Mijn guild wilt mij ook maar al te graag mee met raids als PvE shadow priestquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:11 schreef Nealz het volgende:
[..]
Voor TBC wel, elke dag naxx raiden en KT zien neergaan, nu doe ik het een stukje rustiger aan en hebben we net Gruul down met de guild en gaan we binnen enkele weken beginnen met Serpentshine Cavern
En ik vermaak me prima als pve shadow priest![]()
Flareon! (Mn Gnome Mage )quote:Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef Nealz het volgende:
[..]
hey jij speelt op kazzak ( als ik je vorige posts lees ) , maar aan je plaatje te zien zal je wel een gnoompje te zijn..
Ik speel undead priest, jij dan , gnome mage gok ik zo.. wat is je ingame naam, mischien kan ik eens naar je zwaaien dan
Ja, hij heeft het geweten ook ben hem bij zijn uiteindelijke doel laten stikken (ook niet helemaal netjes maar ok). En duidelijk gemaakt dat hij niet moest commanderen. Met GM ff overgehad en hij zou gaan praten. 10minuten later in gchat "Someone close to hillsbrad wants to help me, I won't command you around liek a puppy, would be apriciated."quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:25 schreef Draz het volgende:
Ik heb een filmpje gezien van een 4man Ony
T3 warrior, 2 T3 priests en een rogue (of was het een hunter)
Die priests hadden echt extreme regen. En die warrior pakte alle whelps op in phase2, asociaal.
(als ze vliegt kun je nog steeds melee dps doen als je precies onder d'r staat)
Hey Wyri, lekkere guildie danmoet je anders ff een keer met ons mee, Ravens style
Zeker, en helemaal nu ook een met goeie gear rondloop + ik kan weer grinden en zo nu en dan een BG joinenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:31 schreef Draz het volgende:
[..]
Mijn guild wilt mij ook maar al te graag mee met raids als PvE shadow priest
Heerlijk dat we eindelijk geaccepteerd worden.
OMG EEN ECHTE XROADS RAIDER IN ONS TOPICquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:26 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha, dat is toevallig. Die raid had ik min of meer georganiseerd aangezien een paar guildies zin hadden in wat PvP.
Fil <Corithians> level 63 gnome mage @ Nagrand.
Was inderdaad grappig, maar had het na zo'n 3 kwartier wel gezien omdat wat aapjes telkens die elite pullde.
Maar toevallig.
Leuke gear!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:47 schreef Nealz het volgende:
[..]
Zeker, en helemaal nu ook een met goeie gear rondloop + ik kan weer grinden en zo nu en dan een BG joinen
Vooral onze karazhan runs gaan super , 3 healers en ik zonder problemen met alle bossen ( alleen bij nightbane mn healinggear aangedaan )
In voor gear loop jij rond dan ?
Even pimpenhttp://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Aquinas
Hehe onze officers zouden m ook snel genoeg terecht wijzen... wij hebben een vrij streng selectiebeleid. Niet op gear of wat dan ook, maar vooral op gedrag. Daarom is het ook eigenlijk altijd tof en is het een hechte club. We hebben meerdere LANs gehad met de Nederlanders/Belgen in de guild, en de laatste wilden ook wat Denen komen, maar die hadden toen last van de sneeuwstorm daarquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het geweten ook ben hem bij zijn uiteindelijke doel laten stikken (ook niet helemaal netjes maar ok). En duidelijk gemaakt dat hij niet moest commanderen. Met GM ff overgehad en hij zou gaan praten. 10minuten later in gchat "Someone close to hillsbrad wants to help me, I won't command you around liek a puppy, would be apriciated."Is niet helemaal netjes gegaan maar hij heeft de bootschap wel gesnapt denk ik
.
Is goed Draz! Ja meeste guildies zijn wel normaal maar soms zit er gewoon eentje tussen
.
Kan het niet bekijken op mn werk sorryquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:47 schreef Nealz het volgende:
[..]
Zeker, en helemaal nu ook een met goeie gear rondloop + ik kan weer grinden en zo nu en dan een BG joinen
Vooral onze karazhan runs gaan super , 3 healers en ik zonder problemen met alle bossen ( alleen bij nightbane mn healinggear aangedaan )
In voor gear loop jij rond dan ?
Even pimpenhttp://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Aquinas
Yeah hebben wij ook. HIj zal het ook wel goed te horen gekregen hebben van onze GM. Wat wij hebben is dat er van iedereen verwachtword volwassen te zijn of dusdanig te gedragen. Het guild is origineel een resultaat van het Moms and Dads project. We hebben dan ook redelijk veel mensen met kinderen in de guild zitten. En ook wat jongeren mensen (onder de 20), de meeste gedragen zich normaal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:17 schreef Draz het volgende:
[..]
Hehe onze officers zouden m ook snel genoeg terecht wijzen... wij hebben een vrij streng selectiebeleid. Niet op gear of wat dan ook, maar vooral op gedrag. Daarom is het ook eigenlijk altijd tof en is het een hechte club. We hebben meerdere LANs gehad met de Nederlanders/Belgen in de guild, en de laatste wilden ook wat Denen komen, maar die hadden toen last van de sneeuwstorm daar![]()
Komt bij dat ik ook inspraak heb in het officers gedeelte
M'n eerste keer ooit btw. Ik zie het probleem niet, was best grappig. Vooral ook omdat er binnen een mum van tijd genoeg level 60+'ers warenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:53 schreef tonks het volgende:
[..]
OMG EEN ECHTE XROADS RAIDER IN ONS TOPICHULDE!!
Zo'n opzet is gewoon het meest stabiel. Kinderen die een guild opzetten (no offence naar degene die dat wel doen) zijn gewoon minder stabiel. Het grootste deel van Ravens is 25+ en er zitten ook mensen met kinderen in het guild. Soms hoor je ze schreeuwen over TS lolquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yeah hebben wij ook. HIj zal het ook wel goed te horen gekregen hebben van onze GM. Wat wij hebben is dat er van iedereen verwachtword volwassen te zijn of dusdanig te gedragen. Het guild is origineel een resultaat van het Moms and Dads project. We hebben dan ook redelijk veel mensen met kinderen in de guild zitten. En ook wat jongeren mensen (onder de 20), de meeste gedragen zich normaal.
Dat is best tof! Hebben wij nog niet gedaan, lijkt mij wel tof! Ravens bestaat toch ook al minstens een jaar ondertussen? Wees blij dat je alleen inspraak hebt en niet GM bent 2 keer gedaan is leuk maar met een kut guild zuigt het gewoon ontzettend.
Ja dat heeft ook ze charme tegen over een guild met koters er in. Die 2 die ik gerunned heb hadden daar dus last van. Veel willen maar als er iets georganiseerd word niet op komen dagen. Ah vandaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:50 schreef Draz het volgende:
[..]
Zo'n opzet is gewoon het meest stabiel. Kinderen die een guild opzetten (no offence naar degene die dat wel doen) zijn gewoon minder stabiel. Het grootste deel van Ravens is 25+ en er zitten ook mensen met kinderen in het guild. Soms hoor je ze schreeuwen over TS lol![]()
De jongere mensen passen zich dan aan of niet, in het laatste geval houden ze het niet lang uit hehe.
Ravens bestond al voor WoW, in een andere game, dus nog wel langerLegion Inc bestaat toch ook al een tijdje? Gewoon lekker chill, relaxt, casual, troll style gaming
![]()
Hoe groot is jullie "management team" en het guild?
Ik ben een undead priest, dus dat is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:38 schreef Draz het volgende:
Dan moet ik nog ff 140dmg meer
Lekkere trinket zo te zien!!
Mindflay tickt nu met 5/5 sw voor 530, en dat met de 2 andere dots geeft toch heerlijk dmg
Gebruik je ook DoTimer?
Ben trouwens een Troll priest, de shadowguard is dan een heerlijk racial. Als iemand me raakt doet ie ~550dmg als diegene 5/5 sw heeft. 3 charges voor 220manahet bouwt sw op, en kan blackout proccen.
Undead priest is super voor PvPquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:21 schreef Nealz het volgende:
[..]
Ik ben een undead priest, dus dat is wel een beetje jammer
Ja ik gebruik ook dottimer, echt handig in kara en gruul's lair, zo kan je je VE, SW:P en VT goed timen zonder mana te verspillen.
Als je geen tailor bent , zoals ik kan je wel die Spellstrike set laten maken ( zijn BoE ) en de girlde of ruination, zit wel wat grind werk in maar dan heb je wat , vanavond proberen nog 2 spellcloth op de kop te tikken en dan heb ik mn head en pants
Een paar complete gekken zetten de boel ook wel eens op zn kop hehe.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja dat heeft ook ze charme tegen over een guild met koters er in. Die 2 die ik gerunned heb hadden daar dus last van. Veel willen maar als er iets georganiseerd word niet op komen dagen. Ah vandaar. Yup 5 maanden nu
. 115 in de guild (inclusief alts) en meestal 15+ man online. /o is denk ik 5 a 6 man groot uit me hoofd
. Guild is niet groot maar wel solide
.
Een paar gekken er in houd het ook leuk. We hebben er eentje die spoort ook niet helemaal (ik moet me mond eingelijk houden want ik spring voor de fun over The Twisting Nether heenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef Draz het volgende:
[..]
Een paar complete gekken zetten de boel ook wel eens op zn kop hehe.
Ravens is vrij groot met ong 220 members incl alts dacht ik. Officers team is iets van 20 man incl classleaders met 1 GM en 1 vice-GM.
Gelukkig zijn onze paladins nu lvl 70, want we hadden een zwaar tekort aan healers lol. Komt iedereen wel bekend voor denk?!
geen tekort aan healers, eerder teveel. wij kampen juist met een tank probleem.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef Draz het volgende:
[..]
Een paar complete gekken zetten de boel ook wel eens op zn kop hehe.
Ravens is vrij groot met ong 220 members incl alts dacht ik. Officers team is iets van 20 man incl classleaders met 1 GM en 1 vice-GM.
Gelukkig zijn onze paladins nu lvl 70, want we hadden een zwaar tekort aan healers lol. Komt iedereen wel bekend voor denk?!
Healer word nu wat minder aangezien veel mensen BE lichtnicht (zo heeft iemand zijn serieuse pala in me GF haar guild genoemt, geen gebash ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:53 schreef Draz het volgende:
Meest gezegde zin in WoW atm: LF tank and healer [insert instance]
Hé leuk, ik zit ook op Nagrand, welke naam/class/race speel je mee?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:27 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren eindelijk level 66 in Nagrand, skinners heaven is dat zeg
Het gebied, niet de serverquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Hé leuk, ik zit ook op Nagrand, welke naam/class/race speel je mee?
Ik zit wel op de server Nagrand, Fil Gnome Mage Lvl 63. Et toi?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Hé leuk, ik zit ook op Nagrand, welke naam/class/race speel je mee?
Night Elf, Druid, lvl41.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik zit wel op de server Nagrand, Fil Gnome Mage Lvl 63. Et toi?
Nice. Mocht je nog een goede guild zoeken let me know.quote:
Acounts kopen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:49 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb en lvl 66 rogue gekocht van mijn vriend voor € 60,- ik wil die nou tot lvl 70 brengen met goede gear, flying mount, etc..
Hoeveel zal ik daarna kunnen vragen?
ps: ik heb ook en eigen acc en daar ben ik ook mee bezig.
lvl 70 accounts met epic flying mount gaan tegenwoordig voor 100-150 euro...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:49 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb en lvl 66 rogue gekocht van mijn vriend voor € 60,- ik wil die nou tot lvl 70 brengen met goede gear, flying mount, etc..
Hoeveel zal ik daarna kunnen vragen?
ps: ik heb ook en eigen acc en daar ben ik ook mee bezig.
Haha ja zeg ik ben nu level 30 met me main. En de gene waarmee ik als sinds het begin maatjes ben en vaak questen meedeed is nu lvl 52.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Jimbo het volgende:
god wat levelen sommige tog snelben nu pas lvl 57 en ben dat al zn week of 3 9speel bijna niet meer
)
7 april loopt mijn subvscription af, maar heb nu al al mn chars gedelete (2x lvl 70, 1 met epic flyin mount, 1 met normal flying mount. plus nog wat altjes)quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
lvl 70 accounts met epic flying mount gaan tegenwoordig voor 100-150 euro...
En het is definitief, 8 april is my final goodbye
Misschien maar goeie timing ook met de zomer in aankomst.
Zeker, terug naar RTS gaming op de PC.quote:
Het was niet lastig als iedereen een beetje oplet we hebben er wel 3 uur over gedaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Draz het volgende:
BM is echt easy mode![]()
Tweede baas is het zwaarst, maar als de tank shieldblock spamt, blockt ie door de debuffs heen. En dan krijgt ie weer 100% healing
BM run ik met mijn standaard groep met 2 vingers in mijn neus en zonder die beaconsquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef Draz het volgende:
Het is inderdaad niet de beste samenstelling voor die encounters hehe.
Meerdere keren gedaan met groep als volgt: MS warrior (voor de blocks), holy pala, affliction lock voor de adds, mage en ik als shadow priest.
Ging het wel met die druid als tank bij de 2e baas? Lijkt me echt veel lastiger door de debuff.
Me 2, veels te simpel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
BM run ik met mijn standaard groep met 2 vingers in mijn neus en zonder die beacons
*meldtquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:53 schreef tonks het volgende:
[..]
OMG EEN ECHTE XROADS RAIDER IN ONS TOPICHULDE!!
Misschien willen ze een low lvl vriend helpen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:53 schreef mini-lellan het volgende:
OMG net waren er mensen van lvl 32 die een healer zochten voor DM!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |