abonnement Unibet Coolblue
pi_205457965
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:47 schreef mujentas het volgende:

[..]
Waar de afkorting precies voor staat weet ik niet, maar dit is een onbetaald gat tussen 2 betaalde diensten, waarschijnlijk omdat er geen taak is toegewezen.
Bedankt ^O^
  maandag 24 oktober 2022 @ 11:27:57 #227
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206431038
Klopt het dat niet al het bestek van de Kempen & Begeer actie kan worden nageleverd?
Heb een deel ontvangen en een deel niet, maar begreep dat die ook niet meer gaat komen -O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206497740
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even in een spoiler, graag ook in een spoiler reageren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206497958
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 13:12 schreef stokj het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 30 oktober 2022 @ 13:54:30 #230
206731 Mortaxx
Doomer
pi_206498061
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt er ook voor kiezen jouw lunch niet meer af te rekenen. Daar wordt Ahold echt niet minder van

Heb jaren een vergelijkbare situatie gehad. Je kunt het als leidinggevende beter laten gaan zolang het om croissant of een broodje tijdens werktijd gaat. De kosten van de strijd hierover aangaan zijn veel hoger
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_206498839
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209531520
Vanmorgen volledige controle bij AH van alle boodschappen bij alle scanklanten. Gelukkig had ik maar iets van 6 artikelen, dus bij mij ging dat vrij vlot, moest wel even wachten.

Goeie actie!
Aanpakken die waardeloze dieven! Complimenten aan de medewerkers die in alle rust alles controleren. Zo hoort het.
pi_209531572
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 12:22 schreef -Sigaartje het volgende:
Vanmorgen volledige controle bij AH van alle boodschappen bij alle scanklanten. Gelukkig had ik maar iets van 6 artikelen, dus bij mij ging dat vrij vlot, moest wel even wachten.

Goeie actie!
Aanpakken die waardeloze dieven! Complimenten aan de medewerkers die in alle rust alles controleren. Zo hoort het.
Maar dan heeft de zelfscan geen nut meer.

quote:
De voordelen op een rijtje:
Je kan direct jouw boodschappen inpakken alles zal worden uitgepakt ter controle want je bent een verdachte van diefstal
•Je ziet altijd het totaalbedrag en korting
Je bent supersnel klaar met afrekenen Je bent verdacht van diefstal en zal dus worden gecontroleerd dit zal niet supersnel verlopen
pi_209532033
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 12:27 schreef Nober het volgende:

[..]
Maar dan heeft de zelfscan geen nut meer.
[..]

Ik denk dat dit een steekproef was. Als zo'n steekproef regelmatig wordt uitgevoerd, zie ik het er nut wel van in.
Dat laatst in het nieuws kwam dat er zoveel gestolen wordt, daar moet een supermarkt iets mee. Ook tegenover eerlijke klanten. Dan kun je niet zomaar schouderophalen en zeggen: risico van het vak.
Het geeft ook een signaal af naar klanten die wel een goed hart hebben en gezond geweten: "We doen er iets aan".

Het is gewoon asociaal als mensen fluitend met kratten bier de deur uitlopen zonder te betalen.
  vrijdag 16 juni 2023 @ 13:07:47 #235
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_209532141
Waarom is het zeep/shampoo/deo schap elke week anders ingedeeld? zo fucking irritant
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_210574419
Klopt het dat je als leidinggevende bij ah to go absurd veel verdient (inc nacht toelages en andere dingen)
pi_210574771
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:58 schreef koos_vriendloos het volgende:
Klopt het dat je als leidinggevende bij ah to go absurd veel verdient (inc nacht toelages en andere dingen)
Ligt er aan wat je absurd vind.
pi_210577190
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:41 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Ligt er aan wat je absurd vind.
17 per uur exclusief toeslagen
pi_210577261
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:58 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
17 per uur exclusief toeslagen
Ja, ik denk dat dit wel kan kloppen. Meestal wordt een leidinggevende
niet ingezet voor uren waarbij toeslagen uitgekeerd moeten worden, want te duur.

Waarom vindt jij dit absurd veel?
pi_210577864
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat dit wel kan kloppen. Meestal wordt een leidinggevende
niet ingezet voor uren waarbij toeslagen uitgekeerd moeten worden, want te duur.

Waarom vindt jij dit absurd veel?
In AH to go worden ze juist ingezet voor die uren. De ene waarvoor ik ben aangenomen is geopend tot 03:00
pi_210578319
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 11:57 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
In AH to go worden ze juist ingezet voor die uren. De ene waarvoor ik ben aangenomen is geopend tot 03:00
Geen ervaring met een AH to go. Het kan zijn dat dingen daar inderdaad anders gaan.

Maar opnieuw: waarom vindt jij dat absurd veel? Leidinggevenden bij AH hebben of de papieren (het is niet zo dat je zoals bij de Lidl eventjes leidinggevende wordt), of ze hebben jaren lang ervaring en hebben zich omhoog gewerkt. Ik vind 17 euro nog te weinig zelfs aangezien het vast bruto is al gok ik dat het hier om een winkelcoördinator gaat. Supermarktmanagers in grotere winkels verdienen wel wat meer, afhankelijk hoe groot de winkel is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 09-09-2023 12:51:39 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')