abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_212140343
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 10:05 schreef Atmoz het volgende:

[..]
Thanks! ^O^
Dat is super leuk / goed om te horen :Y

==============================================

Omdat ik het zelf nog veel te druk heb met andere dingen voor Marblelous, heb ik hulp gezocht voor het bouwen van banen. Inmiddels word ik goed ondersteunt door 3 kids uit 't dorp :D Ze vinden het super leuk om gave banen te bouwen die vervolgens door een professional worden gefilmd 8-)

Een kleine impressie van vorige week:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ohja, mochten er mensen van hier geïnteresseerd zijn om wat meer op de hoogte te blijven over Marblelous (en de hele lancering op Kickstarter binnenkort), dan is hier de place 2 be: https://www.facebook.com/groups/279106818214487

Onder de leden van die groep zal ik geregeld (onder andere) gratis Starters-Sets gaan weggeven.
[ afbeelding ]

Nogmaals bedankt voor de support *O* _O_
Mooi. Krijg je echter geen gedoe met copyright van Lego wanneer je hun figuren inzet?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212140380
quote:
5s.gif Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef sigme het volgende:
Kan je niet wat kisten fixen waar je (een deel van het) gereedschap op lokatie in kan opbergen? En die kisten dan op slot en eventueel ergens aan vastgemaakt?
Ik dacht ook meteen aan een soort custom made flight case waar alles in past en die je zo in kan laden. Maar denk dan ook meteen aan beperkingen zoals het ontbreken van een laadklep (op te lossen met oprijplaat en een lier?).
  Knikkerking dinsdag 23 januari 2024 @ 20:06:11 #203
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_212144979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 13:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Mooi.
Thanks! 8-)

quote:
Krijg je echter geen gedoe met copyright van Lego wanneer je hun figuren inzet?
Ja, zou dat een reeël probleem kunnen worden?
Dat je niet zomaar andermans logo's en/of namen mag gebruiken, dat snap ik.
Maar ik zou het heel extreem vinden als je niet een ander bedrijf zijn producten mag gebruiken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 13:45 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ik dacht ook meteen aan een soort custom made flight case waar alles in past en die je zo in kan laden. Maar denk dan ook meteen aan beperkingen zoals het ontbreken van een laadklep (op te lossen met oprijplaat en een lier?).
Tja, dat is inderdaad ook een idee. Maar wel weer flink wat gedoe. Een hele tijd werkte bijvoorbeeld de lift niet die we gebruikte... Dat zou betekenen dat ik dan die hele kist zélf via de trap naar boven moest sjouwen... Pfeww O-)
  Moderator dinsdag 23 januari 2024 @ 22:25:33 #204
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_212147242
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef Atmoz het volgende:
Ja, zou dat een reeël probleem kunnen worden?
Zijn er geen mensen die speciaal in copyright zaken bezighouden ? Kan mijn voorstellen dat het iets te maken zou kunnen hebben met intellectueel eigendom oid.

Kan mij wel voorstellen dat het een reeël iets is eigenlijk...
pi_212149526
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef Atmoz het volgende:

[..]
Thanks! 8-)
[..]
Ja, zou dat een reeël probleem kunnen worden?
Dat je niet zomaar andermans logo's en/of namen mag gebruiken, dat snap ik.
Maar ik zou het heel extreem vinden als je niet een ander bedrijf zijn producten mag gebruiken.
[..]
Tja, dat is inderdaad ook een idee. Maar wel weer flink wat gedoe. Een hele tijd werkte bijvoorbeeld de lift niet die we gebruikte... Dat zou betekenen dat ik dan die hele kist zélf via de trap naar boven moest sjouwen... Pfeww O-)
Ik ben bang dat het heel reel is en ik gok dat op die poppetjes © en (TM) zit. Ik zie nu ook nog eens dat het niet alleen Lego maar ook Disney is. Die nemen zeker stappen.
In veel spellen bv mogen ze ook zonder licenties bijvoorbeeld geen echte wapens of voertuigen gebruiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 24-01-2024 08:59:29 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212149540
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 22:25 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Zijn er geen mensen die speciaal in copyright zaken bezighouden ? Kan mijn voorstellen dat het iets te maken zou kunnen hebben met intellectueel eigendom oid.

Kan mij wel voorstellen dat het een reeël iets is eigenlijk...
Dit dus, je bent nu reklame aan het maken met hun producten. Dan zou mogelijk beeldrecht kunnen gelden. Maar ik heb er geen verstand van.

Je kunt natuurlijk die fabrikant eens vragen of een een aanvulling op hun product mag maken, mogelijk is dat voor hun ook een welkome toevoeging.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')