quote:Tja...toch Dark Side of The Moon denk ik. Klassieker.
Op vrijdag 21 juni 2002 16:55 schreef Kid_RisK het volgende:
Heb nog nooit echt goed naar Pink Floyd geluisterd.. wat is een leuk begin?
quote:Ja
Op dinsdag 11 juni 2002 19:24 schreef Tovaho het volgende:[..]
Is het vloeken in de kerk, als ik zeg dat ik Dirty het beste album van sonic youth vind?
quote:Ja, dat doe ik ook wel (al vind ik de user-reviews van Amazon niet erg behulpzaam, meestal... zijn een beetje kritiekloos), maar ik vind het ook wel leuk om tips van de kenners op Fok! te horen.
Op vrijdag 21 juni 2002 17:23 schreef Theeboon het volgende:
Misschien tipje: op allmusic.com en amazon.com hebben ze uitgebreide lijsten en 'essential cd's' van bands. Daar snuffel ik meestal in als ik een nieuwe band tegen kom.
quote:Zonde van je geld IMO.
Op vrijdag 21 juni 2002 17:28 schreef Cybart het volgende:
Viva La "Best Of" Albumsof heb ik het nu mis....
quote:Wat mij betreft wel, ik koop vrijwel nooit 'Greatest Hits'-verzamelaars. Een album is vaak een geheel, er zit een concept achter, en dan klinkt een 'best of' nogal verknipt. Behalve bij typische single-artiesten dan, maar daar ben ik meestal sowieso niet zo in geinteresseerd...
Op vrijdag 21 juni 2002 17:28 schreef Cybart het volgende:
of heb ik het nu mis....
wil je daarna je verder gaan verdiepen dan is het idd het slimst om gehele albums te kopen, die dan idd als geheel zijn
quote:Pff die is lastig, ik zou zeggen 'First album' met daarop oa. Holiday, Lucky star, Burning up.... een leuke feest-cd is ook wel 'You can dance'... maar er zijn ook veel mensen die juist de latere Madonna beter vinden, dus 'Ray of light'.
Op vrijdag 21 juni 2002 17:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Welke CD van Madonna kan ik het best kopen?
quote:'Like a prayer' wordt meestal gezien als haar beste.
Op vrijdag 21 juni 2002 17:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Welke CD van Madonna kan ik het best kopen?
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 23:49 schreef Theeboon het volgende:[..]
'Like a prayer' wordt meestal gezien als haar beste.
quote:Jan Akkerman solo ken ik niet zo goed, maar verder zijn Focus II en III wel aanraders.
Op maandag 24 juni 2002 20:46 schreef Citroentje het volgende:
Welke albums van Jan Akkerman en welke van Chris Rea zijn echte aanraders?
Oh ja, ik heb vandaag 'Daydream Nation' van Sonic Youth aangeschaft. Heerlijk zitten trippen in de trein met die lange noise-excursies, maar ik moet hem nog wat vaker luisteren voor een afgewogen oordeel! Maar in ieder geval een geslaagde aankoop, dat is zeker...
quote:Ik heb al een "best of Focus" (puur om te ori๋nteren) en daar ga ik me nog eens een keer intensief in verdiepen. Maar ik wil zo graag ook een album van Jan Akkerman solo hebben. Een paar weken geleden was ik bij een concert van hem en ik verwachtte eigenlijk veel focus-achtige nummers, maar hij speelde veel jazz-en blues-achtige nummers (soms werd het echt funky
Op maandag 24 juni 2002 20:49 schreef Zander het volgende:[..]
Jan Akkerman solo ken ik niet zo goed, maar verder zijn Focus II en III wel aanraders.
NOg iemand die een albumtip heeft van Chris Rea?
quote:En anders Focus Live ar the Rainbow, met een maniakale versie van Hocus Pocus.
Op maandag 24 juni 2002 20:49 schreef Zander het volgende:
Jan Akkerman solo ken ik niet zo goed, maar verder zijn Focus II en III wel aanraders.
quote:Vandaag op je aanraden 'The Commercial Album' aangeschaft. 'k heb um nog niet geluisterd, zal me benieuwen. Points one to five uit 't hoesje zijn iig al hilarisch
Op dinsdag 11 juni 2002 19:43 schreef Zander het volgende:[..]
'The Commercial Album' vind ik zelf wel een leuke
Millencolin
Rancid
Tool
Bad Religion
Hoor altijd veel lovende dingen over deze bands, heb wel een paar nummers op mon pc maar geen echte cds en shit..
quote:AEnima
Op maandag 24 juni 2002 21:52 schreef CoolCazt het volgende:
Welke van :
Tool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |