abonnement Unibet Coolblue
pi_211109744
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 10:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat is een fantastisch idee! Wij hebben een switch en we hebben just dance! Alleen geen 4 controllers, maar dan gaan ze maar om en om.

Ja! Deze hou ik er in ! _O_
Volgens mij kun je just dance op de switch ook koppelen met je telefoon. Dus als je nog ergens een oude telefoon hebt liggen zou je die ook als controller kunnen inzetten. (Heb het zelf niet geprobeerd dus weet niet hoe goed het werkt, heb er alleen eens over gelezen).

Hier volgende week kinderfeestje van de jongste. Gaan we zwemmen. Hopelijk wordt dit een gezelliger feestje als twee jaar terug bij jumpxl. Die beviel bij ons niet zo goed (niet zo zeer om jumpxl maar omdat de kinderen onderling ruzie maakten, die mocht niet met die mee doen en dat soort onzin. Echt een drama feest. Dochter heeft er ook een flink potje zitten huilen omdat er kinderen werden buitengesloten).
Daarom vorig jaar een georganiseerde activiteit, graffiti spuiten. Dan worden ze bezig gehouden dus dat werkte hier beter.

Hopelijk dit jaar wel weer positief met zichzelf vermaken in een zwembad (wel een deel andere kinderen als twee jaar geleden, dus hopelijk komt het goed. Maar kijk er toch altijd weer tegenop).
  Moderator zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:47:33 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211110085
Vorige week Aapie zijn eerste kinderfeestje gehad voor zijn derde verjaardag, was top! We hadden 4 kindjes uitgenodigd waar hij veel mee speelt op de opvang. In huis 3 speelplekken gecreëerd: autospeelmat met auto’s, lage tafel met Duplo en knutselspullen op tafel. Taart en fruitsalade en natuurlijk appelsap voor de kindjes. Er werd heerlijk gespeeld (vooral met de auto’s en geknutseld) en ook het keukentje werd gebruikt.

Was echt een succes, de ouders hebben elkaar ook wat beter leren kennen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_211111733
Leuk Majo! Klinkt als een fijn feestje.

Hier 2 meiden die 11 worden.
Feestje 1: Bioscoop en eten ergens.

Feestje 2, 2x zoveel kinderen. Thuis. Buitenspelen.

Nu nog twee data prikken.
Met een meidenkwartet
pi_211111863
Is het de 1e keer dat ze hun eigen feestje willen Cathmar?
pi_211111879
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:34 schreef Kyara het volgende:
Is het de 1e keer dat ze hun eigen feestje willen Cathmar?
Ja! Op verzoek. Maar ze mogen wel op elkaars feestje komen natuurlijk O+

Ze hebben altijd al groepjes eigen vrienden gehad maar tot nu toe wel sameneen feest. Wellicht door lichte drang van mij want dan was ik er maar in 1x vanaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cathmar op 28-10-2023 17:04:10 ]
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')