abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 april 2002 @ 19:08:03 #1
24669 Pulkster
What the Duck!!!!
pi_3725197
* Wie onder ons kan mijn beschermengel beschrijven?
* Vertellen wie ze is, familie of niet?
* wat haar naam is.

Ik ben benieuwd.

Wie is er ook nog lid van de Donald Duck?
pi_3725208
ron brandsteder?
arie ribbens?
onder
  donderdag 4 april 2002 @ 21:14:50 #3
25486 aa-o
imprisoned
pi_3726512
Probeer het eens zelf? Als iemand je beschermengel zou kennen, ben jij het wel. Probeer het eens door middel van meditatie.

Een andere manier is bijvoorbeeld iemand 'laten kijken' op een paranormale beurs. Daar staan vrij veel mensen die iets over eventuele beschermengelen kunnen vertellen.

(erg jammer trouwens, dat mensen hier vaak niet serieus genomen worden door sommige mensen)

[url=http://outofbody.nl/]Outofbody.nl[/url]
pi_3851387
je komt er vanzelf wel achter wie het is
al duurt het soms wat langer maar je komt erachter

ik zag ook eens een gedaante en heb aan mijn moeder haarfijn uitgelegd wat ik gezien had
ze schrok ervan want het bleek dat het haar zusje(2jaar) was
die in 1934 overleden was

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  dinsdag 16 april 2002 @ 17:47:34 #5
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_3854930
Mijn beschermengel heet Ish'rell en is eigenlijk een deel van mezelf en een deel energie, een soort verbinding met de chi.

Het is geen familie.
Je kunt er alleen zelf achter komen, volgens mij.

hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
  dinsdag 16 april 2002 @ 17:53:18 #6
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3854962
Mijn beschermengel is Chewbacca. Chewbacca is een groot harig wezen van de planeet Endor.
I don't even know what I'm doing here.
  dinsdag 16 april 2002 @ 19:58:46 #7
20619 Type
O positief...
pi_3855984
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 17:53 schreef Skull het volgende:
Mijn beschermengel is Chewbacca. Chewbacca is een groot harig wezen van de planeet Endor.

kan je wel ff serieus doen?

* Type gelooft niet echt in beschermengelen.
Sowieso geloof k niet in iets hogers dat je helpt, dat is een vorm van hoop nodig hebben, en mijn excuses, maar ik ben sterk genoeg om op mezelf mijn leven door te komen.

"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_3857986
Hm.. in m`n eerste (en laatste) lucid dream heb ik wel zo`n soort figuur ontmoet, maar dat was een meisje die ik ken van streetdance... erg lekker ding, maar nog lang niet dood oid, dus het zal wel geen bescherm engel zijn, al wekte de droom wel die indruk op de een of andere manier.
Het valt het op dat ze in die droom nogal schaars gekleed was zegmaar... verdere details horen hier niet

Mja, dromen zijn maar dromen (helaas!)

Damn.. Can`t believe -I- am typing this...
Dromen zijn cool maar toch nep..

Ik moet eerst meer info hebben over die bescherm engelen, voordat ik hier mijn persoonlijke conclusie kan neerzetten, iemand links voor me?

pi_3859810
Mijn beschermengel heet William. Hij ziet er een beetje ruig uit, heeft een ongeschoren kop en heeft donkerbruin halflang haar. Best een lekker ding eigenlijk

Hij zegt niet veel tegen me, alleen als ik echt bijsturing nodig heb. Tis niet zo dat ik elke dag met hem praat of hem zomaar om hulp kan vragen ofzo, af en toe geeft hij me gewoon wat in.

Mijn eerste beschermengel was John, dat was meer een lieve honden-ogen-engel en leerde me uberhaupt aan het idee 'beschermengel' wennen. William is heel anders, veel meer integer en alleen 'aanwezig' als dat nodig is. Hij stelde zich wel aan me voor. Het typerende is dat mijn moeder me precies zo'nzelfde verhaal vertelde....

Een ander topic over engelen vind je hier, voor de geïnteresseerden

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')