abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:58:19 #1
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_47542426
quote:
AMSTERDAM - De Tilburgse Mandy Pijnenburg (19) die betrapt werd op coke-smokkel, moet tien jaar in de cel in de Dominicaanse Republiek.

Vader Bart Pijnenburg: 'Ik weet dat onze dochter heeft fouten gemaakt. Ze is door een loverboy gedwongen de koffer met twintig kilo cocaïne mee te nemen'.

De rechter deed gisteren meteen na behandeling van de zaak uitspraak. De familie, haar moeder woonde de zitting bij, hoopte tegen beter weten in dat er een lagere straf uit zou rollen. Overplaatsing naar Nederland is er niet bij omdat de Dominicaanse Republiek geen uitwisselingsverdrag heeft met Nederland. Bij goed gedrag mag ze wellicht de helft van haar straf buiten de gevangenis (maar binnen de landsgrenzen) doorbrengen.
Een triest geval dit. Dat de rechterlijke macht in de Dominicaanse Republiek geen boodschap heeft dat zij gedwongen is door een loverboy kan ik wel begrijpen. Maar zou er vanuit Nederland sowieso niet meer gedaan moeten worden aan het begrip loverboy om dit soort gevallen in de toekomst te doen voorkomen?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_47542494
Ik kan niet anders zeggen dan eigen schuld dikke bult.

Lekker naïef om te denken dat je zonder gezeik 20k aan coke kan smokkelen.

Neemt natuurlijk niet weg dat het kut is voor haar, haar vrienden en haar familie.

En natuurlijk ook een beetje voor haar loverboy, want die loopt nu dus gewoon keihard elke maand een hoop geld mis
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47542495
dat is ook zuur
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:02:14 #4
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47542548
Tilburg. Alles wat daar vandaan komt is verrot en sneu.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_47542559
Ik verlang soms terug naar het schavot (m.b.t. de loverboys dan)
pi_47542623
Dat is geen straf dat is een beloning. Nu krijgt ze tenminste de kans om geestelijk uit te rijpen voordat ze weer de maatschappij in wordt geplaatst.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:08:03 #7
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_47542761
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:00 schreef vosss het volgende:
En natuurlijk ook een beetje voor haar loverboy, want die loopt nu dus gewoon keihard elke maand een hoop geld mis
Precies, die jongen heeft ook geen gemakkelijke jeugd gehad, daar mogen we ook wel een beetje begrip voor hebben
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:08:15 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47542768
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:00 schreef vosss het volgende:
Ik kan niet anders zeggen dan eigen schuld dikke bult.

Lekker naïef om te denken dat je zonder gezeik 20k aan coke kan smokkelen.

Neemt natuurlijk niet weg dat het kut is voor haar, haar vrienden en haar familie.
Eensch
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_47542818
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Precies, die jongen heeft ook geen gemakkelijke jeugd gehad, daar mogen we ook wel een beetje begrip voor hebben
En zo is het maar net.

Ik zeg driewerf hoera voor de multiculturele samenleving: HOERA, HOERA, HOERA
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:11:29 #10
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47542877
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:58 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Een triest geval dit. Dat de rechterlijke macht in de Dominicaanse Republiek geen boodschap heeft dat zij gedwongen is door een loverboy kan ik wel begrijpen. Maar zou er vanuit Nederland sowieso niet meer gedaan moeten worden aan het begrip loverboy om dit soort gevallen in de toekomst te doen voorkomen?


Studeer je rechten ofzo.

Wat is er er mis met eigen verantwoordelijkheid? Dat halve zachte gelul altijd. Ik kon er niks aan doen edelachtbare dat ik iemand neerschoot. Ik werd bedreigd. Ze zouden de pootjes van mijn favoriete lieveheersbeestje anders uitgetrokken hebben boe-hoe-hoe.

Oprotten. Als je coke smokkelt en je word gepakt ben je de lul
Als je iemand neerschiet en je word gepakt ben je de lul

Verzachtende omstandigheden
Tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid
Lang leve mij! *O*
pi_47542886
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:09 schreef vosss het volgende:

[..]

En zo is het maar net.

Ik zeg driewerf hoera voor de multiculturele samenleving: HOERA, HOERA, HOERA
wat heeft dat nou weer in hemelsnaam te maken?
pi_47542928
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:11 schreef Echo99 het volgende:

[..]



Studeer je rechten ofzo.

Wat is er er mis met eigen verantwoordelijkheid? Dat halve zachte gelul altijd. Ik kon er niks aan doen edelachtbare dat ik iemand neerschoot. Ik werd bedreigd. Ze zouden de pootjes van mijn favoriete lieveheersbeestje anders uitgetrokken hebben boe-hoe-hoe.

Oprotten. Als je coke smokkelt en je word gepakt ben je de lul
Als je iemand neerschiet en je word gepakt ben je de lul

Verzachtende omstandigheden
Tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid
inderdaad, en als je 19 bent dan weet je zeker wel wat goed is en wat slecht.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:14:24 #13
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_47542967
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef buachaille het volgende:
Dat is geen straf dat is een beloning. Nu krijgt ze tenminste de kans om geestelijk uit te rijpen voordat ze weer de maatschappij in wordt geplaatst.
Vooral dat laatste. Groei wat hersens, mens.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:18:37 #14
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47543085
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:13 schreef Stark het volgende:

[..]

inderdaad, en als je 19 bent dan weet je zeker wel wat goed is en wat slecht.
Lijkt me dat je inderdaad wel snapt dat 2 kilo coke niet legaal is.
Lang leve mij! *O*
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:18:44 #15
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47543089
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef buachaille het volgende:
Dat is geen straf dat is een beloning. Nu krijgt ze tenminste de kans om geestelijk uit te rijpen voordat ze weer de maatschappij in wordt geplaatst.
Plus dat je weg mag uit Tilburg.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:19:53 #16
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47543118
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Plus dat je weg mag uit Tilburg.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_47543187
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef buachaille het volgende:
Dat is geen straf dat is een beloning. Nu krijgt ze tenminste de kans om geestelijk uit te rijpen voordat ze weer de maatschappij in wordt geplaatst.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_47543382
20 kilo is een flinke hoeveelheid... hoeveel is dat omgerekend naar geld?
Hoeveel kilo mag je meenemen in een vliegtuig?

Trieste zaak inderdaad.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:31:05 #19
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47543464
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:28 schreef aloa het volgende:
Hoeveel kilo mag je meenemen in een vliegtuig?
Je mag helemaal geen coke meenemen in een vliegtuig
Lang leve mij! *O*
pi_47543502
Was ze niet zwakbegaafd ofzoiets? Sneu...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47543531
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:31 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Je mag helemaal geen coke meenemen in een vliegtuig
Ik bedoel zonder coke
pi_47543631
Gewoon zeggen fuk joe meneer loverboy, ga lekker zelf je poedersuiker wegbrengen
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:38:22 #23
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47543692
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:33 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik bedoel zonder coke
Lang leve mij! *O*
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:44:50 #24
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_47543932
5 jaar in een Dominicaanse cel en ze had al een speciale omdat er toch een beetje begrip voor haar situatie werd getoond en dan 5 jaar in een tropisch landje met vriendelijke mensen (gedeeltelijk) leven van de toch al niet zo rijke overheid daar. Bouw ondertussen zelf iets op, een duikschooltje of hotelletje of zo, en je kostje is gekocht en je hebt nog lekker weer ook!
Poeh poeh, wat een onmenselijke straf toch weer! Het lijkt verdorie Nederland wel!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_47544094
geen medelijde met naiefe meisjes die graag met uitschot gezien willen worden!

Overdenk je zonde maar bye bye!
I'm not the man you think I am!
pi_47544189
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Was ze niet zwakbegaafd ofzoiets? Sneu...
Daar staat me iets van bij nu je het zegt! Ik weet niet of het om dit meisje gaat of dat het een ander was, maar er was inderdaad een zwak(ker) begaaft meisje met coke aangehouden, had ook met een loverboy te maken...
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:55:08 #27
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_47544261
Wat een reacties van het niveau De Telegraaf hier.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:58:30 #28
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47544364
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef Lariekoek het volgende:
Wat een reacties van het niveau De Telegraaf hier.
Kut is dat he als mensen anders denken als jij.

Om je post even iets te nuanceren:
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef Lariekoek het volgende:
Een speciaal topic voor Meki.
[..]

Om te kotsen dit.
Pot verwijt de ketel enzo
Lang leve mij! *O*
pi_47544496
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef Lariekoek het volgende:
Wat een reacties van het niveau De Telegraaf hier.
Kut he? Dat er mensen zijn die het niet met je eens zijn.
pi_47544578
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef Lariekoek het volgende:
Wat een reacties van het niveau De Telegraaf hier.
Leg uit
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:05:47 #31
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_47544581
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Kut is dat he als mensen anders denken als jij.
Neehoor, maar het mag allemaal wel wat genuanceerder.
Tuurlijk is het eigen schuld dikke bult. Maar kijk eens naar de oorzaak waarom het meisje dit gedaan heeft. Daar moet ook wat aan gedaan worden.
quote:
Om je post even iets te nuanceren:
[..]

Pot verwijt de ketel enzo
Wat heeft dit er mee te maken?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:06:20 #32
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47544601
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:58 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Een triest geval dit. Dat de rechterlijke macht in de Dominicaanse Republiek geen boodschap heeft dat zij gedwongen is door een loverboy kan ik wel begrijpen. Maar zou er vanuit Nederland sowieso niet meer gedaan moeten worden aan het begrip loverboy om dit soort gevallen in de toekomst te doen voorkomen?
19 jaar? Dan moet ze beter weten. Hmm dan zou haar omgeving (familie, leraren, vriendinnen etc) haar allang duidelijk hebben moeten maken dat ze beter zou moeten weten.

Laat me raden: ze is blond en is met 16 van "sgool" gegaan.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_47544639
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Was ze niet zwakbegaafd ofzoiets? Sneu...
Kan er niets over vinden in dit toch vrij uitgebreide nieuwsbericht dat vorig jaar op de FP stond: Ouders Mandy vreesden al coke-smokkel
pi_47544650
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Daar staat me iets van bij nu je het zegt! Ik weet niet of het om dit meisje gaat of dat het een ander was, maar er was inderdaad een zwak(ker) begaaft meisje met coke aangehouden, had ook met een loverboy te maken...
Ik zit even te googelen, maar het lijkt erop dat deze breezer een gewone domme breezer is en niet die zwakbegaafde waar ik haar voor hield.
quote:
Wij weten dat onze Mandy geen crimineel is’
Door Joke Knoop


Vrijdag 4 augustus 2006 - De Tilburgse Mandy Pijnenburg (1 zit sinds 24 juli vast in de Dominicaanse Republiek wegens de smokkel van 20 kilo cocaïne. Haar ouders kijken terug op vijf jaar tobben.

Een portret van Mandy Pijnenburg met haar hond.
TILBURG – „Mandy is slachtoffer van haar eigen naïviteit, maar vooral van een lover- en drugsboy.“

Tot die conclusie komen de ouders van de 18-jarige Tilburgse Mandy Pijnenburg die met twintig kilo cocaïne is opgepakt in de Dominicaanse Republiek.

Mandy zit in de gevangenis van Punta El Sabo. Naar verwachting zal haar zaak pas over drie maanden voorkomen. Haar ouders houden rekening met een celstraf van zeker tien jaar. Officieel is contact met de dochter niet mogelijk. Via-via weten ze dat Mandy in de war is. „Ze zal verharden om te kunnen overleven. Maar ik denk niet ver in de toekomst. Ik probeer het bij vandaag te houden“, zegt haar vader Bert.

Uit wanhoop hadden ze de politie ingelicht in de hoop dat Mandy op Schiphol aangehouden zou worden. Het was het laatste redmiddel om Mandy, hun oudste dochter, los te weken uit het kringetje van verkeerde vrienden. De marechaussee verzekert dat geen gegevens zijn doorgespeeld naar de Dominicaanse Republiek. „Bij ons is deze informatie overigens nooit binnengekomen“, aldus woordvoerder Eric Vermeulen.

Bert en Armanda Pijnenburg begrijpen niet waarom hun dochter drugs smokkelde en dan nog in die hoeveelheden. Voor zover bekend is Mandy niet verslaafd. „Er zijn nog zoveel vragen waar we geen antwoorden op hebben. Is ze er in getuind? Is ze bedreigd? We willen haar gedrag niet goedpraten, ze heeft drugs gesmokkeld. Maar waarom? Wij weten dat Mandy geen crimineel is.“

Ze is geen gemakkelijk meisje, geven de ouders toe. Van jongsafaan is ze opstandig en onafhankelijk. Ze gaat haar eigen gang en laat zich weinig zeggen. „Maar Mandy is ook lief, ze is heel sociaal, attent en vooral gul. Ze gaf alles weg.“

Vanaf haar dertiende jaar ging het mis. Waarschuwingen baatten niet, ingeschakelde hulpverleners bleven met de armen over elkaar zitten. De ouders hadden hun vermoedens.

Sinds haar vroege puberteit is Mandy geobsedeerd door Antilliaanse mannen.De ouders plaatsten aanvankelijk vraagtekens bij de cultuurverschillen, ‘maar je gaat niet meteen van het kwade uit’.

Toen ze merkten dat Mandy depressief werd, probeerden ze hulp in te schakelen en trachtten ze haar los te weken uit haar kringetje. Ze regelden zelfs dat de moeilijk handelbare Mandy in een internaat in het Belgische Turnhout werd geplaatst. Het mocht niet baten. Ze werd na enige tijd van het internaat verwijderd en ging een kappersopleiding doen.

Sinds april verkeerde Mandy echt in foute kringen, zeggen de ouders. Haar laatste vriend, die ze in Rotterdam had opgedoken, verdenken ze van loverboypraktijken. Wellicht is ze via hem ook in de drugshandel geraakt. In mei meldde Mandy dat ze achter het raam wilde gaan werken. Haar moeder: „Ik heb gehuild, gesmeekt. Het gekke is dat je dan als verdoofd reageert. Ik had al zoveel meegemaakt, dat ook mijn grenzen verschoven. Ik ben zelfs op zoek gegaan naar een club, zodat ze op een veilige en beschermde manier kon werken. Ik was bang voor loverboy-praktijken. Ik heb aangeboden haar pooier te zijn en haar geld voor haar opzij te leggen, want ik was bang dat ze alles moest afgeven. Wat kon ik doen? We wilden contact houden.“

Op 4 juli verdween Mandy. Ze nam geen telefoon op en belde niet terug. Moeder Armanda uitte bij de politie in Tilburg haar vrees. Bij toeval bleek dat Mandy vijf gsm’s op haar naam had staan. Vader Bert belde een van die nummers en een man vertelde dat Mandy met vriendinnen naar Mallorca was. Bert: „We wisten meteen dat het niet klopte. Mandy heeft geen vriendinnen.“ Nadien belde Mandy dat ze met vakantie was in de Dominicaanse Republiek. Uit een ander telefoontje bleek dat ze een pakje mee moest nemen. Ze wist niet wat. „We hebben haar gesmeekt meteen naar huis te komen en niets mee te nemen.“

Samen met de politie wordt afgesproken de marechaussee te tippen. „Op 24 juli belde Mandy weer: pappa ik heb een zwaar probleem. Ik ben opgepakt. Waar? In de Dominicaanse Republiek. Toen werd de verbinding verbroken.“

„Eigenlijk heb ik al afstand van haar genomen, anders zou ik dit verhaal niet kunnen vertellen,“ zegt Armanda Pijnenburg. Haar woorden worden even later gelogenstraft door de tranen in haar ogen. „Het is en blijft je kind. We laten Mandy niet in de steek. Wij weten dat ze geen crimineel is. Het doet zeer dat de ware schuldigen vrij zijn.“
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47544697
Oke.. Wel erg sneu dan.. Maar vanaf je 13e al "in de ban zijn" van oudere antilianen e.d. lijkt me ook niet helemaal cool.. Die ouders hadden haar ook gewoon 4 maanden in huis kunnen houden.. Maarja makkelijker gezegd dan gedaan..
pi_47544767
Tot over tien jaar dan maar hè?!
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:13:08 #37
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47544849
Ik vind het eigenlijk wel heel normaal dat ze 10 jaar krijgt. Cocaïnesmokkel is een zwaar delict.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:13:16 #38
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47544855
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:06 schreef wdn het volgende:

[..]

Laat me raden: ze is blond
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_47544858
Heeft ze 10 jaar om verstand op te doen zodat ze niet meer in een loverboy trapt..
There are times that you have to stand your ground and fight..!!
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:15:11 #40
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47544920
quote:
Haar moeder: „Ik heb gehuild, gesmeekt. Het gekke is dat je dan als verdoofd reageert. Ik had al zoveel meegemaakt, dat ook mijn grenzen verschoven. Ik ben zelfs op zoek gegaan naar een club, zodat ze op een veilige en beschermde manier kon werken. Ik was bang voor loverboy-praktijken. Ik heb aangeboden haar pooier te zijn en haar geld voor haar opzij te leggen, want ik was bang dat ze alles moest afgeven. Wat kon ik doen? We wilden contact houden.“
Lekkere familie, ik weet wel weer genoeg!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:16:28 #41
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:16:46 #42
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47544954
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Neehoor, maar het mag allemaal wel wat genuanceerder.
Tuurlijk is het eigen schuld dikke bult. Maar kijk eens naar de oorzaak waarom het meisje dit gedaan heeft. Daar moet ook wat aan gedaan worden.
De oorzaak? De oorzaak is dat zij de verkeerde beslissing heeft genomen. Ik ga er van uit dat het nemen van die beslissingen wel "gestimuleerd" werden door die antillianen maar zij heeft de knoop door gehakt.
quote:
Wat heeft dit er mee te maken?
Over het mag wel iets genuanceerder gesproken
Lang leve mij! *O*
pi_47544955
Lol ze is gedwongen
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:17:40 #44
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47544987
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:15 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Lekkere familie, ik weet wel weer genoeg!
Ik zat het ook net te lezen ja. OMG
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:18:05 #45
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_47545048

En het lullige is nog wel dat die ouders de politie ingeschakeld hebben en zij de marechaussee hebben getipt...._O-
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:20:19 #47
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47545057
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:16 schreef Drugshond het volgende:
http://www.helpmandy.nl/
Voor wie het meiske wat steun wil geven.
Mijn god, op een MSN Group
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:23:52 #48
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_47545168
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:16 schreef Echo99 het volgende:

Over het mag wel iets genuanceerder gesproken
Een nieuws bericht wat puur een op een overgenomen wordt nuanceren?
Of gaat het je om de uithaal naar Meki?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_47545176
Dude fuck haar, als ze zo dom is om door negers te worden genaaid hetzij zo dan
pi_47545268
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:15 schreef Lemmeb het volgende:
Lekkere familie, ik weet wel weer genoeg!
Inderdaad, lekker familie; zwaar respect voor die moeder dat ze dat dan nog wil doen.
als je de keuze hebt tussen haar pooier zijn of haar kwijt zijn aan een loverboy, dan kies jij toch zeker ook voor het eerste?

En begin maar niet over andere manieren, want dat zal haar alleen maar wegjagen...en een slechte opvoeding doet er op dat moment dan niet toe: gedane zaken nemen geen keer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')