Verlengd Idioot Rokend Materieel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mja, 't maakt op zich wel uit omdat bij nul volt geen stroom zal lopen, maar meestal ontstaan kortsluitingen door overspanningen. Een kortsluiting is bij gelijkstroom wel vervelender: kortsluitstromen slopen meer.
Hoe dan ook: er deed een VIRM gek, en toen begon het te stinken. Bad luck.
Volledig Inflammabel Rollend Materieel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Verlengd Idioot Rokend Materieel?
Ken ook!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volledig Inflammabel Rollend Materieel?
Ja, dat blijkt telkens weer.quote:
In het weekend tot aan Zwolle is het 1x VIRM-VIquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Het was de 526, en dat is 2x VIRM. Dan weet je het wel........ Die treinen lijken zo verdomt gevoelig voor allerlei zaken, niet normaal meer.
Dedemsvaart is een officieel dienstregelingspunt op de lijn Meppel - Zwollequote:Op zondag 25 februari 2007 18:16 schreef du_ke het volgende:
Die trein kan nooit problemen gehad hebben bij Dedemsvaart. Dedemsvaart ligt 10 kilomter af van het meest nabije spoor en dat is niet eens de lijn Zwolle Meppel daar ligt het echt 15 kilometer vanaf .
Moet dus Nieuwleusen of Staphorst ofzo geweest zijn.
Meestal komt dat door gladde rails. Dan slippen de wiels een stukje doorquote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef kebabkever het volgende:
ik zat laatst in een koploper. Enn we trokken op en ik denk rond 50 km/h hikte de trein gingen we weer zachter ging de trein weer versnellen en weer precies hetzelfde een soort "hik"..dit ging wel 10 minuten zo door..iemand die weet wat dat kan zijn geweest?
Kan wel komen dat het spoor glad is, en dat de wielen door blijven slippen. Merk je bij V-IRM's ook veel, zeker als het goed geregend heeft. Dan is het toch echt moeite om weg te komen / blijven rijden.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef kebabkever het volgende:
ik zat laatst in een koploper. Enn we trokken op en ik denk rond 50 km/h hikte de trein gingen we weer zachter ging de trein weer versnellen en weer precies hetzelfde een soort "hik"..dit ging wel 10 minuten zo door..iemand die weet wat dat kan zijn geweest?
Ja, er ligt daar ook ergens een onderstation (op km 80.157 als ik me niet vergis ), dus het is geen rare melding op zich!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:52 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dedemsvaart is een officieel dienstregelingspunt op de lijn Meppel - Zwolle
Noord Noord Holland is dodelijk saai, ik zou daar heen gaan en zo snel mogelijk weer vandaan gaan... Tijdverspilling ook. Dagje ICK-en is veel leukerquote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
Zugje! had je nog suggesties?
wat ga jij dan doen ?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Noord Noord Holland is dodelijk saai, ik zou daar heen gaan en zo snel mogelijk weer vandaan gaan... Tijdverspilling ook. Dagje ICK-en is veel leuker
Ik pak zo de eerste trein en dan zie ik wel waar ik strand. Wil proberen veel km's te maken vandaag, maar als het mooi weer is, ik heb wat doorkomststaten mee, dus misschien wel ergens fotograferen enzo Dus als je nog mee wil, 5.02 gaat mn treinquote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat ga jij dan doen ?
en noord-holland ligt om die reden nog in het blauw op mn kaart idd
Noord Holland is mooi, sufferd!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Noord Noord Holland is dodelijk saai, ik zou daar heen gaan en zo snel mogelijk weer vandaan gaan... Tijdverspilling ook. Dagje ICK-en is veel leuker
5.02? fak!quote:Op maandag 26 februari 2007 04:32 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik pak zo de eerste trein en dan zie ik wel waar ik strand. Wil proberen veel km's te maken vandaag, maar als het mooi weer is, ik heb wat doorkomststaten mee, dus misschien wel ergens fotograferen enzo Dus als je nog mee wil, 5.02 gaat mn trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |