Beste nummers toch wel:
- Beautiful world
- Yellow
- We never change
Beste cd: Parachutes.
quote:prachtige nummer
Op woensdag 13 februari 2002 14:20 schreef _Hummer_ het volgende:
Goeie en relaxte muziek!
Vooral in de auto errug aan te bevelen !Beste nummers toch wel:
- Beautiful world
Beste cd: Parachutes.
quote:Klinkt ook buiten de auto erg goed, leuke muziek om met je grrl bij te chillen, mijn fav #'s zijn don't panic / we never change en such a rush (staat niet op het album geloof ik, maar op een andere EP).
Op woensdag 13 februari 2002 14:20 schreef _Hummer_ het volgende:
Goeie en relaxte muziek!
Vooral in de auto errug aan te bevelen !Beste nummers toch wel:
- Beautiful world
- Yellow
- We never changeBeste cd: Parachutes.
quote:Beautiful World bestaat niet, je bedoelt denk ik 'don't panic'
Op woensdag 13 februari 2002 14:28 schreef BobRooney het volgende:[..]
prachtige nummer
Ps. Beautiful world = Don't Panic.
quote:Geen idee...ben geen superfan, kwam het nummer tegen op Kazaa als Beautiful world en vond het prachtig
Op woensdag 13 februari 2002 14:30 schreef Forumpi het volgende:
Erg lekkere muziek, het lijkt zo simpel. Dacht dat ze nog wel een album hadden, maar op de site zie ik alleen maar EP's enzo. Nou ja, ff afwachten dan maar.Ps. Beautiful world = Don't Panic.
quote:FF vergeten in mijn enthousiasme
Op woensdag 13 februari 2002 14:30 schreef Forumpi het volgende:
Ps. Beautiful world = Don't Panic.
Beetje in dezelfde stijl/hoek, maar dan mooier, intenser, sfeervoller.. en normaal van dat soort woorden.. Asleep in the back is een prachtig album van hun, ik zou daar ook zeker eens een keer naar luisteren dan.
Het was wel een cool concert trouwens.
quote:De vorige tig keren heb er vast overheen gelezen, maar wat een goeie tip. Na één keer de mp3's te hebben geluisterd heb ik de CD meteen besteld. Klasse!
Op woensdag 13 februari 2002 14:47 schreef Vork het volgende:
daar gaatie weer... coldplay goed? Dan kan ik je van harte aanbevelen: Elbow.
Overigens vind ik de CD van Coldplay ook een topper. Ik heb hem inmiddels al een behoorlijke tijd in mijn collectie en toch blijft het een CD die bij behoorlijk wat gelegenheden, lekker in de auto, als achtergrondmuziek, het goed doet. Is er al iets bekend over een opvolger?
quote:Kijk eens aan
Op zaterdag 16 februari 2002 13:33 schreef AirwiN het volgende:
De vorige tig keren heb er vast overheen gelezen, maar wat een goeie tip. Na één keer de mp3's te hebben geluisterd heb ik de CD meteen besteld. Klasse!
quote:Ik weet nog niets... ik ben zelf al een tijdje uitgeluisterd op dit album, hoewel ik enkele losse nummers nogsteeds erg kan waarderen. Ik ben wel benieuwd naar en mogelijk volgend album, daar wordt het wel weer eens tijd voor.
Overigens vind ik de CD van Coldplay ook een topper. Ik heb hem inmiddels al een behoorlijke tijd in mijn collectie en toch blijft het een CD die bij behoorlijk wat gelegenheden, lekker in de auto, als achtergrondmuziek, het goed doet. Is er al iets bekend over een opvolger?
Ik denk dat dit ook weer een goed album gaat worden
en het hele nieuwe album schijnt geinspireerd te zijn door 11/09, dus dat ga ik echt niet kopen.. dan luister ik parachutes nog wel 'n tijdje langer..
quote:Volgens mij verwar je AROBTTH
Op donderdag 25 juli 2002 18:59 schreef waspman het volgende:
ik vind de nieuwe singloe vrij matigen het hele nieuwe album schijnt geinspireerd te zijn door 11/09, dus dat ga ik echt niet kopen.. dan luister ik parachutes nog wel 'n tijdje langer..
Ik vind het echt een heerlijke plaat, waardige opvolger van parachutes.
quote:Dan is The Mad het wel
Op maandag 29 juli 2002 00:31 schreef Phynny het volgende:
hey, me sassa_s heeft nog niet gereageerd.. als er iemand coldplayfan is...
Het nieuwe album is al ter ore gekomen en ik moet zeggen, anders, maar wéér Werelds!
* Pheno schaamt zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |