Ik ben benieuwd.
Een andere manier is bijvoorbeeld iemand 'laten kijken' op een paranormale beurs. Daar staan vrij veel mensen die iets over eventuele beschermengelen kunnen vertellen.
(erg jammer trouwens, dat mensen hier vaak niet serieus genomen worden door sommige mensen)
ik zag ook eens een gedaante en heb aan mijn moeder haarfijn uitgelegd wat ik gezien had
ze schrok ervan want het bleek dat het haar zusje(2jaar) was
die in 1934 overleden was
Het is geen familie.
Je kunt er alleen zelf achter komen, volgens mij.
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 17:53 schreef Skull het volgende:
Mijn beschermengel is Chewbacca. Chewbacca is een groot harig wezen van de planeet Endor.
kan je wel ff serieus doen?
* Type gelooft niet echt in beschermengelen.
Sowieso geloof k niet in iets hogers dat je helpt, dat is een vorm van hoop nodig hebben, en mijn excuses, maar ik ben sterk genoeg om op mezelf mijn leven door te komen.
Mja, dromen zijn maar dromen (helaas!)
Damn.. Can`t believe -I- am typing this...
Dromen zijn cool maar toch nep..
Ik moet eerst meer info hebben over die bescherm engelen, voordat ik hier mijn persoonlijke conclusie kan neerzetten, iemand links voor me?
Hij zegt niet veel tegen me, alleen als ik echt bijsturing nodig heb. Tis niet zo dat ik elke dag met hem praat of hem zomaar om hulp kan vragen ofzo, af en toe geeft hij me gewoon wat in.
Mijn eerste beschermengel was John, dat was meer een lieve honden-ogen-engel en leerde me uberhaupt aan het idee 'beschermengel' wennen. William is heel anders, veel meer integer en alleen 'aanwezig' als dat nodig is. Hij stelde zich wel aan me voor. Het typerende is dat mijn moeder me precies zo'nzelfde verhaal vertelde....
Een ander topic over engelen vind je hier, voor de geïnteresseerden
prrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |