Met een nog jonge en (toen iig) vrij onbekende cast (Katie Holmes bijvoorbeeld is wel bekend).

Dit is Sarah Polley, een erg goeie jonge actrice met een errug stoere rol in deze film. ![]()
Maandag 5 augustus 20:30 uur te zien op V8.
Mis 'm niet!
quote:Ten eerste had ik die wel genoemd en ten tweede stal die nou niet bepaald de show.
Op vrijdag 02 augustus 2002 00:04 schreef drugsgebruiker het volgende:
En vergeet Katie Holmes niet.
je meent dit??
ik heb em gezien, ik vond hem echt bout. als je houdt van die films waarin meerdere partijen op het laatst allemaal bij elkaar komen (indirect met elkaar te maken), dan raad ik je deze aan:
- lock, stock and two smokin barrels
- snatch
beide van guy ritchie. oja en die nieuwe van em, mean machine is ook de moeite waard, kweet alleen niet of die al op video is...ps. en huuur ook even pulp fiction...dies te tof.
quote:Amorres peres
Op vrijdag 02 augustus 2002 00:48 schreef kootje het volgende:
ik heb em gezien, ik vond hem echt bout. als je houdt van die films waarin meerdere partijen op het laatst allemaal bij elkaar komen (indirect met elkaar te maken), dan raad ik je deze aan:
Maar ik ga 'Go' zeker kijken....
quote:Hierover.
Op vrijdag 02 augustus 2002 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
Waar gaat t'ie over?
Het is een leuke film als je door de gaten heenkijkt. De continuiteit moet je namelijk met een flinke korrel zout nemen.
quote:Ik zeker niet
Op vrijdag 02 augustus 2002 00:00 schreef Arcee het volgende:
Eén van de coolste, leukste en meest hippe films van de laatste jaren:Met een nog jonge en (toen iig) vrij onbekende cast (Katie Holmes bijvoorbeeld is wel bekend).
Dit is Sarah Polley, een erg goeie jonge actrice met een errug stoere rol in deze film.
Maandag 5 augustus 20:30 uur te zien op V8.
Mis 'm niet!
Katie
quote:welke Go of Pulp Fiction? Ik heb beide
Op vrijdag 02 augustus 2002 11:02 schreef Smots het volgende:
ja, en die heb ik nèt op DVD aangeschaft....
quote:ik hoef Pulp Fiction nu NOG niet op DVD te hebben.
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:33 schreef MikeyMo het volgende:[..]
welke Go of Pulp Fiction? Ik heb beide
quote:Verzin zelf is wat!
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:33 schreef MikeyMo het volgende:[..]
welke Go of Pulp Fiction? Ik heb beide
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |