persoonlijk doet het me weinig, maar in sommige gevallen zorgt het stimuleren van de kringspier op een zachte manier voor iets extra's; anale penetratie doet mij weinig
quote:Zeker ook road trip gezien... leuke scene. Zelf geen ervaring mee
prostaat bewerken met een vinger (of meer) schijnt dan anders heel erg lekker te zijn.
ik heb er zelf trouwens ook geen ervaring mee
Overigens had ik eerst associaties met 'misschien gay zijn', maar ik ben 100% hetro en kan er toch van genieten, hoewel het wel iets heel intiems is, waar nog een licht gevoel van schaamte aan hangt.
* dadutchdude is wel weer verbijsterend openhartig vandaag
Wat is namelijk het verschil dat je een vrouw anaal bevredigd of dat een vrouw jou anaal bevredigd. Niets mis mee toch, het is alleen zo dat het overgrote gedeelte van de (nederlandse) bevolking er negatief over praat, terwijl ze ondertussen misschien wel anders willen.
Ik denk dat een heleboel mannen niet tegen zijn vrienden het volgende zegt: "mijn vriendin heeft me zo lekker anaal bevredigd vanacht". Dan komen de reakties van de vrienden waarin hij al snel bestempeld word als zijnde homo waar natuurlijk niets waar van hoeft te zijn.
Maar even terugkomen op de echtelijke vraag: Ik heb er ervaring mee en ik vind het nog lekker ook. Mijn vriendin stimuleert (wat een mooi woord) me regelmatig tijdens het vrijen (of helpend bij het masturberen) op of rond de kringspier. Er in doet ze liever niet en dat respecteer ik dan ook, maar ik vind het erg lekker en ik raad het iedereen dan ook aan.. voor zowel mannen en vrouwen overigens..
Gr. WaSTeiL
P.
Maar goed.. dat bereik je niet met een vingertje...
[Dit bericht is gewijzigd door Lopat op 24-07-2002 13:47]
quote:haha, sneaky
Op woensdag 24 juli 2002 10:21 schreef Atrimar het volgende:
Ik vind het niet onprettig ...
quote:copy - paste
Op woensdag 24 juli 2002 12:46 schreef Pagan het volgende:
Hmmmm..., meestal geen bezwaar tegen, timing is belangrijk. Op het moment dat ik opgewonden ben is het lekker en leuk, maar als ik mij sec voor inspectie moet aanbieden is het effe minder.P.
Ook jij kasper
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 24-07-2002 14:07]
quote:*trots*
Op woensdag 24 juli 2002 13:48 schreef Atrimar het volgende:
Hou het ontopic aubOok jij kasper
Mijn eerste post die zo ontzettend laag bij de grond was dat hij verwijderd moest worden!
Alleen jij en ik weten nog wat daar stond hè Atrimar.
On topic:
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij niet lekker.
Iemand die me anaal neemt moet ik niet aan denken. Maar euhm.. met een vinger of euhm.. tong kan het behoorlijk wat extra's aan de sex geven...
Alleen door vrouwen. Alhoewel ik geen ervaring heb met mannen die mij opwinden, moet het verder weinig uitmaken...
quote:Mee eens
Op woensdag 24 juli 2002 10:21 schreef Atrimar het volgende:
Ik vind het niet onprettig ...
Een aardige aanvulling imo.
Brrrrrrrrrrrrrrrrr...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |