abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:31:31 #201
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47740658
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:11 schreef Nealz het volgende:

[..]

Voor TBC wel, elke dag naxx raiden en KT zien neergaan, nu doe ik het een stukje rustiger aan en hebben we net Gruul down met de guild en gaan we binnen enkele weken beginnen met Serpentshine Cavern
En ik vermaak me prima als pve shadow priest
Mijn guild wilt mij ook maar al te graag mee met raids als PvE shadow priest
Heerlijk dat we eindelijk geaccepteerd worden.
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:43:19 #202
158732 magge
dát is even geleden!
pi_47741008
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef Nealz het volgende:

[..]

hey jij speelt op kazzak ( als ik je vorige posts lees ) , maar aan je plaatje te zien zal je wel een gnoompje te zijn..
Ik speel undead priest, jij dan , gnome mage gok ik zo .. wat is je ingame naam, mischien kan ik eens naar je zwaaien dan
Flareon! (Mn Gnome Mage )
Ghod (Dorf Priest!)
Dreakan (Male Human Warrior)

Zwaai, dan ga ik je daarna ganken ok?
Nah, ik zal wel terug zwaaien
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:43:39 #203
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47741018
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:25 schreef Draz het volgende:
Ik heb een filmpje gezien van een 4man Ony
T3 warrior, 2 T3 priests en een rogue (of was het een hunter)
Die priests hadden echt extreme regen. En die warrior pakte alle whelps op in phase2, asociaal.
(als ze vliegt kun je nog steeds melee dps doen als je precies onder d'r staat)

Hey Wyri, lekkere guildie dan moet je anders ff een keer met ons mee, Ravens style
Ja, hij heeft het geweten ook ben hem bij zijn uiteindelijke doel laten stikken (ook niet helemaal netjes maar ok). En duidelijk gemaakt dat hij niet moest commanderen. Met GM ff overgehad en hij zou gaan praten. 10minuten later in gchat "Someone close to hillsbrad wants to help me, I won't command you around liek a puppy, would be apriciated." Is niet helemaal netjes gegaan maar hij heeft de bootschap wel gesnapt denk ik .

Is goed Draz ! Ja meeste guildies zijn wel normaal maar soms zit er gewoon eentje tussen .
phluphy for president!
pi_47741141
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:31 schreef Draz het volgende:

[..]

Mijn guild wilt mij ook maar al te graag mee met raids als PvE shadow priest
Heerlijk dat we eindelijk geaccepteerd worden.
Zeker, en helemaal nu ook een met goeie gear rondloop + ik kan weer grinden en zo nu en dan een BG joinen
Vooral onze karazhan runs gaan super , 3 healers en ik zonder problemen met alle bossen ( alleen bij nightbane mn healinggear aangedaan )

In voor gear loop jij rond dan ?
Even pimpen http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Aquinas
pi_47741315
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:26 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Haha, dat is toevallig. Die raid had ik min of meer georganiseerd aangezien een paar guildies zin hadden in wat PvP.
Fil <Corithians> level 63 gnome mage @ Nagrand.

Was inderdaad grappig, maar had het na zo'n 3 kwartier wel gezien omdat wat aapjes telkens die elite pullde.

Maar toevallig .
OMG EEN ECHTE XROADS RAIDER IN ONS TOPIC HULDE!!
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:12:30 #206
158732 magge
dát is even geleden!
pi_47741937
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:47 schreef Nealz het volgende:

[..]

Zeker, en helemaal nu ook een met goeie gear rondloop + ik kan weer grinden en zo nu en dan een BG joinen
Vooral onze karazhan runs gaan super , 3 healers en ik zonder problemen met alle bossen ( alleen bij nightbane mn healinggear aangedaan )

Even pimpen http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Aquinas
Leuke gear! Dat ga k zeker tegen je afleggen in pvp ^___^
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:17:00 #207
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47742092
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ja, hij heeft het geweten ook ben hem bij zijn uiteindelijke doel laten stikken (ook niet helemaal netjes maar ok). En duidelijk gemaakt dat hij niet moest commanderen. Met GM ff overgehad en hij zou gaan praten. 10minuten later in gchat "Someone close to hillsbrad wants to help me, I won't command you around liek a puppy, would be apriciated." Is niet helemaal netjes gegaan maar hij heeft de bootschap wel gesnapt denk ik .

Is goed Draz ! Ja meeste guildies zijn wel normaal maar soms zit er gewoon eentje tussen .
Hehe onze officers zouden m ook snel genoeg terecht wijzen... wij hebben een vrij streng selectiebeleid. Niet op gear of wat dan ook, maar vooral op gedrag. Daarom is het ook eigenlijk altijd tof en is het een hechte club. We hebben meerdere LANs gehad met de Nederlanders/Belgen in de guild, en de laatste wilden ook wat Denen komen, maar die hadden toen last van de sneeuwstorm daar
Komt bij dat ik ook inspraak heb in het officers gedeelte
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:19:18 #208
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47742161
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:47 schreef Nealz het volgende:

[..]

Kan het niet bekijken op mn werk sorry
Armory zegt over mij dat ik te inactive ben (zit zo goed als elke dag wel eens online lol), maar zit op +670dmg unbuffed. In Botanica laatst met buffs (inclusief die van de mob in het begin als je 'm mindcontrolled) op +1060 zonder trinket.
Met ToEP dus nog meer
pi_47742355
Toep is niet meer ik sinds een paar dagen Icon of the Silver Crescent

Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 42.
Use: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 153 for 20 sec.

Maar ik heb nu dus 812 shadowdmg unbuffed , altijd leuk dat mindflay met 5/5 shadowbuff tickt voor 600 dmg
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:38:47 #210
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47742733
Dan moet ik nog ff 140dmg meer
Lekkere trinket zo te zien!!
Mindflay tickt nu met 5/5 sw voor 530, en dat met de 2 andere dots geeft toch heerlijk dmg
Gebruik je ook DoTimer?

Ben trouwens een Troll priest, de shadowguard is dan een heerlijk racial. Als iemand me raakt doet ie ~550dmg als diegene 5/5 sw heeft. 3 charges voor 220mana het bouwt sw op, en kan blackout proccen.
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:39:00 #211
84926 WyriHaximus
pi_47742742
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:17 schreef Draz het volgende:

[..]

Hehe onze officers zouden m ook snel genoeg terecht wijzen... wij hebben een vrij streng selectiebeleid. Niet op gear of wat dan ook, maar vooral op gedrag. Daarom is het ook eigenlijk altijd tof en is het een hechte club. We hebben meerdere LANs gehad met de Nederlanders/Belgen in de guild, en de laatste wilden ook wat Denen komen, maar die hadden toen last van de sneeuwstorm daar
Komt bij dat ik ook inspraak heb in het officers gedeelte
Yeah hebben wij ook. HIj zal het ook wel goed te horen gekregen hebben van onze GM. Wat wij hebben is dat er van iedereen verwachtword volwassen te zijn of dusdanig te gedragen. Het guild is origineel een resultaat van het Moms and Dads project. We hebben dan ook redelijk veel mensen met kinderen in de guild zitten. En ook wat jongeren mensen (onder de 20), de meeste gedragen zich normaal.

Dat is best tof! Hebben wij nog niet gedaan, lijkt mij wel tof! Ravens bestaat toch ook al minstens een jaar ondertussen? Wees blij dat je alleen inspraak hebt en niet GM bent 2 keer gedaan is leuk maar met een kut guild zuigt het gewoon ontzettend .
phluphy for president!
pi_47743013
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:53 schreef tonks het volgende:

[..]

M'n eerste keer ooit btw. Ik zie het probleem niet, was best grappig. Vooral ook omdat er binnen een mum van tijd genoeg level 60+'ers waren .
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:50:07 #213
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47743119
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:39 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Yeah hebben wij ook. HIj zal het ook wel goed te horen gekregen hebben van onze GM. Wat wij hebben is dat er van iedereen verwachtword volwassen te zijn of dusdanig te gedragen. Het guild is origineel een resultaat van het Moms and Dads project. We hebben dan ook redelijk veel mensen met kinderen in de guild zitten. En ook wat jongeren mensen (onder de 20), de meeste gedragen zich normaal.

Dat is best tof! Hebben wij nog niet gedaan, lijkt mij wel tof! Ravens bestaat toch ook al minstens een jaar ondertussen? Wees blij dat je alleen inspraak hebt en niet GM bent 2 keer gedaan is leuk maar met een kut guild zuigt het gewoon ontzettend .
Zo'n opzet is gewoon het meest stabiel. Kinderen die een guild opzetten (no offence naar degene die dat wel doen) zijn gewoon minder stabiel. Het grootste deel van Ravens is 25+ en er zitten ook mensen met kinderen in het guild. Soms hoor je ze schreeuwen over TS lol
De jongere mensen passen zich dan aan of niet, in het laatste geval houden ze het niet lang uit hehe.
Ravens bestond al voor WoW, in een andere game, dus nog wel langer Legion Inc bestaat toch ook al een tijdje? Gewoon lekker chill, relaxt, casual, troll style gaming
Hoe groot is jullie "management team" en het guild?
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:17:02 #214
84926 WyriHaximus
pi_47743980
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:50 schreef Draz het volgende:

[..]

Zo'n opzet is gewoon het meest stabiel. Kinderen die een guild opzetten (no offence naar degene die dat wel doen) zijn gewoon minder stabiel. Het grootste deel van Ravens is 25+ en er zitten ook mensen met kinderen in het guild. Soms hoor je ze schreeuwen over TS lol
De jongere mensen passen zich dan aan of niet, in het laatste geval houden ze het niet lang uit hehe.
Ravens bestond al voor WoW, in een andere game, dus nog wel langer Legion Inc bestaat toch ook al een tijdje? Gewoon lekker chill, relaxt, casual, troll style gaming
Hoe groot is jullie "management team" en het guild?
Ja dat heeft ook ze charme tegen over een guild met koters er in. Die 2 die ik gerunned heb hadden daar dus last van. Veel willen maar als er iets georganiseerd word niet op komen dagen. Ah vandaar . Yup 5 maanden nu . 115 in de guild (inclusief alts) en meestal 15+ man online. /o is denk ik 5 a 6 man groot uit me hoofd . Guild is niet groot maar wel solide .

Ooit eens bij een XR dance party geweest dat was tof !

* WyriHaximus drools at memories
phluphy for president!
pi_47744148
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:38 schreef Draz het volgende:
Dan moet ik nog ff 140dmg meer
Lekkere trinket zo te zien!!
Mindflay tickt nu met 5/5 sw voor 530, en dat met de 2 andere dots geeft toch heerlijk dmg
Gebruik je ook DoTimer?

Ben trouwens een Troll priest, de shadowguard is dan een heerlijk racial. Als iemand me raakt doet ie ~550dmg als diegene 5/5 sw heeft. 3 charges voor 220mana het bouwt sw op, en kan blackout proccen.
Ik ben een undead priest, dus dat is wel een beetje jammer
Ja ik gebruik ook dottimer, echt handig in kara en gruul's lair, zo kan je je VE, SW:P en VT goed timen zonder mana te verspillen.

Als je geen tailor bent , zoals ik kan je wel die Spellstrike set laten maken ( zijn BoE ) en de girlde of ruination, zit wel wat grind werk in maar dan heb je wat , vanavond proberen nog 2 spellcloth op de kop te tikken en dan heb ik mn head en pants
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:24:22 #216
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47746603
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:21 schreef Nealz het volgende:

[..]

Ik ben een undead priest, dus dat is wel een beetje jammer
Ja ik gebruik ook dottimer, echt handig in kara en gruul's lair, zo kan je je VE, SW:P en VT goed timen zonder mana te verspillen.

Als je geen tailor bent , zoals ik kan je wel die Spellstrike set laten maken ( zijn BoE ) en de girlde of ruination, zit wel wat grind werk in maar dan heb je wat , vanavond proberen nog 2 spellcloth op de kop te tikken en dan heb ik mn head en pants
Undead priest is super voor PvP
Ik ben wel tailor, maar heb in mn stommiteit voor Primal Mooncloth gekozen (argh) Zit nu op skill 368 en heb de epix pattern voor de Spellstrike pants... moet ik ff op zoek naar iemand voor de headpiece.
En wat zijn de stats voor girdle of ruination??
Trouwens, ben ook enchanter en tegenwoordig heb je soort van BoP enchants, dat je alleen je eigen spul kan enchanten. Zoals +12 spell dmg op rings, wel relaxt
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:28:04 #217
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47746728
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:17 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ja dat heeft ook ze charme tegen over een guild met koters er in. Die 2 die ik gerunned heb hadden daar dus last van. Veel willen maar als er iets georganiseerd word niet op komen dagen. Ah vandaar . Yup 5 maanden nu . 115 in de guild (inclusief alts) en meestal 15+ man online. /o is denk ik 5 a 6 man groot uit me hoofd . Guild is niet groot maar wel solide .
Een paar complete gekken zetten de boel ook wel eens op zn kop hehe.
Ravens is vrij groot met ong 220 members incl alts dacht ik. Officers team is iets van 20 man incl classleaders met 1 GM en 1 vice-GM.
Gelukkig zijn onze paladins nu lvl 70, want we hadden een zwaar tekort aan healers lol. Komt iedereen wel bekend voor denk?!
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:30:53 #218
84926 WyriHaximus
pi_47746848
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef Draz het volgende:

[..]

Ravens is vrij groot met ong 220 members incl alts dacht ik. Officers team is iets van 20 man incl classleaders met 1 GM en 1 vice-GM.
Gelukkig zijn onze paladins nu lvl 70, want we hadden een zwaar tekort aan healers lol. Komt iedereen wel bekend voor denk?!
Een paar gekken er in houd het ook leuk. We hebben er eentje die spoort ook niet helemaal (ik moet me mond eingelijk houden want ik spring voor de fun over The Twisting Nether heen ) en dat is meestal wel grappig soms gaat het te ver maar dan luisterd hij ook wel gelijk als hij terug gefloten word . Healers zijn altijd al een probleem geweest .
phluphy for president!
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2007 @ 13:38:00 #219
34726 Fratz
Max
pi_47747139
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef Draz het volgende:

[..]

geen tekort aan healers, eerder teveel. wij kampen juist met een tank probleem.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:53:29 #220
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47747804
Meest gezegde zin in WoW atm: LF tank and healer [insert instance]
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:58:14 #221
84926 WyriHaximus
pi_47747995
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:53 schreef Draz het volgende:
Meest gezegde zin in WoW atm: LF tank and healer [insert instance]
Healer word nu wat minder aangezien veel mensen BE lichtnicht (zo heeft iemand zijn serieuse pala in me GF haar guild genoemt, geen gebash ofzo ) zijn gaan spelen . Tank is nog steeds een probleem .
phluphy for president!
pi_47748230
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 08:27 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren eindelijk level 66 in Nagrand, skinners heaven is dat zeg
Hé leuk, ik zit ook op Nagrand, welke naam/class/race speel je mee?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:09:57 #223
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_47748390
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef Omega het volgende:

[..]

Het gebied, niet de server Speel zelf op Spinebreaker, NE drOOd.
pi_47748651
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik zit wel op de server Nagrand, Fil Gnome Mage Lvl 63. Et toi?
pi_47748894
Wilde zondag de monastery gaan doen (was toen lvl39), dus ik een team samenstellen. Ben zelf een balance druid en een Guild vriend een feral druid. Vond ik een Warlock en een paladin. Die paladin wilde zo graag group leader zijn, en hij vond zelf nog een andere paladin (lvl34).
Dus wij zo iets van , nou goed, doe maar. Willen beide paladins een tank zijn, afgesproken dat de lvl34 pala healer zou worden, gaat die lopen rennen en hakken... en dus gingen we allemaal dood terwijl zijn manabalkje nog vol zat, en toen hebben we die 2 paladins maar alleen verder laten gaan. Probeer nu donderdagavond een groep samen te stellen.
Probeer aan te geven dat ik vooral moeite heb met healers te vinden.
pi_47748938
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:16 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ik zit wel op de server Nagrand, Fil Gnome Mage Lvl 63. Et toi?
Night Elf, Druid, lvl41.
pi_47749007
Jeej, ik ben lvl 6

Komt goed
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47749108
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Omega het volgende:

[..]

Night Elf, Druid, lvl41.
Nice. Mocht je nog een goede guild zoeken let me know.

Btw, het is echt verschrikkelijk met nieuwelingen op de server. Dus succes met PuG's. Ben blij dat ik nu in Outlands zit, geen gebeg en gehuil over de chat channels.
pi_47749456
Bedankt maar ik ben zelf met die feral druid en een human warlock een guild begonnen.
Er zijn een stuk of 7 mensen die vaak in verschillende samenstellingen groepen vormen om quests en instances te doen. Ben zelf wel één van de officers en probeer dus regelmatig dat soort dingen te organiseren.
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:49:14 #230
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_47749830
Ik heb en lvl 66 rogue gekocht van mijn vriend voor € 60,- ik wil die nou tot lvl 70 brengen met goede gear, flying mount, etc..

Hoeveel zal ik daarna kunnen vragen?

ps: ik heb ook en eigen acc en daar ben ik ook mee bezig.
pi_47750034
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:49 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb en lvl 66 rogue gekocht van mijn vriend voor € 60,- ik wil die nou tot lvl 70 brengen met goede gear, flying mount, etc..

Acounts kopen...
pi_47750114
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:49 schreef Drumpie het volgende:

lvl 70 accounts met epic flying mount gaan tegenwoordig voor 100-150 euro...

En het is definitief, 8 april is my final goodbye

Misschien maar goeie timing ook met de zomer in aankomst.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 15:03:00 #233
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_47750370
god wat levelen sommige tog snel ben nu pas lvl 57 en ben dat al zn week of 3 9speel bijna niet meer )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:07:30 #234
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_47750562
Ik zeg al dat ik eigen acc heb, maar die andere alleen hoger wil maken en meer geld voor vragen zodat ik dus winst krijg.., en ik zag laats dat en gast voor 500 euro had verkocht...
pi_47750742
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Jimbo het volgende:
god wat levelen sommige tog snel ben nu pas lvl 57 en ben dat al zn week of 3 9speel bijna niet meer )
Haha ja zeg ik ben nu level 30 met me main. En de gene waarmee ik als sinds het begin maatjes ben en vaak questen meedeed is nu lvl 52.
pi_47752122
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

lvl 70 accounts met epic flying mount gaan tegenwoordig voor 100-150 euro...

En het is definitief, 8 april is my final goodbye

Misschien maar goeie timing ook met de zomer in aankomst.
7 april loopt mijn subvscription af, maar heb nu al al mn chars gedelete (2x lvl 70, 1 met epic flyin mount, 1 met normal flying mount. plus nog wat altjes)

Tijd om wat anders te gaan doen
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:47:40 #237
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47752321

Had die epic mount ff naar mij gepassed
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:53:43 #238
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_47752646
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef Draz het volgende:

Had die epic mount ff naar mij gepassed
pi_47753415
Eindelijk mijn key voor karazhan. Gewoon met de guild gegaan en mijn taak was de adds. Schild bleef gewoon steeds 100% . Alleen bij de 2e baas die iedereen gewoon nuked ging het schild naar 74% en daar bleef hij tot de laatste boss. Meteen revered met the keepers en het zwaard maar gekocht +40 spelldmg erop. Van dezelfde run had ik ook nog mana-etched crown en die mooie schouders. Maar ik heb mijn home-made epic schouders dus daar had ik niet veel aan.

pi_47753851
Gz Tonks.

En inderdaad, accounts kopen:((... daarmee kom je niet in een serieus guild denk ik, of iig niet lang. Mensen zien gewoon dat je niet gewend bent om die class te spelen en dan haal je gewoon je trial niet.
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:21:08 #241
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_47753856
sweeet
Fear is the grease of society.
pi_47753999
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef TheGHunter het volgende:
Tijd om wat anders te gaan doen
Zeker, terug naar RTS gaming op de PC.

En wat meer naar buiten toe.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:26:28 #243
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47754114
BM is echt easy mode
Tweede baas is het zwaarst, maar als de tank shieldblock spamt, blockt ie door de debuffs heen. En dan krijgt ie weer 100% healing
pi_47754225
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Draz het volgende:
BM is echt easy mode
Tweede baas is het zwaarst, maar als de tank shieldblock spamt, blockt ie door de debuffs heen. En dan krijgt ie weer 100% healing
Het was niet lastig als iedereen een beetje oplet we hebben er wel 3 uur over gedaan . (eerste boss iets van 4 of 5 keer 2e iets van 3 keer) maar toen ging het meteen goed. Party met een Priest,Feral druid,Rogue,mage,shadow priest.
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:41:33 #245
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47754733
Het is inderdaad niet de beste samenstelling voor die encounters hehe.
Meerdere keren gedaan met groep als volgt: MS warrior (voor de blocks), holy pala, affliction lock voor de adds, mage en ik als shadow priest.
Ging het wel met die druid als tank bij de 2e baas? Lijkt me echt veel lastiger door de debuff.
pi_47754911
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef Draz het volgende:
Het is inderdaad niet de beste samenstelling voor die encounters hehe.
Meerdere keren gedaan met groep als volgt: MS warrior (voor de blocks), holy pala, affliction lock voor de adds, mage en ik als shadow priest.
Ging het wel met die druid als tank bij de 2e baas? Lijkt me echt veel lastiger door de debuff.
BM run ik met mijn standaard groep met 2 vingers in mijn neus en zonder die beacons
pi_47755011
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:46 schreef McGilles het volgende:

[..]

BM run ik met mijn standaard groep met 2 vingers in mijn neus en zonder die beacons
Me 2, veels te simpel.
  Moderator / Redactie FP woensdag 28 maart 2007 @ 17:45:06 #248
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_47757096
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:53 schreef tonks het volgende:

[..]

*meldt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_47757389
OMG net waren er mensen van lvl 32 die een healer zochten voor DM!

pi_47757569
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:53 schreef mini-lellan het volgende:
OMG net waren er mensen van lvl 32 die een healer zochten voor DM!

Misschien willen ze een low lvl vriend helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')