette film.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 mei 2003 @ 00:52:30 #108
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_10172077
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 00:48 schreef jdmorpheus het volgende:
ik me aant verheugen op de vertolking van mijn favo personage Gambit.. niks dus zo ook beast op de aftiteling op imdb.. zo kan ik et ook

desondaks HELE vette film.

met films die nog niet of nog maar net uitzijn is de IMDB echt niet accuraat.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 3 mei 2003 @ 10:23:02 #109
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10174668
ikke ga vanaaf heen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_10177462
Zo zoetjes aan hebben al heel wat Fok!kers X2 in de bios gezien. Dus ik wil 't ff over wat details in de film hebben.
Er volgen SPOILERS! Beware!

... SPOILER ALERT!!! ...

...

...

...

...

... SPOILER ALERT!!! ...

Ik zit met een paar onduidelijkheden.
-Waarom slaan de TVs op tilt (als Jean alle gedachten in het museum 'hoort')?
-Waar haalt Lady Deathstrike haar kracht en regenererende gaven vandaan? Ze is geen mutant.
(ok schrap die vraag anders krijg ik Carion weer om mn dak)
- Waarom kan Jason de prof beïnvloeden als hij zijn neuroremmer af heeft? Als (de sterkste) telepaat moet hij toch weten dat er met z'n hoofd gerotzooid wordt?
- Waarom rook Wolvie in de tent niet meteen dat 't Mystique was en niet Jean?
- Waarom ging de kus van Rogue en Bobby de eerste keer wel goed en de tweede keer niet?

...Why? ...Why?

...

...

... EINDE SPOILER ...

zaterdag 3 mei 2003 @ 13:51:37 #111
36043 Inspiration
flame attraction
pi_10177611
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 13:44 schreef SayDay het volgende:
Zo zoetjes aan hebben al heel wat Fok!kers X2 in de bios gezien. Dus ik wil 't ff over wat details in de film hebben.

... SPOILER ALERT!!! ...

...

...

...

...

... SPOILER ALERT!!! ...

Ik zit met een paar onduidelijkheden.
-Waar haalt Lady Deathstrike haar kracht en regenererende gaven vandaan? Ze is geen mutant.
(ok schrap die vraag anders krijg ik Carion weer om mn dak)
- Waarom kan Jason de prof beïnvloeden als hij zijn neuroremmer af heeft? Als (de sterkste) telepaat moet hij toch weten dat er met z'n hoofd gerotzooid wordt?
- Waarom ging de kus van Rogue en Bobby de eerste keer wel goed en de tweede keer niet?

...Why? ...Why?

...

...

... EINDE SPOILER ...

tuurlijk wist Xavier dat er met zn hoofd gerommeld werd, maar door die remmer kon hij er zelf niks aan doen... die ander was duidelijk ook een sterke telepaat.

Die tweede kus was behoorlijk langer en met minder twijfel
Misschien kon Rogue haar krachten de eerste keer onder controle houden en de 2e keer niet meer?

Beetje domme en overbodige vragen imo

pi_10177704
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 13:51 schreef Inspiration het volgende:

[..]

maar door die remmer kon hij er zelf niks aan doen... die

Hij heeft geen remmer op in Cerebro 2. Dat bedoel ik juist.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:13:32 #113
36043 Inspiration
flame attraction
pi_10179323
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 13:55 schreef SayDay het volgende:

[..]

Hij heeft geen remmer op in Cerebro 2. Dat bedoel ik juist.

o je bedoeld daar, mja Xavier kwam wel een beetje over als iemand die totaal gecontrolleerd werd door die mongool achter hem... hij bleef ook in die waanwereld, waar hij in het begin nog wel af en toe terug kwam naar de normale wereld, snap je?
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:15:01 #114
36043 Inspiration
flame attraction
pi_10179343
Waarom zou lady deathstrike geen mutant zijn
ze heeft dezelfde gave als Wolverine, health regeneration
pi_10179359
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:13 schreef Inspiration het volgende:
hij bleef ook in die waanwereld, waar hij in het begin nog wel af en toe terug kwam naar de normale wereld, snap je?
Ik snap je.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:18:43 #116
36043 Inspiration
flame attraction
pi_10179407
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:15 schreef SayDay het volgende:

[..]

Ik snap je.

ja serieus, anders moet je het even zeggen hoor

* altijd beetje lastig van die vage mutanten dingen uitleggen

zaterdag 3 mei 2003 @ 15:35:24 #117
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_10179632
Half off-topic: Heeft er iemand voor mij een goede site met de karakters van de strips en de verhalen? (Door al dat gepraat over de Phoenix wil ik wel graag weten wat dat nou precies is, en wat het kan)
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_10179666
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:15 schreef Inspiration het volgende:
Waarom zou lady deathstrike geen mutant zijn
ze heeft dezelfde gave als Wolverine, health regeneration
deathstrike is net als wolverine gemaakt door striker
ze is dus wel een mutant
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:40:57 #119
19284 B
van benbenieuwd
pi_10179684
ik ga vanavond naar de bios

pi_10179715
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:35 schreef Sai het volgende:
Half off-topic: Heeft er iemand voor mij een goede site met de karakters van de strips en de verhalen? (Door al dat gepraat over de Phoenix wil ik wel graag weten wat dat nou precies is, en wat het kan)
ik heb gezocht, maar ik kan geen verhaal omschrijvingen vinden. ik kan je wel vertellen dat als je er graag in wilt komen, de tekenfilms zijn op dit moment nogal volop beschikbaar op p2p programmas, als je nu een paar kijkt, helpt misschien wat meer....
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:44:16 #121
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_10179724
Op zaterdag 3 mei 2003 13:44 schreef SayDay het volgende:

... SPOILER ALERT!!! ...

...

...

...

...

.

... SPOILER ALERT!!! ...

Ik zit met een paar onduidelijkheden:

Door de chaos in haar hoofd, ze heeft moeite met het buiten houden van alle aanwezigen in het museum door haar toenemende krachten, neemt de stress toe, ze heeft minder controle over haar sterker wordende Telepathie maar ook haar Telekinese, dat de T.V.s op tilt slaan zal ongetwijfeld met haar telekinese te maken hebben.

Xavier wist in het begin dat Jason zijn geest was binnengedrongen, de illusie die Jason opwierp was te doorzichtig voor Xavier waardoor het dus niet werkte. Ik meen me te herrineren dat het een idealistische situatie was waarin Xavier al staande uit het raam keek naar een erg mooie dag. Jason pastte zijn illusie aan om zo Xavier steeds een stukje verder te duwen in de richting die hij hem op moest duwen van zijn vader. Jason nam uiteindelijk een omweg om Xavier de dingen te laten doen die Jason wilde dat hij deed, zonder dat Xavier er zelf achter zou komen.

Je kunt ervan uitgaan dat Mystique nu ook de geur van iemand kan nabootsen, net als dat ze iemands stem kan nabootsen. Wat een betere vraag zou zijn is, waarom had ze nog steeds zichtbare littekens?

Kwestie van experimenteren. Ik vond het redelijk duidelijk dat de twee constant met het gevaar van Rogue's gaven flirtte. Hoe lang duurt het voordat Bobby een slachtoffer word van Rogue's gaven? Dat is de vraag die ze telkens probeerden te beantwoorden. Het lukte de eerste keer omdat de aanraking slechts kort was, het mislukte de tweede keer omdat de aanraking langer en misschien zelfs intensiever was.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 3 mei 2003 @ 16:29:17 #122
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_10180503
De reden waarom Jean haar krachten slecht onder controle had/heeft komt door de aanwezigheid van de Phoenix.....
Wat nu interessant wordt, gaan ze een deel 3 maken met de Phoenix in de hooftrol??
Volgens de tekenfilms en strips gaat de Phoenix eerst de slechte kant op, wordt gecontroleerd door Emma Frost als ik het goed heb....
In de tussentijd wordt prof x verlieft op Liandra van het Shi-aar koninkrijk die de x-men komt helpen c.q. de Phoenix vernietigen.

Voer genoeg voor de komende tijd....

/edit
toch niet echt een spoiler...
/edit

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 16:52:09 #123
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_10180887
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 19:48 schreef Ash het volgende:
Had graag wat meer interactie willen zien van Iceman & Pyro,
And HELLO deel 3!

(en ja hij was erg gaaf)

pi_10181129
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:39 schreef AirRaid het volgende:
deathstrike is net als wolverine gemaakt door striker
ze is dus wel een mutant
Vind ik wel een heel slecht argument. Mutanten worden geboren. Die maak je niet.
pi_10181180
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:35 schreef Sai het volgende:
Ik heb 3 links voor je, waar je hopelijk iets aan hebt. De mooiste is:
http://users.aol.com/dkphnx/dkphoenx.html
verder nog...
http://hem.passagen.se/hggblom2/phoenix/
http://24.191.192.76:8000/phoenix.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')