quote:Ok naam.. dat heb ik ook heel erg. Ben ook erg bandrecht denk ik en heb soms de neiging om gelijk een band te beoordelen op een paar nummers die ik dan toevallig wel of niet goed vindt.
Op zaterdag 02 februari 2002 21:46 schreef ranja het volgende:
meeste koop ik op naam, recensie of 'hearsay'.
quote:Ik bedoel eigenlijk dat ik gewoon de 3e Garbage koop omdat die eerste 2 erg goed zijn en er dan pas thuis achterkom dat ik best zonder had gekund
Op zaterdag 02 februari 2002 21:48 schreef Vork het volgende:[..]
Ok naam.. dat heb ik ook heel erg.
quote:Uhm... misschien had je het nog niet door, maar het grootste gedeelte van de artiesten brengt geen singles uit.
toch wel raar. Je koopt een album toch n.a.v. de single, of heb ik het mis? Of om te kijken of er misschien platen op staan die beter zijn dan de single? Ik denk dan: er is vast een reden waarom dit wel een single is geworden en dat niet...
Ik luister altijd een heel album. Eerst in de normale volgorde en vaak erna zet ik hem op shuffle, zodat de nummers niet op volgorde worden afgespeeld. Vaak vind ik dit het wat spannender maken, leuke afwisseling ofzo
quote:Ik liep ook al te zoeken naar de shuffle knop.. maar ik heb denk ik een heel oude.. mijn platenspeler heeft geen
Op zondag 03 februari 2002 00:38 schreef Xhorder het volgende:[..]
Uhm... misschien had je het nog niet door, maar het grootste gedeelte van de artiesten brengt geen singles uit.
Ik luister altijd een heel album. Eerst in de normale volgorde en vaak erna zet ik hem op shuffle, zodat de nummers niet op volgorde worden afgespeeld. Vaak vind ik dit het wat spannender maken, leuke afwisseling ofzo
quote:Absoluut losse nummers. Het aantal malen dat ik een heel album beluisterd heb is wel op 1 hand te tellen.
Op zaterdag 02 februari 2002 20:32 schreef MuadDib het volgende:
Als jullie muziek luisteren luister je dan losse tracks of albums in z'n geheel?
quote:Wel als je zèlf je eigen favo's op een rijtje zet hoor.
Op zondag 03 februari 2002 07:46 schreef IllOgical het volgende:
Absolutely album! De betere albums weten een sfeer neer te zetten en vast te houden. Een (hit)nummer is dan niet voldoende om die sfeer neer te zetten en vast te houden.
* Arcee creëert z'n eigen muzieksfeer wel.
quote:Gewoon een draai aan de naald geven en there you go...
Ik liep ook al te zoeken naar de shuffle knop.. maar ik heb denk ik een heel oude.. mijn platenspeler heeft geen
quote:Idem. Als je buiten het Top 40-gebeuren valt, kom je automatisch terecht bij hele albums. Persoonlijk draai ik meestal hele albums (zie ook al mijn bijdragen aan "Wat draai je nu"). Soms breek ik die dan wel voortijdig af omdat ik zin krijg in een andere band of stijl, maar in pricipe gaat hij tot het einde mee, vaak genoeg dan ook weer opnieuw aangezet. Daarmee tevens de stelling ontkrachtend dat je alleen met MP3 van "dat CD wisselen" afbent.
Op zaterdag 02 februari 2002 21:13 schreef MuadDib het volgende:
Misschien ligt het idd ook wel aan de muziek die je luistert. Ik luister toch minder vaak naar artiesten die regelmatig singles uitbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |